Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
 
Avatar utilizator
Andrei FR
Subiect Autor
Mesaje: 405
Membru din: 29 Sep 2015, 01:53
Localitate: Cluj

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

11 Sep 2018, 23:02

Si uite asta gasesti in spatele carenajelor la rotile din fata, in partea unde incepe pragul masinii. Nisip adunat in spatele acelui plastic care de fapt ar trebui sa protejeze partile din tabla ale caroseriei, dar mai mult retine murdaria, care cu timpul daca nu este curatata, produce mai mult ca sigur rugina in tabla pragurilor fata si aripa. In rest coafura rezista ( 68 000 km), am observat ca trenul de rulare fata mananca interiorul rotilor - deci trebuie sa merg la un reglaj directie . Vazut astazi la demontarea rotilor. Pe spate totul este OK.
Imagine Imagine
Seat Leon ST - FR 2.0TDI 150 - MY2016 - Adventure Brown
Ex: Skoda Octavia 2 FL - 1.4TSI Business - MY2011
 
Avatar utilizator
cowboy
Mesaje: 284
Membru din: 03 Sep 2010, 11:01
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

13 Sep 2018, 12:15

Dar cum a intrat atata mizerie acolo? Nu era prins bine plasticul ala?
Cu uzura rotilor vezi ca nu e neaparat geometria..poate fi si mersul cu presiune incorecta. Eu sunt patit...am stricat in trecut 2 seturi de anvelope din cazua ca nu le verificam presiunea. De atunci m-am invatata ca 1 data pe saptamana, la rece (neaparat la rece si fara sa fi stat in soare masina) sa le corectez presiunea. Mi-am cumparat un compresor bun cu oprire automata la presiunea setata si nu am mai avut niciodata probleme cu uzura neuniforma.
Seat Leon 5F ST FR 184CP DSG6
Seat Arona FR 1.0TSI DSG7
Seat Leon 1P 1.9TDI
 
Avatar utilizator
Andrei FR
Subiect Autor
Mesaje: 405
Membru din: 29 Sep 2015, 01:53
Localitate: Cluj

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

13 Sep 2018, 12:42

Intra la toata lumea, pe mine personal m-a avertizat un prieten bun mecanic, sa am grija daca vreau sa tin la pragurile masinii. A zis ca este boala VW si ca este prezenta la toate masinile din gama VAG , plasticul ala era prins cum era din fabrica. De altfel la el am facut curatirea si ca sa imi demonstreze cele afirmate, la alegere a desfacut la doua masini din curtea lui carenajul ( un jetta din 2008 si un golf 4) si la alea erau si mai incarcate locatiile respective de pamant si nisip... acolo este un punct de scurgere, dar este foarte ingusta, plus daca va uitati bine, acel plastic din interiorul aripii nu este pus ermetic, poate sa intre lejer murdaria sub el, si se aduna acolo jos, mai ales ca inceputul pragului este facut in asa fel sa prinda murdaria ca un fel de tavita mica.
In rest astazi am fost la reglaj si da, erau un pic dereglate. Da, cu presiunea ai dreptate trebuie sa ma uit eu mai des la ele. Ca asa mi se par OK, dar cine stie?
Seat Leon ST - FR 2.0TDI 150 - MY2016 - Adventure Brown
Ex: Skoda Octavia 2 FL - 1.4TSI Business - MY2011
 
Avatar utilizator
Andrei FR
Subiect Autor
Mesaje: 405
Membru din: 29 Sep 2015, 01:53
Localitate: Cluj

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

21 Sep 2018, 08:57

Intre timp facut directia si da, era un pic dereglata.
Seat Leon ST - FR 2.0TDI 150 - MY2016 - Adventure Brown
Ex: Skoda Octavia 2 FL - 1.4TSI Business - MY2011
 
Avatar utilizator
Andrei FR
Subiect Autor
Mesaje: 405
Membru din: 29 Sep 2015, 01:53
Localitate: Cluj

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

12 Ian 2019, 01:39

Si au aparut primele probleme: 1. Pornire greoaie la prima pornire pe zi, apare absolut haotic. 2. Cateodata dupa, apare si spirala bujii si imediat intrat in safe mode.
Masina este la reprezentanta a treia oara cu aceste simptome ( in primele dati ne jucam de tenis unii cu altii, eu explicam ce si cum, masina bineinteles la ei nu reproducea nimic, adica problema nu exista in ochii lor, ei nu miscau un deget) . Acum masina este la ei de marti si se pare ca au gasit in sfarsit ceva, sper sa fie si rezolvarile reale.
Pentru problema nr. 1: Dupa un TPI de fabrica ( care pe deasupra se pare ca este de mai mult doar ca nu aveau chef sa-l caute) se pare ca este o atentionare si descriere al unei probleme identice, si se cere schimb modul avans aprindere ( se deregleaza si dupa acest TPI se pare ca produce aceste porniri greoaie haotice) - comandat piesa
Problema nr. 2: dupa multe cautari au gasit un furtun vacum turbo fisurat. Comandat piesa.
Luni astept verdictul.
75 200 km si 3 anisori . Cam putin a tinut perioada fara probleme. La fosta masina TSI(Octavia 2 Facelift), desi era din generatia buclucasa cu lant nu am avut nici o problema de genul in 102 000 km/5 ani cat timp a fost la mine. Sa vedem ce surprize imi mai pregateste aceasta minunatie de tehnologie TDI...Intre timp mai facut o revizie si masina a vazut Praga, Karlovy Vary - Cehia, Bratislava, Viena, Budapesta, Győr, Eger...plus drumurile uzuale din tara. Pe spate se pare ca are tendinta sa manance pe interios cauciucurile, desi nu a primit lovituri mari sau lovituri de genul provenite din accidente. Reglaj nu se poate face doar pe fata, si pe aceasta cale multumesc idiotilor de la VW care economisesc bani pe spatele meu si pe aceasta cale, punand acest tren de rulare spate primitiv cu punte rigida de pe golf 4-3-2-1...Uzura pe interior spate se poate micsora daca bagi presiune mare in rotile spate 2.4 bari si peste, insa la aceasta presiune fara doi saci de ciment in portbagaj, devine superrigida si enervant de saltareata in curbe daca sunt denivelari. De efectul de caruta fara absortie cea mai minima de denivelari sa nici nu mai pomenim. In schimb interiorul se tine bine, atat scaunele cat si volanul, sunt ca noi, motorul trage bine la puterea ei, toata masina te imbina sa o conduci peste vitezele legale. Nu este o masina rea, dar tot mai mult mi se dovedeste ca familistilor le recomand alte modele sau marci de masini. Un an nou fericit va doresc la toti.
L.E. Plus motorul TDI prea complicat si gingas, cu prea multe piese care oricand pot pica si sa iti faca viata ca o ruleta ruseasca pana ce marii mesteri de la noi isi dau seama care este problema si rezolvarea acesteia.
Seat Leon ST - FR 2.0TDI 150 - MY2016 - Adventure Brown
Ex: Skoda Octavia 2 FL - 1.4TSI Business - MY2011
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8626
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

13 Ian 2019, 02:25

Multumim pt feedback, trebuie sa le spunem si pe cele nasoale cand e cazul. Foarte interesant feedbackul pt punte spate, e prima chestie mai serioasa pe care o remarc de la posesori. Esti sigur ca nu exista remedii pt treaba respectiva? Tare ciudat ..

Sper sa ti se gaseasca 'demonii' rapid si sa fie rezolvati definitiv.
 
Avatar utilizator
Andrei FR
Subiect Autor
Mesaje: 405
Membru din: 29 Sep 2015, 01:53
Localitate: Cluj

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

14 Ian 2019, 11:09

Am intrebat si eu la mai multe locatii, noi cu punti spate rigide nu avem ce face. Treaba este ca eu umblu destul de des pe drumuri lungi cu portbagajul plin, iar cand se lasa spatele masinii rotile din spate au tendinta sa stea ca la masinile de curse (se vede clar si ochiometric), un pic inclinate si atunci din pacate ti le manaca... unii nu au aceasta problema fiindca umbla rar asa, maxim de una doua ori pe an, eu in schimb in fiecare luna de minim o data, minim 500 km... Daca pe deasupra lasi mai pe confort anvelopele, ele se deformeaza mai mult si se manaca si mai repede. Partea proasta ca daca bagi presiune in ele, cand esti gol, topaie pe spate daca intri tare in curbe si sunt mici denivelari, sa nu mai vorbim de acele trosnituri si alte zgomote venite de la tren de rulare spate. Telescoapele par in regula, asa este acest tip de tren de rulare cu setare sport, cel mai prost amestec de insusiri ( FR ar trebui interzis cu acest tip de tren de rulare, doar multilink ar trebui sa aiba... ) Am mers si eu Leon 5F care avea multilink pe spate si acolo treaba sta mult mai bine , stiu despre ce vorbesc. Legat de celelalte probleme semnalate, astazi ar trebui sa iau masina de la reprezentanta. Mai revin.
Seat Leon ST - FR 2.0TDI 150 - MY2016 - Adventure Brown
Ex: Skoda Octavia 2 FL - 1.4TSI Business - MY2011

 
Avatar utilizator
Andrei FR
Subiect Autor
Mesaje: 405
Membru din: 29 Sep 2015, 01:53
Localitate: Cluj

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

15 Ian 2019, 15:46

AM revenit cu rezolvarile, acum ca in sfarsit am recuperat masina.

