ghost scrie:Salut ! Sa ai noroc de ea ! O intrebare, de ce n-ai luat DSG?
Te intreb pentru ca si mie imi sta capul la asa ceva si nu stiu ce sa aleg.Toata lumea spune ca asta e viitorul,ca asta e trend-ul , ca feelingul sportiv il simti acum si cu cutiilea astea noi DSG nu numai cu cea manuala...Si apoi nu stiu cat sunt de fiabile cutiile astea DSG. Am auzit multi si cu probleme pe la VW.
Salut. Cum să-ți spun, și amestecatul în cutia de viteze este o plăcere. Pe de altă parte am o droaie de motive să nu-mi placă DSG-ul, începînd cu strămoșul ei, cutia automată.
Nu-mi place să-mi schimbe altcineva/altceva treapta de viteză cînd consideră ea. Unde mai pui că ai si o pedală lipsă. Ce faci cu piciorul stîng? Îl ții pentru urcat în tramvai? Cînd am mers prima data pe automată am făcut greșeala clasică de a pune stîngul pe frînă și am apăsat ca pe ambreiaj. Era să-mi sperii chiloții.
Cutia cu DSG cred că se pretează pe circuit unde orice întîrziere contează. Nu zic că nu merge și în oraș. Dar mie, pur și simplu, nu-mi place. Sînt sătul de cutiile secventiale de la motociclete.
Despre fiabilitate am o mică poveste. Eram cu 20VT-ul la revizie la Metrotehnica prin nov. 2015. In service era un ST FR cu 15000 km la bord, cu cutie DSG. Clientul reclama că nu schimbă, pe modul Sport, la turele care trebuie, undeva la 4500rpm. Erau aștia nervoși că nu prea îi dadeau de cap. Zic asta pentru că am fost invitat să merg in dreapta in acea mașină, eu eram interesat de cum te simți in ST. Mă rog, mai departe nu știu ce au facut.
CUPRA ST 2016 (mai inainte DACIA 1310 BREAK, ARO 244D, VW2 GTI, SEAT LEON 20 VT, MITSUBISHI L200 2005), TOYOTA HILUX - 2013
YAMAHA FJR 1300 - 2007, SUZUKI INTRUDER 1800 - 2006