15 Dec 2017, 15:09
Bun regăsit. Am trecut să mai șterg un pic praful pe aici, deși sînt cam pe fugă. Mașina a ajuns la 35.000 km fără mari incidente. Dar am și ce vă povesti.
Pînă acum am tăiat două cauciucuri ( de față, evident), o gîlmă la al treilea și am strîmbat trei din cele patru jante de fabrică. Evenimentele au fost numai in mărețul nostru Bucuresti. Au reusit niste baieti să le indrepte binisor si acum au pe ele gumele de iarna. Drept urmare am luat un set de jante Japan Racing de la Custom Wheels, negru mat, spițate, care dau un aspect destul de agresiv mașinii. Le-am julit nițel și pe astea, doar julite de bordură, nu lovite.
Altceva. Mă scoate din minți hărmălaia pe care o aud in difuzoare pe modul Cupra. Este vorba de simularea de motor sport turat ce se aude in difuzoare. Eu vroiam sa-mi aud tobele. M-am dus la Metrotehnica sa-mi scoata siguranta care alimenteaza device-ul ala de mă poluează fonic. I-a bufnit rîsul. Cică e din softul masinii si oricum sînt singurul care am cerut așa ceva. Deci eu nici acum nu stiu cum se aud tobele in sarcina.
Altă chestie. Se aprinde martorul ca trebuie să alimentez. Alimentez, plătesc si plec. Litrometrul rămine tot pe roșu, autonomie 40 km. Ce pana mea! Alimentasem 48 de kile, unde dracu era gazul ? Am tras pe dreapta, am oprit, am scos cheia, am stat 2 minute, am pornit. Deci, teoretic, am dat restart. La fel. Imi zic eu atunci: să conduc pina fac de autonomie zero si să vad ce face. Dă-i si freac-o prin Bucale pină la zero. Un rahat, o durea in cur de mine, mergea. M-am dus glonț la Metrotehnica. Că ce are ? Că ce să fie ? Au scos borna de la baterie, am asteptat 5 minute, pus borna și totul era in regulă. Să-mi trag una !
Mai am una. Mai groasă. Acum vreo doua luni veneam spre Bucuresti dinspre Urziceni. Rulam intr-a 6-a. Mă apropii de o înghesuiala, dau a 5-a si vreau să depăsesc. Accelerez de la 2500 rpm, turatia creste brusc la 3200 apoi scade la 2800 si de aici creste normal raportat la cresterea de viteza. Ce spui Franț, s-a belit ambreiajul? Repet figura de vreo doua ori si parca nu mai face. Garez masina si uit de ea pencă în Buc merg cu o camioneta 4x4 pe care o urc pe toate bordurile si cu care trec prin toate gropile. Este explicabil acum de ce am doua rinduri de roti la Seat. De 1 Decembrie am plecat catre Sofia si nu ajung bine la Giurgiu ca iar a inceput. Nu este patinat de ambreiaj normal, patineaza putin si apoi prinde si trage de rupe. Mă duc dupa patru zile la Metrotehnica, că patineaza, că probe, patineaza și in probe si e incă in garantie. Se dă cutia jos si semeringul de la priza pierde foarte putin ulei, care ulei ajungea pe disc. Mi-au spus ca au mai fost citeva cazuri si se va repara pe garantie. Miercuri este gata.
De rest ce sa zic. Imi place. Masina de mers la drum sustinut. Budapesta- Bucuresti = 8 ore jumatate. Nu ma mai deranjeaza ca nu pot deschide geamul pentru ca dupa 30 ani am reusit sa ma las de fumat. M-a impresionat navigația, precisa, foarte de ajutor in strainatate, mai am un pic si caut pe ea ca pe google.
CUPRA ST 2016 (mai inainte DACIA 1310 BREAK, ARO 244D, VW2 GTI, SEAT LEON 20 VT, MITSUBISHI L200 2005), TOYOTA HILUX - 2013
YAMAHA FJR 1300 - 2007, SUZUKI INTRUDER 1800 - 2006