Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
 
 
Avatar utilizator
Andrei FR
Subiect Autor
Mesaje: 405
Membru din: 29 Sep 2015, 01:53
Localitate: Cluj

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

01 Oct 2016, 17:45

Da, Clar mi-a intrecut asteptarile, care pe la sfarsit deja erau destul de optimiste :). Se mai poate si asa chiar si in zilele de astazi. dar bine ca am avut CASCO, devizul a fost de 4600 lei din spusele tipului. Eu am platit fransiza de 100 euro. Convenabil.
Seat Leon ST - FR 2.0TDI 150 - MY2016 - Adventure Brown
Ex: Skoda Octavia 2 FL - 1.4TSI Business - MY2011
 
Avatar utilizator
ggo89
Mesaje: 143
Membru din: 28 Apr 2016, 10:12

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

03 Oct 2016, 15:08

WAW WAW WAW! Impresionant! Ce ma bucur ca avem astfel o persoana de incredere in Cluj. Mai ales de cand au inceput sa apara nenorocitele de furtuni violente. Felicitari si sper sa se rezolve AC problem in curand. Te salut
Seat Leon Cupra 290 5d Manual - MY17
 
Avatar utilizator
Andrei FR
Subiect Autor
Mesaje: 405
Membru din: 29 Sep 2015, 01:53
Localitate: Cluj

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

03 Oct 2016, 15:17

Salut si iti multumesc! Cred ca ti-am vazut frumoasa CUPRA pe Dorobantilor(saptama trecuta intr-o seara) erai oprit langa un alt CUPRA si probabil erati la discutii. Din pacate eram cu altcineva si alta masina. Da, tipul este foarte bun si il recomand 100%.
Seat Leon ST - FR 2.0TDI 150 - MY2016 - Adventure Brown
Ex: Skoda Octavia 2 FL - 1.4TSI Business - MY2011
 
Avatar utilizator
Andrei FR
Subiect Autor
Mesaje: 405
Membru din: 29 Sep 2015, 01:53
Localitate: Cluj

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

05 Dec 2016, 00:12

29 300 km si masinuta are un an si o zi :) de cand este la mine. In afara problemei misterioase de AC cu pornire intarziata cateodata, masina s-a comportat OK, imi place cum se tine pe drum, motorul trage bine la posibilitatile sale, pot sa spun ca imi place de masina :) Intr-o saptamana fac a doua revizie la ea, filtre, ulei etc...
Weekendul acesta am prins niste zapezi ca in povesti, las pozele sa vorbeasca...
Imagine20161202_102645 by Peter Andrei, on Flickr
Imagine20161202_103426 by Peter Andrei, on Flickr
Imagine20161204_114656 by Peter Andrei, on Flickr
Imagine20160923_174814 by Peter Andrei, on Flickr
Seat Leon ST - FR 2.0TDI 150 - MY2016 - Adventure Brown
Ex: Skoda Octavia 2 FL - 1.4TSI Business - MY2011
 
Avatar utilizator
Andrei FR
Subiect Autor
Mesaje: 405
Membru din: 29 Sep 2015, 01:53
Localitate: Cluj