Problema nr. 1, cea legata de aprinderea spiarala bujii si intrat in safe mode: s-a schimbat tot pachetul de furtunase care tin de vacum turbina. Sunt mai multe interconectate, au zis ca nu fisura a fost, ci cumva s-a largit la una partea de conectare la un T si cateodata primea aer fals pe acolo. Deviz undeva pe la 150lei

Problema nr. 2 cu pornirea greoaie aleatorie: s-a schimbat in garantie pe masina mea Variator ax cu came, tot mecanismul, dupa spusele mecanicului acesta ramamea in pozitie de sarcina mare la oprire ( haotic bineinteles) si la pornire la rece neaparat trebuie sa stea in alta pozitie variatorul, astfel pornirea greoaie efectiv vine de la timpul de autoreglaj al variatorului ramas blocat inainte de oprire in alta pozitie decat cea corecta. Acum parca si motorul este mai vioi, desi sincer nu ma plangeam nici inainte. Lucrarea a fost efectuat in garantie, dar pretul fara TVA al variatorului este de 1800 si ceva lei. Asta din deviz. Am scris pretul ca sa stie cei care nu mai sunt in garantie cu aceasta motorizare. Revin daca mai sunt ceva observatii legat de aceasta lucrare. Reprezentantele au TPI pentru aceasta problema la aceasta motorizare, dar nu am putut sa aflu ce numar are TPI-ul.

Bineinteles lucrarea aceasta a fost facut in garantie, nu am de unde sa stiu care ar fi fost manopera la toata distractia aceasta . Sincer prima data in viata asta imi pare bine ca am mers la ei la servisari cu preturile lor umflate cu tot, ca oricum banii economisiti (daca faceam la negru servisarile) tot nu le puneam deoparte si le cheltuiam pe altceva ca asa suntem..oameni, nu roboti.
Seat Leon ST - FR 2.0TDI 150 - MY2016 - Adventure Brown
Ex: Skoda Octavia 2 FL - 1.4TSI Business - MY2011
 
Avatar utilizator
roc82
Mesaje: 128
Membru din: 27 Dec 2016, 10:29

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

15 Ian 2019, 19:43

Ma bucur ca ai rezolvat!
Cred ca te-am vazut in trafic pe Turzii :)
 
Avatar utilizator
Andrei FR
Subiect Autor
Mesaje: 405
Membru din: 29 Sep 2015, 01:53
Localitate: Cluj

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

15 Ian 2019, 19:53

Se prea poate, dar poate ca l-ai vazut pe tata(masina identica dar 1.4TSI 150CP). Era si el prin trecere pe acolo. Eu sper ca problema s-a rezolvat fiindca problema aceasta se tine de aproape un an. Toate cele bune :)
Seat Leon ST - FR 2.0TDI 150 - MY2016 - Adventure Brown
Ex: Skoda Octavia 2 FL - 1.4TSI Business - MY2011
 
Avatar utilizator
Ripper
Mesaje: 112
Membru din: 28 Mar 2018, 12:48
Localitate: Brașov

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

15 Ian 2019, 22:17

Foarte interesante informațiile. Codul motor e CKFC? Chiar azi mașina a pornit greu, ca și cum bateria ar fi pe ducă; a învârtit de 2-3 ori până să pornească. De când o am (aprilie 2018) mi-a mai făcut asa de 2-3 ori.
Oare apare eroare pe tester?
 
Avatar utilizator
Andrei FR
Subiect Autor
Mesaje: 405
Membru din: 29 Sep 2015, 01:53
Localitate: Cluj

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

15 Ian 2019, 22:44

Salut! Codul motor e CRLB (150CP euro 6 MY2016). Din pacate nu se lasa cu eroare stocata in CB, la mine aceste porniri haotice greoaie au aparut cam de un an si ceva. Prima data foarte rar, in ultima vreme am ajuns odata pe saptamana. La mine ultima vreme invartea si de 5-6 ori, au fost cazuri cand numai la a doua cheie a pornit. Au zis ca in ultima instanta apare si pe tester cand se blocheaza de tot, dar atunci poate nici nu mai reusesti sa o pornesti. Cu reprezentanta e cale lunga pana se lasa convinsi, prima data te trimit politicos la plimbare, a doua-treia oara se fac ca nu prind problema si nu pot face nimica (e drept pana ce o face rar si ei spera sa iesi din garantie) si numai daca esti insistent si tot revii la ei, se pun pe treaba conform unui TPI bine stiut de catre ei pe aceasta problema la aceasta motorizare. Totusi este o piesa destul de scumpa. Eu zic sa o ti sub observatie si sa incepi sa faci relatari la problema la reprezentanta. Toate cele bune.
Seat Leon ST - FR 2.0TDI 150 - MY2016 - Adventure Brown
Ex: Skoda Octavia 2 FL - 1.4TSI Business - MY2011
 
