Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 230hp )

22 Iul 2015, 23:36

Sper sa ma primiti si pe mine in cercul vostru mai ales ca acum in familie a mai aparut o masina marca Seat.

Seat Leon (SC) FR 2.0TDI

Culoare rosie si poate mai deosebit prin faptul ca sunt mai putine in 2/3 usi.
Mia placut masina, mi-a placut culoarea si motorizarea, preferand cutia de viteze mecanica desi apreciez si DSG-ul.
Poate ca doua trei imagini fac mai mult decat multe cuvinte, in ciuda faptului ca sunt facute cu telefonul mobil.

Asa arata la pregatirea de vanzare
Imagine
Pasul urmator deja vanduta
Imagine
Si acum incep mici modificari estetice, folie pe geamurile fata, acoperirea cu autocolant a zonei de suport a numarului fata, inchiderea proiectoarelor folosind colant fumuriu,un set de jante OZ, iar pentru inceput este destul.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
popescua
Mesaje: 9
Membru din: 10 Iul 2015, 10:59

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

23 Iul 2015, 08:05

Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi Km fara probleme.

Apropo asa am zis si eu cu DSG-ul dar daca ai padelele pe volan o sa te obisnuiesti si usor o sa dispara dorul de manuala, plus ca cutia asta dsg este chiar dementiala eu unu ador schimbul aproaape instant cand acelerezi in forta .. daca ar face si al 3-lea ambreaj sa stea pe treapta inferioara ar fi cea mai tare cutie din lume

Ai planuri de chip la motor?
 
Avatar utilizator
ravemstr
Mediatorul
Mesaje: 621
Membru din: 18 Iun 2008, 17:33
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

23 Iul 2015, 08:33

Sunt curios cat de departe vrei sa ajungi cu masina, ca potential are!
OEM+ Leon FR, 1.4TSI
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8628
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

23 Iul 2015, 09:43

vad ca ai mers pe partea practica, adica motor mai bun in favoarea optionalelor. felicitari pentru masinuta, sunt chiar curios ce cifre scoate acest GTD1449VZ (viewtopic.php?f=205&t=16210) chiar in varianta stock (dupa rodaj, bineinteles) si apoi cu un stage 1.

:hi
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

23 Iul 2015, 09:54

ravemstr scrie:
Sunt curios cat de departe vrei sa ajungi cu masina, ca potential are!

:yah nu ma provoca! Am sa caut varianta optima si faptul ca am eu masina este un plus pentru ca pot sa analizez functionarea mai mult pana aleg optimul. In nici un caz nu are sa aibe o modificare extrema ci o optimizare si o crestere rezonabila cat sa nu fortam nimic.
In plus deja avem solutia care nu afecteaza garantia, dar nu pot sa vorbesc public despre aceasta pentru ca ar insemna sa le dau peste picioare celor care vor sa modifice softul.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

23 Iul 2015, 10:05

gamer555 scrie:
vad ca ai mers pe partea practica, adica motor mai bun in favoarea optionalelor. felicitari pentru masinuta, sunt chiar curios ce cifre scoate acest GTD1449VZ (http://clubseat.eu/viewtopic.php?f=205&t=16210) chiar in varianta stock (dupa rodaj, bineinteles) si apoi cu un stage 1.

:hi


Prima modificare facuta de noi pe aceste motoare ne permitea sa o urcam la 205hp si 440Nm, se poate considera un stage 1. Acum noi am dezvoltat urcand la 221hp si 475Nm, este clar ca se mai poate insa cu filtru de particule pe ea in turatie mare EGT creste si atunci noi am lasat, subliniat, protectiile si puterea este treptat retrasa pana scade EGT la valori dorite. Totusi 220hp pe un astfel de model nu este o rusine si parca nici nu am dori sa mai urcam mult cu optimul.

Dupa modificare masina nu are probleme de noxe la ITP si nici nu da fum. Nu vrem sa facem fumigene, lasam asta in responsabilitatea altor tuneri.
Nucautsm ca modificarea noastra sa fie cea care ofera cel mai mare plus de putere ci cautam sa fie optimizata si sa aibe corectii foarte corecte in functionare. Pentru noi, Racing Code, este important ca nu avem, de cand lucram TDI nici un motor stricat de la soft, sau turbina imprastiata si spun asta public unde oricine vede poate sa intre si sa ma contrazica.

In mod cert am sa afisez puterea si cuplul stoc, graficul relevat dar dupa concedii, am sa parchez masina in garaj pana atunci pt ca plec si eu cateva zile.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
ravemstr
Mediatorul
Mesaje: 621
Membru din: 18 Iun 2008, 17:33
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

23 Iul 2015, 10:06

Si box-ul ala :)) e "off the shelf" sau optimizat pentru fiecare masina in parte, la fel ca soft-ul?