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

13 Dec 2016, 00:15

La o saptamana dupa ce masina a implinit 1 an, am afectuat cea de a doua revizie la 29 800 km, schimbat filtre originale(ulei, aer, polen ) si ulei Castrol LL3 5W-30 507 00 la bidon de 1L (sincer nu am incredere in uleiul varsat, poate ca eu sunt fricos dar mai bine asa) .M-a costat toata distractia 830 lei. In rest in mare totul este OK cu cateva observatii:
1. Se pare ca acest motor cu grija efectiv consuma antigel, nu mult dar cam in 15 000 km nivelul a scazut de la max un pic sub minim...iarasi au examinat motorul, atent, (am fost prezent pe tot parscursul reviziei la cererea mea) si chiar nu s-a vazut nici urma de scurgeri, nimic. Au si afirmat ca asa sunt...pe forumul VW se discuta treaba si la Octavii 3 cu aceasta motorizare
2. Masina in tot acest timp, a vazut cam tot ce putea sa vada o masina, vara torida, lungi etape de autostrazi, drumurile patriei cu ale sale interminabile siruri de TIR-uri si depasiri fara de sfarsit, incarcare pana la refuz pana la mare...cu cort cu tot, frig de -24 grade iarna... zapada de jumatate de metru si ploi torentiale , grindina, viteza maxima sau apropiate ...a rezistat eroic, nu o menajez dar tehnic incerc sa-o conduc cat se poate de corect( cu deosebit de mare grija cat timp motorul si uleiul motor nu este in temperatura optima), atentie la drum rau, si atentie la folosire motorului si al turatiilor, consumabile si combustibil de buna calitate ! Mie personal tehnica si nu tuningul visual este important.
3. Imi place in continuare masina cu ale sale mici lipsuri , imi place cum sta pe drum, cum arata, cum se sta in ea, cum arata per total, cum se misca .
4. Nu imi plac unele chestii nici in continuare: la partea de chestii practice sta departe de skoda de exemplu ( acelasi ansamblu caroserie, si totusi acolo la portbagaj mai mare intra roata de rezerva normala) in portbagaj intra carlige ancorare plase normale, gandite cu cap, locuri de depozitare mai putine... in rest cam acelasi mancare de peste .
5. Legat de cauciucuri: Cele de iarna sunt bune(Nokian WR D4 - dar se tocesc repede( in 7000 km cele pe fata s-au tocit de la 8 la 4 mm) si pe umed, aluneca rau de tot, pe zapada sunt zei insa - anul viitor precis ma intorc la Continental. Pirelli P7 cu care a venit masina, sunt OK...rezista extrem de bine...am facut 20 000 km cu ele vara si au inca carne pe ele, dar la aderenta stau maxim mediocru desi au o latime considerabila... Jantele originale sunt masive si rezista foarte bine la drumurile patriei. Cele de tabla Alcar Hybrid la fel, sunt calitative mult peste medie!
6. Probleme: Problema AC in continuare in status - PENDING - adica fara rezolvare, ramane pe vara viitoare, iarna se pare ca nu sunt probleme de incalzire , consum antigel - se pare din seria "asa face toate", Mici scartaieli de la capitonajul din plastic la rece mai ales in zona stalp B, cat timp masina este rece, cand ajungi la service nu se mai aude, pentru atat nu las masina la teste, se poate trai cu ea asa.
Astazi mi s-a detectat la revizie ca cica bateria ar necesita o reincarcare ( la AGM se poate???) Totusi mi se pare ciudat fiindca saptamanal fac un drum de 315 km extraurban minim dar la 3 saptamani fac si cate 1000 deci are timp sa se incarce berechet si totusi... nu stiu ce sa zic . Acumulator VARTA 68 AH AGM - la pornire motor inca nu am simtit nimic.
7. Materialele din interior gen, huse, pielea de pe volan, schimbator rezista bine deocamdata, plastice, nu reprezinta schimbari in textrura sau uzura prematura, par destul de calitative.
Deci daca as fi sa ii acord o nota masinii dupa primul an i-as da un 8.5 din 10 . Sa vina anul urmator :) Sarbatori fericite si un An Nou Fericit la toti seatisti entuziasmati sau mai putin dar devotati marcii Seat :) (implicit low budget VW)
Seat Leon ST - FR 2.0TDI 150 - MY2016 - Adventure Brown
Ex: Skoda Octavia 2 FL - 1.4TSI Business - MY2011
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8626
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

13 Dec 2016, 01:07

nice review, detaliat. la faza cu antigelul asa au cam facut toate dieselurile, dar pana la prima completare. se spunea ca e din cauza lipsei de aerisire dupa umplerea din fabrica. totusi daca schema continua si dupa 1 an, e mai dubios.

 
Avatar utilizator
Andrei FR
Subiect Autor
Mesaje: 405
Membru din: 29 Sep 2015, 01:53
Localitate: Cluj

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

13 Dec 2016, 09:00

Iti multumesc. Da prima data cand masina era in showroom in ziua predarii, am observat ca lichidul era la minimum si i-am pus sa completeze acolo...(ar fi trebuit sa observe la pregatirea masinii). Pana la urma se pare ca asa fac, citez un coleg de forum pe forumul marcii VW la Skoda Octavia 3, motor identic: Teodoreanu

La mine este la fel la cateva luni ajunge nivelul la minin am fost cu ea in service au pus instalatia sub presiune dar nu are pierderi . Noile 2.0 Tdi nu mai mananca ulei acuma "beau" antigel .
Problemea totusi cred ca vine de la niste pierderi absolut minime care efectiv nu se vad, acest motor are trei(3) pompe de apa, si 3(trei) circuite de apa, deci are loc berechet sa scape si prin locuri unde probabil nu se poate vedea cu ochiul la o inspectie normala, sau la un simplu test de presiune iarasi nu reiese niomic concludent sa zicem la un 24-48 ore. In fine daca asa o sa tina pana la 150-200 000 km fara alte probleme, din partea mea, sa fie sanatoasa, ii mai fac plinul la 4-5 luni :)(parca vad peste un 1 an doua incepe EGR, apoi volanta smd. )
Seat Leon ST - FR 2.0TDI 150 - MY2016 - Adventure Brown
Ex: Skoda Octavia 2 FL - 1.4TSI Business - MY2011
 