Avatar utilizator
cowboy
Mesaje: 284
Membru din: 03 Sep 2010, 11:01
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

16 Ian 2019, 14:05

La mine am observat dupa vara trecuta o oarecare uzura a anvelopelor spate dar pe muchia exterioara..pe interior erau ok. Cam ciudata treaba..Presiunea o verific la 1 saptamana si am tinut-o pe la 2.5bari si fata si spate. Apropo, la tine ce presiuni iti indica pe abtibildul ala de pe stalp? Cat sunt cele normale recomandate si cat sunt cele de confort? (alea cu 'i'-ul ala). Si la mine cu tot cu Multilink sa stii ca e destul de rigida. In general imi place asa, dar sunt si momente (pe anumite drumuri) in care as prefera sa fie ceva mai moale. Momentan studiez subiectul "Koni Special Active" pt ca ma bate gandul sa fac acest upgrade de amortizoare.
Seat Leon 5F ST FR 184CP DSG6
Seat Arona FR 1.0TSI DSG7
Seat Leon 1P 1.9TDI
 
Avatar utilizator
Andrei FR
Subiect Autor
Mesaje: 405
Membru din: 29 Sep 2015, 01:53
Localitate: Cluj

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

16 Ian 2019, 15:08

Salut. categoric pe partea interioara in vazul meu. La mine la marimea 225/45 R17 scrie asa: 2.3 bari confort si 2.7 altfel. Partea ciudata este ca face mai ales la cauciucuri cu flancuri mai moi, cum sunt anvelopele de iarna ( Continental TS 860 desi au marimea de 205/55 R16 sau cum au fost cele cu care a venit din fabrica...acele Pirelli P7) . Anul trecut in sezonul de vara am folosit 4 cauciucuri Michelin PS4 XL cu flancuri extrahard ( oricum niste cauciucuri superbe de vara) si acolo dupa un sezon de vara nu am observat ochiometric nici o uzura. In schimb acum 2 saptamani am fost la o vulcanizare fiindca am prins un cui in Ungaria la roata stanga spate si s-a vazut deja o uzura foarte ingusta dar considerabila pe partea interioara al cauciuculi fix ca la cele de vara Pirelli. Presiunea inainte de pierderea de presiune era setata la 2.3 ( sincer cu 2.5 deja ma enerveaza cum trece peste orice se poate numi o denivelare) . La fosta masina o skoda octavia 2 FL din 2010 tinem presinea la 2.1 si nu avea nici o treaba, in 100 000 km niciodata nu am avut nici cea mai mica uzura inegala pe niciuna dintre roti.
Seat Leon ST - FR 2.0TDI 150 - MY2016 - Adventure Brown
Ex: Skoda Octavia 2 FL - 1.4TSI Business - MY2011
 
Avatar utilizator
cowboy
Mesaje: 284
Membru din: 03 Sep 2010, 11:01
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

16 Ian 2019, 18:19

Ma mir ca ti-au placut anvelopele extrahard pt vara :D A mea a venit cu Bridgestone Potenza din fabrica...ceva horror dpdv al confortului. Ok, pe partea de manevrabilitate erau foarte in regula, dar dpdv confort..pietre in toata regula. Le-am schimbat cu Pirelli Cinturato P7 Blue, dupa 2 luni. Este cu totul alta viata cu astea.
la O2 mergeai cu 2.1 pt ca aveai cel mai probabil jante pe 16" sau pe 15". La 17" nu mai merge; cu atat mai putin la 18".
Eram curios care este recomandarea de presiune la tine pt 17" OEM, pt ca la mine am 2.5 bar pt 18", si cum iarna am pus pe 17" vroiam sa vad daca merge sa mai cobor; se pare ca da :D

Ai incercat sa faci o verificare a gemoetriei tuturor rotilor? Preferabil in reprezentanta. Din ce am incercat eu pana acum pe masinile mele, calitatea executiei din reprezentanta la capitolul geometrie roti nu se compara cu nimic din ce fac vulcanizarile / service-urile roti..fie ele si cele cu pretentii.
Culmea e ca mie cam de fiecare data cand am fost in trecut ba cu 1P-ul, ba cu O3, mi-au facut reglaj la puntea spate...Am zis ca dupa iarna ma duc si cu asta la o verificare
Seat Leon 5F ST FR 184CP DSG6
Seat Arona FR 1.0TSI DSG7
Seat Leon 1P 1.9TDI
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori