Salutare, de vineri sunt fericitul posesor al masinii din titlu. Este al doilea Leon la mine si al patrulea in familie. Masina a avut 13800 cand am luat-o.
In ordine: Seat Toledo 2002 1.6 (long gone), Seat Leon 2.0 TDI BKD 2006 (vandut acum 3 ani), Seat Leon 2007 1.9 TDI BKE (fosta mea masina si inca in familie).
In total cu 5F am facut 4 test drive-uri lol. Cu 1.2 cand a aparut, 1.4 150cp la Metrotehnica, cu Cupra si cu cea pe care am si cumparat-o.
Acum am achizitionat masina din link http://www.a v i t/seat-leon-C35662128.html
In momentul de fata se afla la PBN pentru radiere and stuff, dar in weekend au fost amabili si dupa achitarea avansului mi-au facut o fisa de test drive si am putut merge cu masina pana acasa la Galati.
Plusuri:
- diferenta enorma la interior intre 1P si 5F, mult mai silentioasa, materiale mai bune.
- trapa posibil sa fie un novelty factor inca dar mi se pare bestiala si cu siguranta as bifa optiunea asta la urmatoarea masina
- DSG6, nimic de spus aici, posibil sa mai existe cazuri in care sa duc dorul pedalei 3 dar o sa ma consolez cu padelele. In rest, o grija in minus.
- 184 de cai, aproape dublu fata de vechea masina, depasesc mai relaxat toti natafletii care isi amintesc ca au acceleratie cand treci pe langa ei. Nu am planuri de remap sau alte briz-brizuri, cand o sa-mi permit imi iau una mai puternica.
- sistemul audio, e doar cel standard dar o imbunatatire majora fata de precedentul. SEAT Sound-ul probabil ar fi fost si mai bun, dar am fost foarte impresionat si de cel standard.
- senzorii de parcare, o grija in minus
- bluetooth streaming, o sweet baby Jesus adio cabluri.
- DCC, oh yes din nou, mi se pare mai comfortabila in Comfort decat vechea masina cu jante pe 16.
Minusuri:
- Navigatia destul de inceata, nu-mi prea pasa, dar ca chestie...
- mici defecte care mi s-a spus ca vor fi remediate la predare, vom vedea
- ambele jante pe fata sunt ciupite, de una mi-au si spus ca au comandat-o, poate pe cealalata n-au vazut-o.
- protectia de cauciuc de sub spoilerul fata e jumate rupta, cineva s-a urcat cu sarg pe o bordura. Nu-mi prea pasa dar ca idee piesa aceea e 500 RON lol.
- o arsura de tigara de 2mm pe scaunul de la pasager, my eagle eye misses nothing
- motorasul de la geamul meu scoate un sunet ciudat ca si cum inca invarte ceva vreo 10 secunde dupa ce las geamul un sfert sau jumatate jos. Restul cursei nu face.
Cifre preliminare pe Bucuresti-Urziceni-Buzau-Galati si retur:
- la dus consum mediu 6.4, viteza medie 105 km/h, mers top cu 150 pe 4 benzi si 140 pe 2 benzi
- la intors consum mediu 4.7, viteza medie 87 km/h, mers cu 103 km/h pe CC tot drumul unde s-a putut.
In concluzie, foarte fericit de achizitie, ocheam initial acea Cupra care a fost la test, probabil considerentul care a pus capac au fost jantele idiot de mari pentru Ro. Sa mai dau inca 2000 pe roti pe langa cel putin 25000 cu cat era posibil sa fi luat masina deja era prea mult. Si da, dadeam 2000 fie ca vroiam sau nu, era doar o chestiune de timp.