26 martie 2018
Update:
- Metrotehnica, o bila neagra. Am fost in ianuarie cu amortizorul stanga fata, curgea ulei din el, la modul serios. Vorbim, totul ok, sa se schimbe pe garantie, se face poze totul ok, mi se transmite ca se trimite totul mai departe catre Seat. Ok, asteptam nici o problema (nu ma asteptam la un raspuns favorabil, dar zic, hai sa incerc). Intre timp am reconditionat amortizoarele fata amandoua, din principiu mi se pare absurd sa iau altele noi la 40k km. Nu aveam nici o asteptare, de asta mi-am permis sa le reconditionez in conditiile in care nu puteam sa folosesc masina. Merg la o revizie de ulei vineri 23 martie 2017, intreb de amortizoare, vin scuzele de rigoare ca nu am fost anuntat de raspunsul nefavorabil. Ok ok, pot sa vad si eu raspunsul oficial? Si imi arata un pasaj scris de reguli interne prin care nu se acorda garantii pentru x, y modificari. De aici mai multe indicii si impresia de "dus cu zaharelul" pe romaneste, care imi lasa un gust amar. In fine
- 43k km
- schimbat inca o data placutele dupa inca 20k km (de la ultima zapada a intrat gheata la senzor si l-a deplasat desi mai aveau cateva mii km)
- 5 gropi serioase luate bine cu amortizorul dreapta fata.
- cauciuc taiat superficial si janta zgariata destul de bine pe dreapta fata de concubina Luiza. (life
)
- au fost 2 zile de cand am masina in care mi-a parut rau ca nu e 4drive, echivalentul a 4 parcari laterale.
Mergem inainte.