trecut control tehnic / ITP cu medalie, bineinteles ca m-au ales de la coada si m-au bagat in fata desi venisem ultimul, ca sa mi-o accelereze un pic baietii. cum au facut 1 metru in garaj, vrum vrum. parca nu se auzea clar, au dat pe modul Cupra, si iar simfonie pops and bangs la fel au facut toti lucratorii care au luat-o, ca sunt vreo 3 standuri pe unde trec. nu m-am suparat, o adusesem cu 90 grade la ulei, stiam ca le place sa se distreze. am trecut ca si data trecuta cu sistemul vagbremtechnik/AP racing/ferodo DS2500 si cu senzorul placute anulat. ce-i intereseaza pe ei e sa franeze bine, ceea ce e corect. m-am agitat degeaba cu piese noi etc, am si muncit un pic pt puntea spate, dar macar e pusa la punct. mai comandasem si niste presuri cusatura dubla argintie sa fie in ton cu scaunele si fetele de usi, si cam asta a fost un ultim gest de pasiune fata de masina.
o sa revin in maxim 2 luni pentru control tehnic de vanzare si apoi public anuntul. am facut o scurta recapitulare, ca sa vad de unde am plecat. masina a fost pret catalog 49700 euro, si apoi piesele upgrade de pe ea au fost peste 7000 euro (evacuare cu omologare,clapete si ECU separat, integrate cu ECU al masinii pt deschidere doar in mod Cupra, difuzor, sistem franare fata vagbremtech/AP Racing, elemente cupra R, dvx perfo). full service history la reprezentante si intretinerea facuta cu piese OEM (un schimb placute pe fata ma costau 600 euro - la fiecare 20-22 mii km, un set discuri fata 900 euro, la 2 seturi placute). si unde mai pui ca mai am si piese o gramada la boxa (evacuare, difuzor, proiectoare, linii frana, sistem franare de origine cu port etrier, splash guards, etc), 2 seturi de roti cu cauciucuri care mai merg binisor, doar jantele de iarna (alea de origine) le-am cam zgariat. in fine, estetic vorbind, eu ii dau nota mare dar nu zece, s-au mai adunat cateva mici puncte/defecte pe care cu siguranta o sa le prezint cumparatorului,n-ai cum sa faci 100k sa nu aduni puncte in capota, mai o usa deschisa de un cioban... dar tehnic masina este impecabila, si interiorul a tinut excelent. o sa raman cu curiozitatea timpului real 0-100 cu launch control (am facut doar cand era stoc de cateva ori, si era mega fun, undeva la 4.8 secunde, dar in setupul upgrade ar trebui cam 4.3 - pt un SEAT de familie...), poate fac cu cumparatorul impreuna daca e de acord, eu de despartire si el ca sa prinda gust ))