Avatar utilizator
pollo1991
Mesaje: 159
Membru din: 17 Dec 2015, 08:45
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

15 Dec 2016, 09:56

Salut Andrei,
Nu am vazut nicaieri in postarile tale daca masina are Start/Stop, sau daca mergi cu el activat sau nu . Am mai citit si alte postari legate de problema cu bateria. La ultima mea vizta la service, luna trecuta, dupa 3 ani de cand a iesit masina din fabrica, testul de baterie a iesti OK, deci nu am dc sa imi fac griji. Partea nasoala este ca o baterie noua costa in jur de 1300 RON si se poate luat doar de la reprezentanta datorita amperilor cu care este dotata bateria. Dupa ce am mai citit pe forumuri prin afara am aflat ca niste baieti au reusit sa faca un retro fit pt o baterie mai mare si care sa mearga montata pe masina dupa ce schimbi anumite module din VCDS. Mi se pare ciudat ca la tine dupa un an si putin deja trebuie incarcata ...
Seat Leon 5F
B-647-CBF
 
Avatar utilizator
Andrei FR
Subiect Autor
Mesaje: 405
Membru din: 29 Sep 2015, 01:53
Localitate: Cluj

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

15 Dec 2016, 10:31

Salut!
Da, am Start Stop, dar recunosc nu il folosesc si nici nu o sa-l folosesc vreodata. Inca si idea ma face sa imi stea parul ridicat pe cap, cand vad ca este in stare sa opreasca si reporneasca motorul intr-un minut si de peste 2O ori in traficul din Cluj...(vazut la masina unei cunostinte, octavia 3, motor identic si sistem) . Am baterie AGM de 68 Ah Varta, m-am uitat, unii spun ca acel test al lor nu este concludent, si eram dupa primul drum de dimineata, folosit incalzire scaune smd... dar totusi ciudat ca saptamanal fac un drum de Cluj Oradea 31O km, unde are timp berechet sa se incarce...Stiu faza cu baterai... la momentul respectiv nu stiu ce o sa fac, tind sa iau ceva la pret normal dar amperaj foarte aproape si il opun pe astia de la reprez. sa ikl puna si sa o codeze ei... dar stiu eu... scump dracului.
Seat Leon ST - FR 2.0TDI 150 - MY2016 - Adventure Brown
Ex: Skoda Octavia 2 FL - 1.4TSI Business - MY2011
 
Avatar utilizator
pollo1991
Mesaje: 159
Membru din: 17 Dec 2015, 08:45
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

15 Dec 2016, 10:36

Astia de la reprezentanta nu o sa faca niciodata asa ceva :)) iti dai seama ca nu sunt fraieri. Iti iei de 70 si faci tu modificarile in vcds .. strat stop-ul il ai dezactivat din vcds sau apesi tu pe off mereu ?
Seat Leon 5F
B-647-CBF
 
Avatar utilizator
Andrei FR
Subiect Autor
Mesaje: 405
Membru din: 29 Sep 2015, 01:53
Localitate: Cluj

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

15 Dec 2016, 10:40

Stiu ca ai dreptate :))) din pacate... si eu m-am gandit la varianta ta, chiar acum m-am uitat si este fix Varta... legat de SS, mi s-a format automatismul, il decuplez automat la fiecare pornire...Ce nu am scris mai sus ca la porniri dimineata eu nu am observat nimic negativ, ieri dimineata la -12 grade a pornit dupa stingerea spiralei(care si ala a tinut max 5 sec) la jumatate de cheie, dintr-o data... oare asa se comporta o baterie descarcata???
Seat Leon ST - FR 2.0TDI 150 - MY2016 - Adventure Brown
Ex: Skoda Octavia 2 FL - 1.4TSI Business - MY2011
 
Avatar utilizator
Andrei FR
Subiect Autor
Mesaje: 405
Membru din: 29 Sep 2015, 01:53
Localitate: Cluj