Sent from my iPhone using Tapatalk
OEM+ Leon FR, 1.4TSI

 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

23 Iul 2015, 10:06

Sebastian_RC scrie:
popescua scrie:
Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi Km fara probleme.

Apropo asa am zis si eu cu DSG-ul dar daca ai padelele pe volan o sa te obisnuiesti si usor o sa dispara dorul de manuala, plus ca cutia asta dsg este chiar dementiala eu unu ador schimbul aproaape instant cand acelerezi in forta .. daca ar face si al 3-lea ambreaj sa stea pe treapta inferioara ar fi cea mai tare cutie din lume

Ai planuri de chip la motor?


Multumesc mult de cuvintele si gandurile frumoase!

Nu contest avantajele DSG-ului dar eu sunt de moda veche, sunt pierdut pentru modernism, sunt sceptic, dar nu spun ca masina are vreo problema daca e cu DSG, pentru confortul meu pshic prefer cutia de viteze manuala, in plus experienta m-a facut sa imi accentuez aceasta mentalitate.
Da am planuri de chip, deja am lucrat pe aceste motoare, dar nu pot sa ies public sa afisez tot din motive de garantie, oamenilor le este frica si nici eu nu vreau sa ma expun.
In mod cert voi modifica softul, dar o las sa mai mearga cativa km, iar apoi cand o sa o fac nu pot sa ma expun din motive de garantie insa vom avea ce afisa 220hp si 475Nm. :cheers
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

23 Iul 2015, 10:10

ravemstr scrie:
Si box-ul ala :)) e "off the shelf" sau optimizat pentru fiecare masina in parte, la fel ca soft-ul?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Soft, doar soft, nu power box.
Detest power box!
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

23 Iul 2015, 10:18

Sa o stapanesti sanatos :hi
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )
 
Avatar utilizator
BrasovBogdan
Mesaje: 569
Membru din: 18 Oct 2013, 01:17
Localitate: BV

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

23 Iul 2015, 10:49

Bun venit SC 184 < :hi
Arata foarte sexxxy . Poti sa iesi linistit cu ea pe strada , cred . :)
spor la treaba cu modificarile .mult succes
LEON SC FR1.8 DSG

http://postimg.org/image/qap1j0t97/" onclick="window.open(this.href);return false;
 
Avatar utilizator
GtSport
Mesaje: 352
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

23 Iul 2015, 13:20

Un allarounder excelent, iar rosu cu Aleggeritta arata superb! Sa o conduci cu placere! :cheers

Ai in plan alte modificari in afara de poweeeeer :yah ?
 
Avatar utilizator
Andrei
Admin / PR
Mesaje: 5253
Membru din: 05 Oct 2008, 09:27
Localitate: Bucuresti

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

23 Iul 2015, 13:44

Buna alegere :) Te asteptam si pe la intalniri de acum!
ex SEAT Ibiza 6J SC Limited Edition
ex SEAT Ibiza 6L
 
exo_luci
Mesaje: 508
Membru din: 08 Aug 2012, 13:28
Localitate: Brasov

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

23 Iul 2015, 13:44

Felicitari si sa o stapanesti sanatos!

Sunt curios cum o sa mearga masinuta la 220 hp , poate vedem chiar si un video
Bmw e92 335D

Ex :Ibiza 1,9 tdi cupra 2??cp
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

23 Iul 2015, 21:48

bgd_b92 - Multumesc mult!

BrasovBogdan - Sa fie! Da nu e rusine cu ea pe strada, chiar am mai mers putin cu ea astazi si incep sa imi conturez primele idei.

GtSport - Nu prea multe inafara de performanta, poate in timp un eleron de luneta discret, deoarece ajuta la aerodinamica.

Andrei - daca cumva sunt ingnorant va rog frumos sa imi atrageti in mod special atentia cand sunt intalniri. Vreau sa vin sa socializam.
Multumesc de doua ori, odata ca m-ai primit pe forum si a doua oara pentru invitatia la intaniri!

exo_luci - toate la timpul lor acum ma familiarizez cu cei 184hp si sigur o sa urmeze si puterea.
Acum asa cum am mai spus incep sa trag anumite concluzii care vor fi utile si la realizarea softului.
Datorita faptului ca este o turbina destul de mare pentru un motor cu un singur turbo de 2000cmc, antrenarea ei in primele doua trepte ale cutiei de viteze este putin penalizata, dar cu mici artificii din soft dupa 1700rpm o vom putea ridica astfel incat cuplul maxim actual sa fie atins mult mai repede, iar varful mai mare(dar nu exagerat).
Facem si filmulet si poze, poate la o intalnire facem ceva interesant.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori