Pagina 14 din 14

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

Scris: 16 Ian 2019, 18:57
de Andrei FR
Da, pe ocatvia aveam 195/65 R15... revenind la cele actauale. Da, chiar sunt horror dpdv al confortului, insa au o aderenta de ti se face in curbe ... efectiv primesti ceva in locul al ceva. Am zis ca daca masina asta oricum este caruta dpdv al confortului, macar sa stea bine pe sosea. Conduc de 20 de ani, merg mult extraurban, dar nu am avut niciodata nici macar pe aproape aderent ca aceste PS4-uri. Efectiv imi este frica sa le aflu limitele lor. O singura data nu le-am auzit sa scartaie sau sa imi intre ABS. Si ar crede ca omul ca sunt bune doar pe uscat, dar si pe umed la fel, sunt intr-o alta liga ca si restul de 95% de pe piata anvelopelor. Primele anvelope care stiu mai mult ca si proprietatile masinii si al motorului. Si macar asa nu imi pasa ca te zgaltaie la fiecare pietricica de pe drum.
Legat de geometrie roti. Sincer le-am facut de doua ori... prima data deja la locatie eram sigur ca nu-l fac bine, a doua locatie m-am dus la cel mai cunoscut din Cluj( la Serban) , care intr-adevar mi-a gasit un pic de dereglare pe fata...dar si el a spus ca pe spate nu are ce sa faca, totul este fix acolo. E drept la reprezentanta nu am incercat. Jocuri nu am in suspensii deocamdata. O3-ul cu ce motorizare este/avea? La tine se poate regla si pe spate bineinteles.

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

Scris: 16 Ian 2019, 19:13
de cowboy
Michelin e oricum alta liga fata de cam tot restul marcilor. Doar Pirelli P Zero se mai duc pe acolo
O3-ul era 1.6TDI. Punte spate semirigida. Au reglat ceva si la spate..habar n-am ce. Si eu m-am mirat.

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

Scris: 16 Ian 2019, 19:13
de cowboy
Michelin e oricum alta liga fata de cam tot restul marcilor. Doar Pirelli P Zero se mai duc pe acolo
O3-ul era 1.6TDI. Punte spate semirigida. Au reglat ceva si la spate..habar n-am ce. Si eu m-am mirat.

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

Scris: 16 Ian 2019, 19:24
de Andrei FR
Bine de stiut ca totusi se poate regla si pe acolo cate ceva. Multumesc de pont.

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

Scris: 05 Noi 2019, 15:27
de Andrei FR
5.11.2019 - kilometraj 90 300km.
Dupa problemele aparute la finele anului 2018, inceputul anului 2019 legat de pornirea greoaie cauzat de variatorul ax cu came se pare ca masina a intrat intr-o perioada mai linistita si fara probleme. De atunci nu am mai avut nici un fel de probleme, am facut 22 000 km atat in tara cat si in tari ca Croatia, Muntenegru, Bosnia Herzegovina, Ungaria... La 88 000 km masina a primit si o remapare de soft mai cuminte (la cererea mea pentru o fiabilitate mai bunicica si probabil mai mult pentru linistea sufleteasca) cu datele de "numai" 182 CP si 416Nm( se putea si 195CP si 430Nm la un stage 1 complet) de care deocamdata sunt foarte multumit in felul in care au modificat reactiile acestui motor. Alegerea a fost foarte grea fiindca tin foarte mult la fiabilitatea masinilor personale, dar recunosc si tentatia la fel de mare sa am ceva mai multa putere si cuplu, care in cazul meu conteaza cel mai mult cand merg extraurban cu masina incarcata ( si cum urmeaza si un bebe in viata noastra) va vedea bagaje (si mai) multe din februarie incolo...
Ce va urma? Cum masina a trecut de prima tinerete si se pare ca va mai sta la mine o buna bucata de vreme, probabil in urmatorii 2 ani va primii un set nou de frane pe fata - discurile rezista maxim pana la schimbul placutelor, undeva in 15 max. 20 000 km. In urmatorii 15-30 000km telescoape noi, deja si astea au trecut de prima tinerete si se simte in curbele luate mai cu avant. Volanta care deja si ea arata primele semne clare de imbatranire, trepidatii mici la plecare cu ambreajul cald, am devenit superexpert la plecatul de pe loc cat mai finut posibil.
Vopseaua de pe masina este foarte subtire si slaba, toata fata masinii cat si plafonul de deasupra parbizului pline de puncte unde vopseaua efectiv a sarit pana la tabla chioara de la pietricelele luate de la vesnicele camioane de pe drumurile din Romania.
Zgomote din habitaclu sunt cele relatate de pana acum, plus ceva rezonanta din compartimentul motor, dar care apare foarte haotic si care se pare ca este cauzata de una din tevile de climatizare care intra in rezonanta unde trece prin peretele despartitor dintre compartimentul motor si habitaclul masinii. Masina cu mici exceptii este folosita zilnic in Cluj si judetele din jurul acestuia in toate conditiile posibile, reviziile fiind facute intre 10 si 15 000 km, cu mentiunea ca de la iesirea din garantie( decembrie anul curent) voi trece la fix 10 000km ulei Ravenol 5W-30 VMP USVO filtre originale, schimbul fiind facut la reprezentanta ca istoricul masinii sa fie vizibil 100% la revanzare.
Interiorul se tine bine, scaunele chiar nu arata pic de uzura, volanul doar unul normal spre putin, maciulia schimbator viteze la fel. Plasticele ca si noi. Multumit de masina? Pana la urma da, cu mentiunea ca se putea si mai bine la banii dati pe ea de nou.

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

Scris: 30 Mai 2021, 09:48
de Andrei FR
30.05.2021 - 106 000 km.
Putini km adaugati, din cauza de bebe, COVID, si nemaifiind singura masina din familie, luand rolul de masina de drum lung, nu o mai folosesc deloc pentru ambuteiajul continuu marca a la Cluj.
Ce s-a mai schimbat pe ea:
1. In primul rand chitul de distributie motor, din cauza simeringului vibrochen care de calitate buna din ce este facuta a lasat se curga uleiul pe cureaua de distributie (mi-au zis la service ca este o boala comuna la multe TDI-uri generatia EA288). Schimbul s-a facut la reprezentanta cu piese originale: cureaua de distributie, role, pompa de apa, cureaua de accesorii, plus simeringul buclucas...se pare ca toate problemele posibile tipice la aceasta motorizare ies in cazul motorului meu...
2. Discuri si placute de frane pe fata, originale asta in regim propriu la cunostinta mecanic auto. Cost 1100 lei + 100 lei schimbul(la reprezentanta doar manopera si testarea obligatorie de frana era de peste 600 lei).
3. Inca la inceputul pandemiei cand toti eram superpanicati si baricadati in case, acumulatorul cu care a venit masina a murit si a primit o Varta AGM de 70Ah...
In rest se tine bine(interiorul chiar nesperat de bine), e placuta la condus de drum lung, trage bine(mai ales dupa resoftare cu care deocamdata se intelege foarte bine motorul), consuma putin. O mai tinem fiindca pe rol sunt alte proiecte acum. Se putea si mai bine si mai rau.
Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine
Cea verde e catarul de oras pentru tortura de zi cu zi in traficul superaglomerat din Cluj unde nu caii putere, cuplul motor sau un tren de rulare sportiv fac diferenta... Deocamdata face munca de nota 10 cu steluta.