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

14 Apr 2017, 00:31

Salutare!
Masina in sfarsit a primit inapoi "pantofii" de vara dar cu asta ce am castigat in viteza pe curbe, am pierdut la acceleratii mai ales in vitezele 4 si 5 la depasiri, categoric simt un pic de acceleratie mai greoaie fata de comboul janta de tabla si anvelopa de iarna marimea 205/55 R16 vs. 225/45 R17 jante de aliaj OEM. Pana acum am avut masini cu acelasi marime vara/iarna. E acum diferentele sunt mult mai mari si cum am scris si iarna ca masina mi-a devenit mai sprintena, astazi chiar mi-a parut rau ca la depasiri de parca as fi pierdut min. 10 CP si cativa newtonmetri cuplu... In fine legat de cauciucuri, cele de iarna Nokian WR D4 Made in Russia...si-au dat duhul ( cele pe fata) dupa numai 1 an si jumatate (circa 15 000 km ) efectuati iarna 80% extraurban. Nu am facut niciodata liniute, drifturi si alte prostii de copii de bani gata sau fara cap...las pozele sa vorbeasca de la sine Imagine20170410_114439 by Peter Andrei, on Flickr
Imagine20170410_114419 by Peter Andrei, on Flickr
In alta ordine de idei am deja 36 000 km cu masina, probleme nu am intalnit de la ultmele relatari, dar confirm ca saga AC pornire dupa cum vor muschii lui continua, acum doua saptamani fiind 24 de grade afara...a pornit ba la 2-3 ba la 8 minute, de atunci s-a racit, mai astept pana ce se incalzeste si tragem manusile de box dar de data asta bag si o potcoava in ele...
Din pacate acum o luna si ceva am avut o mica intamplare neplacuta la mine in parcare cu un vecin, care s-a terminat cu bara mea spate julita si pe o mica parte rupta(impunsa)...din cauza asta a trebuit sa apelez la schimb bara spate, lucrarea a iesit la perfectiune( nu a trebuit sa lucreze la tabla etc) doar ca dupa predare a trebuit o data sa merg inapoi ca senzorii de parcare efectiv mi-au cazut in interiorul barei( cica se lipesc pur si simplu pe bara unde au gaurile) . Consider in continuare ca masina fara telescoape active si multilink pe spate este peste masura de rigida mai ales pe puntea spate si se comporta destul de rigid pe drumuri cu denivelari, fie ele si mici sau crapaturi in astfalt... un pic de finete nu ar fi stricat aici. Asa este de la sine inteles ca apar greierii cu timpul. Presiune si asa o las la 2.2 in roti si nici prin cap nu imi trece sa le umflu la peste 2.5... In rest forma imi place si acum ca in prima zi, ma simt bine in spatele volanului, la drumuri lungi este un bun "compadre" .
Imagine20170410_122313 by Peter Andrei, on Flickr
Imagine20170318_132715 by Peter Andrei, on Flickr
Imagine20170318_132728 by Peter Andrei, on Flickr
Imagine20170218_115436 by Peter Andrei, on Flickr
si cu cea noua : Imagine20170310_163051 by Peter Andrei, on Flickr
Imagine20170305_144402 by Peter Andrei, on Flickr
Seat Leon ST - FR 2.0TDI 150 - MY2016 - Adventure Brown
Ex: Skoda Octavia 2 FL - 1.4TSI Business - MY2011
 
ToniM
Mesaje: 55
Membru din: 09 Dec 2016, 15:27
Localitate: Cluj Napoca

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

25 Apr 2017, 11:14

Si uite ca am dat si de topicul tau :)
Mi-a luat ceva pana l-am parcurs insa nu regret ;)
Drumuri bune "colega" :P
Praștia șefei : Seat Ibiza FR 06/2016 1.0 TSI DSG 110ps
Jucăria personală : Seat Ateca Xcellence 01/2017 2.0 TDI DSG 4drive 190ps
 
Avatar utilizator
Andrei FR
Subiect Autor
Mesaje: 405
Membru din: 29 Sep 2015, 01:53
Localitate: Cluj

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

25 Apr 2017, 17:23

Iti multumesc mult colega, si iti urmaresc cu interes maxim jurnalul masinii tale. De altfel am motive foarte intemeiate ca masina mea sa ramana pe acest forum si nu pe altele cu ale lor regulamente facute dupa cum vor muschii mei... ai o familie de seaturi de sta mata in coada . Sa ai/aveti noroc de ea...
Seat Leon ST - FR 2.0TDI 150 - MY2016 - Adventure Brown
Ex: Skoda Octavia 2 FL - 1.4TSI Business - MY2011
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori