Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
 
Avatar utilizator
Andrei FR
Mesaje: 405
Membru din: 29 Sep 2015, 01:53
Localitate: Cluj

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

06 Noi 2015, 21:53

Da, chiar sunt :))) - cele de duster -, dar consider(poate ca este numai parerea mea) ca arata mai bine ca si niste capace de plastic care dupa un timp arata ...cum arata. Bineinteles unele de aliaj arata incomparabil mai bine...dar daca sunt atacate de sare...reparatia lor este scumpa si si arata urat...iarna niciodata nu am folosit jante de aliaj... iar cele clasice de tabla de culoarea neagra...NO COMMENT, chiar ca nu arata nici cum dar, imi asum aceasta parere una foarte subiectiva :)))) Astea sunt nimicuri, sanatate si drumuri line sa avem :)
Weekend placut :)
Seat Leon ST - FR 2.0TDI 150 - MY2016 - Adventure Brown
Ex: Skoda Octavia 2 FL - 1.4TSI Business - MY2011
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

07 Noi 2015, 08:38

Pe mine nu ma deranjeaza ca sunt si pe Duster! In plus chiar imi place Dusterul desi la capitolul 4x4 pentru situatii mai speciale am preferat o Lada Niva, urata dar potenta. Am fost cu ea aseara la intanire.
ImagineImagineImagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Andrei FR
Mesaje: 405
Membru din: 29 Sep 2015, 01:53
Localitate: Cluj

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

07 Noi 2015, 09:52

Am uitat sa te intreb, prezoanele OEM au fost bune si la jantele de tabla?
Seat Leon ST - FR 2.0TDI 150 - MY2016 - Adventure Brown
Ex: Skoda Octavia 2 FL - 1.4TSI Business - MY2011
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

07 Noi 2015, 11:19

Nu mai stiu daca sunt cele OM sau de la OZ.
Dar cred ca sunt bune ambele.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

25 Noi 2015, 00:56

Cu incaltarile de iara in vreme de primavara.
ImagineImagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

07 Mar 2016, 06:20

Usor , usor incep sa cunosc bine masinuta, mai ales ca ieri m-am intors dintr-o plimbare in care i-am mai daugat cativa km, in general stand cumintica in garaj. Nu o folosesc zi de zi.
Masina s-a comportat foarte bine, nici un compromis in functionare.
Consumul mediu a vost de cca. 6.4 l(motorina din Romania) la 100km parcursi cu o viteza medie modesta de 70km/h, blocaje, mult mers bara la bara,.. la revenire viteza medie a fost mai buna 90km/h si consumul 7l(motorina Shell). Am mers prin tara si peste granite, pe autostrazi niciodata sub 150km/h iar unde am putut am ridicat un varf incredibil pentru un astfel de diesel 250km/h pe bord.
A nu se intelege 250km/h in Romania, de data asta nu. Poate am exagerat putin deoarece anvelopele sut doar pentru 240km/h folosind echparea de iarna.
Din pacate poze nu am facut.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

20 Mar 2016, 17:24

In asteptare la circuit !
Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap

 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

20 Mar 2016, 21:53

O plimbare de primavara!
Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
BrasovBogdan
Mesaje: 569
Membru din: 18 Oct 2013, 01:17
Localitate: BV

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

21 Mar 2016, 13:34

foarte bine . se vede ca ii place . si ii sta bine pe circuit . jantele se potrivesc chiar daca nu sunt foarte mari
LEON SC FR1.8 DSG

http://postimg.org/image/qap1j0t97/" onclick="window.open(this.href);return false;
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 9838
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bruxelles/Bucuresti

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

21 Mar 2016, 14:43

Da, imi place si mie cum arata pe circuit. Foarte bine ca tii jarul cald si-i dai sa pape din cand in cand :)
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

21 Mar 2016, 20:57

Eu nu am luat masina asta sa trag foarte tare de ea si nici acum nu am fortat la limita, a fost o plimbare mai alerta pe unele sectoare mai ales cand ma apropiam de depasiri.
Am reusit sa prind din urma un Leon, un Golf si o Honda S2000, iar GT-R dupa linia dreapta m-a oligat sa ii fac loc.
Ce pot spune ca are un potential bun si cred ca o Cupra e mult mai potrivita pentru astfel de trasee, insa daca vrei sa faci performanta ambele au nevoie minima de:
- frane imbunatatite,
- suspensie ajustata pt acest traseu, set de arcuri, amortizoare si bare antiruliu
- anvelope foarte aderente.
Pentru curse efectiv eu am alte masini dar daca tot m-am dus acolo am zis sa promovez putin Legal Racing care urmeaza sa organizeze in acest an Campionatul National de Circuit-Viteza, unde va astept la start.
https://www.facebook.com/events/1680666 ... _tab=posts
As fi foarte incantat daca am aduna comunitatea si la curse legale iar forumul sa fie reprezentat.
Imagine
Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

22 Mar 2016, 03:35

Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

05 Apr 2016, 19:32

De data asta am ales sa merg cu Dacia pe pista, care este mult mai pregatita si desi are putere mai mica e mult mai rapida.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Uomuom
Mesaje: 174
Membru din: 01 Ian 2016, 12:35
Localitate: Bucuresti

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

06 Apr 2016, 13:18

Frumos!
Leon FR ST, 184 cp, M6.... Drive safe!
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: LEON FR 2.0TDI SC M6 ( 184hp )

05 Mai 2017, 19:24

De curand dusarbatorile Pascale in vacanta copiilor am avut ocazia sa ies putin la drum cu masina, cred ca am ajuns pe la 10000km cu ea acum.
Un drum de putin peste 2000km in Germania, dus intors.
Inainte de drum i-am facut o mica revizie si o schimbare de ulei cu toate ca intervalul era la 20000km sau 2ani.
Recomand tuturor sa schimbe uleiul mai des indiferent de cum exploateaza masina, maxim 10000km, dar mai bine mai repede de atat.

Seatul s-a comportat onorabil, asa cum de fapt era si normal.
Datorita faptului ca mergeam injur de 1000km pe zi nu prea imi placea sa pierd timul asa ca dupa o Ungaria si i Austria mai limitate la viteza am scapat in Germania unde limitarile de viteza sunt mai rare.
Vitezele medii incluzand opririle au fost de peste 100km/h pana pe la 128km/h , dar verfurile au fost mai mari insa nu exagerate, doar de cateva ori peste 220-230km/h si destul de scurt pt ca nu era loc, iar seatul nu e un Lambo care sa urce viteza instant.
Consumul a variat intre 7.5 cand am mers mai incet si sub 7 cand am mers mai repede dar combustibilul conteaza la consum mai mult decat viteza.
Daca utilizam motorina regular din Romania, Austria, Germania diferentele nu erau mari, parca se vedea ceva la cea din Germania, dar cand am pus SuperDiesel de germania cu viteze mai mari ridicand constantul de la 150 la 160-170 si varfuri pe care nu mi le-am permis prelunginte in alte tari consumul a scazut.
Utilizand Ulei https://products.liqui-moly.com/top-tec ... -40-8.html consumul de ulei a fost rezonabil in cca. 5000km, undeva pe la 3-400ml, tinand cont ca masina a mers destul de turata, chiar si in Romania, viteza medie generala fiind de peste 100km/h cu opriri incluse.
Temperatura de apa a stat perfec si cea de ulei lafel, mai exact 90 si respectiv 100-110 grade Celsius.
Datorita Navigatiei am mers si pe camp putin langa Budapeste unde am dat de zone pe care in Romania nu le mai gasesti in jurul capitalei. Cartier imensneasfaltat cu drum de pamant...la 10-15km de centrul Budapestei.
Chiar si pe aceste drumuri maisna a mers fara probleme, zgomote... desigur incet.
Per total ma bucur de alegerea facuta si sper ca in vara sa ii mai pun cativa km, acum se odihneste in garaj langa monstrul Subaru.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori