BeardmanDaniel scrie:Fac 2 posturi unul dupa altul. Am terminat de citit toate comentariile din acest thread. Sa o stapanesti sanatos in continuare.
Am cateva intrebari:
- ti-ai cumparat invelitoarea aia alba de cheie? Ma gandeam sa o cumpar si eu, pentru ca ai spus foarta bine. Cheia e foarte basic. E aceiasi chela ca la golf si polo 1.2 tsi.
- cum sunt jantele pe 17"? Vreau sa imi cumpar si eu. Momentan am cauciucuri de iarna pe 19, dar le dau dupa iarna asta. Ma gandeam sa imi cumpar asa:
https://www.anveloshop.ro/media/jante/O ... ND-CUT.jpgstiu ca este o problema cu jantele pe 17" si etrierii de cupra.
Sugestie legata de breloc.
https://www.dub-spencer.com/schluessela ... hwarz.htmlMi-am cumparat de pe amazon, vanduta tot de baietii astia. E dintr-un metal destul de rezistent. Imi place mult. MI-am luat pe rosu, dar ai si varianta pe gri/negru.
1. Invelitoarea aia de cheie a fost cam degeaba. Bani aruncati. Plastic si mai ieftin, adeziv prost. Recomand mult mai tare sa iei doar inelul superior metalic. Face toti banii. Iti atasez o poza cu tot cu codul piesei.
2. Jantele pe 17:
Pro: Confort la superlativ - de la filtrare mult mai buna a drumurilor noastre pana la zgomot mult redus. Adaugam si wheel hop disparut.
Costuri mult mai mici - anvelopele 225/45 sunt mai ieftine si gradul de uzura este mult mai eficient. Reparatul unei jante pe 19 este cat una 17 noua.
Cica si consumul ar fi mai bun dar sincer nu prea imi dau seama.
Con: Ruliu, ruliu, ruliu. Adio atacat curbe agresiv. Adio stabilitate. Adio simt al sigurantei
Aspect. Personal asta ma deranjeaza cel mai tare. De asta poti vedea si postul meu anterior.
Cat timp nu ai performance pack, nu vei avea probleme cu etrierii. Specificatiile mele: MAK Nitro Ice Titan 7,5x17 5x112 ET30 si am suficienta distanta pana la etrieri.
Nu vinzi jantele pe 19?
))