Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
IMS Black
Mesaje: 83
Membru din: 17 Sep 2014, 06:55
Localitate: Braila
Contact:

Re: Leon FR TDI 184cp DSG6

10 Iun 2015, 12:22

Felicitari pentru achizitie si drumuri bune si fara evenimente ! :D :cheers
Seat Leon 1P+ - 1.6 TDI ( 131HP APR SOFT )
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Leon FR TDI 184cp DSG6

10 Iun 2015, 21:13

Felicitari!
Ai luat o masina buna si foarte frumoasa si stiu ce zic, pentru ca am condus masina ta cand apartinea Porsche si era folosita si la drive test.
E o chestiune de gust, dar la acest model exceptional, dupa parerea mea chiar peste Cupra, am gasit doua minusuri.
La acest modele nu se poate decupla ESC si la varianta DSG demarajul la treapta 1 de viteza, cand se pleca de pe loc pana face 20km/h e lent, apoi exceptional. E clar o chestiune de setare partea cu demarajul, asa a vrut producatorul din motive de el stiute, pentru aproape aceeasi cutie pe masini gen gti, rs... e mult mai responsiva la accelerarea de pe loc.
Iti doresc multi km fara probleme si sa impartasesti cu noi bucuriile pe care le traiesti cu ea.

PS - nu am ars tapiseria, nu fumez si nu sunt genul care arde pe cineva. :wink:
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Wolt87
Subiect Autor
Mesaje: 52
Membru din: 29 Mai 2015, 15:51
Localitate: B / GL

Re: Leon FR TDI 184cp DSG6

10 Iun 2015, 22:03

O data ce m-am hotarat pe acest model diesel, m-am impacat cu ideea ca nu va fi un model pe cat de sportiv mi-as fi dorit si m-am impacat cu asta, in mare parte pentru ca realizez ca in acest moment sa alimentez o masina macar 2.0 turbo pe benzina ar fi insemnat sa-mi rup cumva de la gura. Asa ca imi va da ceva spre care sa aspir in urmatorii ani. Masina clar nu va face "liniute", functia de launch control fiind folosita doar din pura curiozitate. Posibil sa mai incerc aceasta functie de maxim 10 ori pe perioada cat voi tine aceasta masina, 5-9 ani. Daca suprafata de lansare nu e PERFECT dreapta atunci socul resimitit in puntea fata pentru mine e deprimant.

Personal, niciodata nu mi-a facut o deosebita placere sa aud un motor diesel, si cu tractiune fata smucit de la 0 la X km/h. Un astfel de motor straluceste in celelalte 99% din cazuri in care il folosesti, si anume in reprize si ca cruiser de drum lung. Oricum, soferul NICIODATA nu se arata in 0-100. Singurul motor diesel care a iesit din norma, incercat, a fost cel de 3.0 diesel, tri-turbo de pe un X6 50d M-Performance. Ala DA motor, nu avea nimic de-a face cu un diesel conventional, avea un sunet bestial si performante pe masura dar deja e alta discutie si alte multe zeci de mii de euro.

Ca urmatoare achizitie voi incerca sa ochesc spre ceva mai "exotic", poate un Fiat 500 Abarth sau Mazda MX-5, daca ar fi Cabrio cu atat mai bine, ceva cu un sunet incitant sau preferabil cu tractiune spate si diferential... ii vand nevestei eventual o astfel de masina si o fac sa creada ca e absolut esential sa posede asa ceva pentru drumurile de weekend la MEGAIMAGE :)). Sau cine stie ce masina vor mai scoate cei de la SEAT in urmatorii ani... un model a la Scirocco ar fi binevenit oricand.

In caz ca nu am mentionat... multumesc tuturor pentru urarile de bine!!
 
Avatar utilizator
Andrei
Admin / PR
Mesaje: 5253
Membru din: 05 Oct 2008, 09:27
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR TDI 184cp DSG6

10 Iun 2015, 22:19

Roger scrie:
Haha, acum sa posteze si cine a ars tapiseria =)))))


:yh
ex SEAT Ibiza 6J SC Limited Edition
ex SEAT Ibiza 6L
 
Wolt87
Subiect Autor
Mesaje: 52
Membru din: 29 Mai 2015, 15:51
Localitate: B / GL

Re: Leon FR TDI 184cp DSG6

10 Iun 2015, 22:25

Andrei scrie:
Roger scrie:
Haha, acum sa posteze si cine a ars tapiseria =)))))


:yh


Haideti in fata, promit ca nevasta nu-i violenta. Eu va multumesc ca macar nu ati ars scaunul meu. :yh
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Leon FR TDI 184cp DSG6

11 Iun 2015, 06:21

Wolt87 scrie:
Personal, niciodata nu mi-a facut o deosebita placere sa aud un motor diesel, si cu tractiune fata smucit de la 0 la X km/h. Un astfel de motor straluceste in celelalte 99% din cazuri in care il folosesti, si anume in reprize si ca cruiser de drum lung. Oricum, soferul NICIODATA nu se arata in 0-100. Singurul motor diesel care a iesit din norma, incercat, a fost cel de 3.0 diesel, tri-turbo de pe un X6 50d M-Performance. Ala DA motor, nu avea nimic de-a face cu un diesel conventional, avea un sunet bestial si performante pe masura dar deja e alta discutie si alte multe zeci de mii de euro.

