12 Ian 2019, 01:39
Si au aparut primele probleme: 1. Pornire greoaie la prima pornire pe zi, apare absolut haotic. 2. Cateodata dupa, apare si spirala bujii si imediat intrat in safe mode.
Masina este la reprezentanta a treia oara cu aceste simptome ( in primele dati ne jucam de tenis unii cu altii, eu explicam ce si cum, masina bineinteles la ei nu reproducea nimic, adica problema nu exista in ochii lor, ei nu miscau un deget) . Acum masina este la ei de marti si se pare ca au gasit in sfarsit ceva, sper sa fie si rezolvarile reale.
Pentru problema nr. 1: Dupa un TPI de fabrica ( care pe deasupra se pare ca este de mai mult doar ca nu aveau chef sa-l caute) se pare ca este o atentionare si descriere al unei probleme identice, si se cere schimb modul avans aprindere ( se deregleaza si dupa acest TPI se pare ca produce aceste porniri greoaie haotice) - comandat piesa
Problema nr. 2: dupa multe cautari au gasit un furtun vacum turbo fisurat. Comandat piesa.
Luni astept verdictul.
75 200 km si 3 anisori . Cam putin a tinut perioada fara probleme. La fosta masina TSI(Octavia 2 Facelift), desi era din generatia buclucasa cu lant nu am avut nici o problema de genul in 102 000 km/5 ani cat timp a fost la mine. Sa vedem ce surprize imi mai pregateste aceasta minunatie de tehnologie TDI...Intre timp mai facut o revizie si masina a vazut Praga, Karlovy Vary - Cehia, Bratislava, Viena, Budapesta, Győr, Eger...plus drumurile uzuale din tara. Pe spate se pare ca are tendinta sa manance pe interios cauciucurile, desi nu a primit lovituri mari sau lovituri de genul provenite din accidente. Reglaj nu se poate face doar pe fata, si pe aceasta cale multumesc idiotilor de la VW care economisesc bani pe spatele meu si pe aceasta cale, punand acest tren de rulare spate primitiv cu punte rigida de pe golf 4-3-2-1...Uzura pe interior spate se poate micsora daca bagi presiune mare in rotile spate 2.4 bari si peste, insa la aceasta presiune fara doi saci de ciment in portbagaj, devine superrigida si enervant de saltareata in curbe daca sunt denivelari. De efectul de caruta fara absortie cea mai minima de denivelari sa nici nu mai pomenim. In schimb interiorul se tine bine, atat scaunele cat si volanul, sunt ca noi, motorul trage bine la puterea ei, toata masina te imbina sa o conduci peste vitezele legale. Nu este o masina rea, dar tot mai mult mi se dovedeste ca familistilor le recomand alte modele sau marci de masini. Un an nou fericit va doresc la toti.
L.E. Plus motorul TDI prea complicat si gingas, cu prea multe piese care oricand pot pica si sa iti faca viata ca o ruleta ruseasca pana ce marii mesteri de la noi isi dau seama care este problema si rezolvarea acesteia.
Seat Leon ST - FR 2.0TDI 150 - MY2016 - Adventure Brown
Ex: Skoda Octavia 2 FL - 1.4TSI Business - MY2011