A venit, în sfîrșit, dupa o așteptare de trei luni și jumatate, timp în care am reușit să vînd 20VT-ul. A fost și aici pe site. Deocamdată nu am decît două poze. O să-i mai fac cînd dă soarele.
Ce să zic? Dacă pe modul Confort si Sport pare un pic mai potolită, pe modul Cupra trage ca tembela in toate treptele, chiar si de jos, dar reprize fulminante are dupa 3500-4000 rpm.
De lăudat, nu o mai laud pentru că toți de pe aici stiu ce înseamnă Cupra.
Acum minusuri sau chestii care ma deranjează pe mine, personal.
1.Sînt fumător înrăit. Mașina asta nu are kit de fumători, nici măcar la optionale. Oglinzile laterale sînt aduse un pic mai spre spate și dacă deschizi geamul 2-3 cm, tot fluxul de aer îți vine in fața și nu pe lînga urechea stîngă. Este evident că te umple de scrum. Am început să le răresc la volan. Țigările, zic.
2.Am mers azi și a plouat mărunt toată ziua.Tot cu geamul intredeschis am constatat că, mărind viteza, apa dată de stergătorul din stinga se prelinge in masină. La fel si apa care se prelinge de pe plafon, tot în mașina ajunge, pe cotiera ușii.
3.Înteleg că răgetul motorului pe modul Cupra sau pe Sport este produs artificial de un sintetizator, adică doar cei din mașină îl aud și se bucură, nu și cei de pe stradă. Deci trebuie umblat la evacuări. Trebuie. Pe modul Confort nu auzi nimic de parcă esti cu una electrică. Sau urechile mele au probleme.
4.Rezervorul de 50 litri este o glumă cinică. Măcar un 60-65l. Dacă te dai la ea constant, halește.
Atît azi. În week-end o scot la o tură mai lungă și revin cu impresii.