...


Inteleg foarte bine ce spui si clar am subliniat ca nu e un minus decat pentru un sofer ca mine, care cere reactie si la un 500 diesel.E o chestiune de gust pana la urma si ma asteptam chiar la DSG la o setare mai agresiva pentru start deoarece masina are oarecum tangente cu sportivitatea si locul unde aruncata in piata, overall avand performante mult peste ce iti trebuie la un tdi ca sa-ti faci decent treaba cu el.
Stiu ce spui si despre motorul de 3.0 tri-turbo de la BMW pentru ca de curand am lucrat doua un x6 si un m550d cu acest motor, iar castigul si performantele obtinute sunt de exceptie
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 974&type=3 .
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Andrei
Admin / PR
Mesaje: 5253
Membru din: 05 Oct 2008, 09:27
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR TDI 184cp DSG6

11 Iun 2015, 09:29

Eu unul numai fumeg deci...zic pas. Oricum, masina ta e vedeta, a participat la unul din cele 2 evenimente mari din 2014 la Porsche Vest 2 :)
ex SEAT Ibiza 6J SC Limited Edition
ex SEAT Ibiza 6L

 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Leon FR TDI 184cp DSG6

12 Iun 2015, 20:40

Si probabil ca azi a fost ocupat sa-i puna cativa km, de placere!
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Wolt87
Subiect Autor
Mesaje: 52
Membru din: 29 Mai 2015, 15:51
Localitate: B / GL

Re: Leon FR TDI 184cp DSG6

27 Iun 2015, 22:37

Am facut ceva kilometri, mai precis 2000 in ultimele 3 saptamani. Din pacate, in minunata Constanta am luat o hartoapa in drumul inapoi spre autostrada de toata frumusetea. Batea soarele din fata, m-am uitat sa dau prioritate ca ma apropiam de interesectie si TROSC. In fine imi trebuie cauciuc nou.

Pot scapa doar cu unu si mutat cauciucurile de pe spate pe fata? Cele de pe spate vor fi inegale, dar cum cele 3 care raman nu au mai mult de 10.000 km facuti, ma gandesc ca ar fi ok... Opinii?

In paranoia mea, urmatoarele 2 zile o sa ma gandesc la amortizoare. Cauciucul ca cauciul dar sa izbesc un amortizor.... paguba mare.
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Leon FR TDI 184cp DSG6

27 Iun 2015, 22:41

Nasol moment. In mod normal ar trebui schimbate ambele pe puntea respectiva, dar la cat costa cred ca te poti gandi si la inlocuit pe bucata, eventual sa masori uzura la celelalte roti sa vezi cat de mare e diferenta. Oricum, mergi pe acelasi model de cauciuc, sa fie la fel profilul.
 
Wolt87
Subiect Autor
Mesaje: 52
Membru din: 29 Mai 2015, 15:51
Localitate: B / GL

Re: Leon FR TDI 184cp DSG6

27 Iun 2015, 23:04

Asta ma gandeam sa verific, daca nu-i mare diferenta, las asa. Michelin Primacy HP, nu-s foarte scumpe, pana in 500 bucata.
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Leon FR TDI 184cp DSG6

28 Iun 2015, 07:25

10 000km nu este foarte mult, iar cele de pe spate sunt ca si noi acum.
Eu le-as pune pe alea pe fata acum si pe spate as pune pe cel care era pe fata vechi cu unul nou. Mergand se mai uniformizeaza putin si cand le vine vremea sa le pui pe fata nu vor mai avea asa diferenta mare.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Leon FR TDI 184cp DSG6

28 Iun 2015, 08:27

Poti sa pui o imagine cu anvelopa avariata?
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Wolt87
Subiect Autor
Mesaje: 52
Membru din: 29 Mai 2015, 15:51
Localitate: B / GL

Re: Leon FR TDI 184cp DSG6

28 Iun 2015, 11:19

Scuze man, dar paranoic din fire am si rezolvat azi problema si am aruncat cauciucul busit. Am gasit o vulcanizare non-stop, cea de pe Ion Mihalache vis-a-vis de spital, aveau Primacy HP pe stoc, difera doar indicele de viteza. Aveam 91W, astea sunt 91V. Erau uzate cam 20-30% cele "vechi", asa ca am decis sa le schimb pe amandoua, 466 RON bucata. Au indreptat si janta ca era putin haie.

Cauciucurile sunt din 2013 deci am prins DOT bun, desi nu m-a dus capul sa le zic din prima :).

Despre galma, imagineaza-ti ceva de 3-4 cm lungime, umflata cam juma de cm in afara in cel mai...umflat punct :D. Fuck Romanskia. Pe drum mai vazusem inca vreo 2-3 hartoape unde lasam un cauciuc.
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Leon FR TDI 184cp DSG6

28 Iun 2015, 11:28

Ai facut bine, desi e ciudat ca alea au DOT 2013, probabil nu au avut succes la vanzare.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 28 vizitatori