din nou un post retrospectiv, dupa multi km facuti prin europa, inclusiv romania.
alte amintiri placute, alte reprize cu senzatii, alte (re)intalniri cu prietenii pasionati din club, alte poze de pus in rama
dar cu toate astea, nu am cum sa nu observ ca masina se apropie in ritm vertiginos de 100k, a trecut de 5 anisori 'vechime', si cred ca e momentul usor usor sa incep sa ma uit catre urmatoarea. dar din 'pacate' masina asta mi-a adus atat de multe incat imi este aproape imposibil sa gasesc ceva care sa fie un adevarat upgrade, cel putin nu in rangeul ei de pret.
ca sa nu fiu numai lapte si miere, odata cu cifrele afisate mai sus si desele drumuri (anuale sau bianuale in ro) am avut si primele chestii care au dat sa pice la ea: un rulment - dreapta spate, la cate gropi feresc, ma simt ca alladin care sare de pe nor pe nor cand merg pe la noi, tot mai am o marja de eroare de 0.2%, suficient cat sa ii amintesc masinii ca vin dintr-o tara mai speciala unde pe strada nu tre sa fii cel mai atent la trafic, semne de circulatie ci la obstacole care apar de peste tot pe carosabil...
si o prima problema mecanica, un mic tremurat la relanti sporadic care a fost identificat ca avand ca sursa 'Engine Camshaft Adjuster Magnet' pe ax came admisie. le-am inlocuit pe cel admisie cu evacuare si problema sporadica s-a mutat, asadar urmeaza sa comand piesa si sa o schimb. 3 suruburi, 8Nm, nimic complicat, dar am facut un extra schimb de ulei degeaba ca sa incerc sa vad daca o fi de la vreo depunere ceva, pierdut ceva timp si cu asta.
schimbul de ulei si revizia completa la metrotehnica, nimic de reprosat, tocmai de asta am facut si schimbul rulmentului tot la ei, am colaborat bine cu catalin U, cel care l-a inlocuit pe mihai Z.
si ca sa revin la partea cu intalnirile, asta a fost bucuria mea cea mai mare, ca am putut sa ma revad cu oameni cu care ma stiu de atatia ani si cu care inca impartim pasiunea asta. intalniri la B, spontane prin tara,
PXL_20220706_164426039.jpg
PXL_20220707_165826002.jpg
PXL_20220708_202809282.jpg
PXL_20220715_202348867.jpg
PXL_20220719_122614691.jpg
PXL_20220721_174626417.jpg
PXL_20220805_122959089.jpg
PXL_20220807_092344302.jpg
European SEAT Meeting, unde am participat de dragul copiilor la o competitie de decibeli pe evacuare, am iesit la 123.6 dB dar masuratoarea s-a facut cam pe genunchi, cel putin in a doua parte a concursului cand veneau diversi cu 1.4 aproape stock, abia se auzeau si nu se inregistra nimic valoare (era un threshold minim) si baietii scalau ca sa ii dea ceva si hop sareau direct la 125-128 Lol, si cam toate Cuprele catback nu sareau de 119
) in orice caz, nu am fost nici marele castigator dar nici nu m-am facut de ras
IMG-20220820-WA0000.jpg
PXL_20220820_171816720.jpg
PXL_20220820_094839564.jpg
PXL_20220820_153753183.jpg
si bineinteles Nurburgring, unde am ajuns incarcat ca mos craciun inainte sa lase cadourile,
PXL_20220821_115251188.jpg
si asa ca m-am urcat in ceva gasit la fata locului. simpatic swiftul, usor, pregatit cu tot ce trebuie, am reusit sa il inalt pe 3 roti sau poate chiar 2 pt putin timp
am mers relaxa dar am zambit de fiecare data la capatul lapului, imi lipsise circuitul peste care am sarit anul trecut.
page_18609239-8292c8e5e8f3933770dc421722bdfab1.jpg
IMG-20220821-WA0002.jpg
page_18601769-71f512dfac5739d397fb6286005ffd87.jpg
page_18607870-8db55970a7e652443347b6d66301d198.jpg
page_18609612-87ddf6783ea2addd7e5a7cefcd8da9e2.jpg
page_18618377-1f9c2773bd80758a92ce0f3f140850d4.jpg
page_18619831-13561d97eba6bff4ca09f94c4da9fc2e.jpg
si totusi la final o poza ca reminder, ca e fix asa cum scrie pe perete de la intrare, Motorsport is dangerous. mai ales cu motorul pe Nurburgring Nordschleife... am vazut cu ochii mei cum s-a infipt in gard un baiat, rezultatul e cel din poza, nu am citit inca despre deznodamant...
PXL_20220821_110559825.jpg
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.