O data ce m-am hotarat pe acest model diesel, m-am impacat cu ideea ca nu va fi un model pe cat de sportiv mi-as fi dorit si m-am impacat cu asta, in mare parte pentru ca realizez ca in acest moment sa alimentez o masina macar 2.0 turbo pe benzina ar fi insemnat sa-mi rup cumva de la gura. Asa ca imi va da ceva spre care sa aspir in urmatorii ani. Masina clar nu va face "liniute", functia de launch control fiind folosita doar din pura curiozitate. Posibil sa mai incerc aceasta functie de maxim 10 ori pe perioada cat voi tine aceasta masina, 5-9 ani. Daca suprafata de lansare nu e PERFECT dreapta atunci socul resimitit in puntea fata pentru mine e deprimant.
Personal, niciodata nu mi-a facut o deosebita placere sa aud un motor diesel, si cu tractiune fata smucit de la 0 la X km/h. Un astfel de motor straluceste in celelalte 99% din cazuri in care il folosesti, si anume in reprize si ca cruiser de drum lung. Oricum, soferul NICIODATA nu se arata in 0-100. Singurul motor diesel care a iesit din norma, incercat, a fost cel de 3.0 diesel, tri-turbo de pe un X6 50d M-Performance. Ala DA motor, nu avea nimic de-a face cu un diesel conventional, avea un sunet bestial si performante pe masura dar deja e alta discutie si alte multe zeci de mii de euro.
Ca urmatoare achizitie voi incerca sa ochesc spre ceva mai "exotic", poate un Fiat 500 Abarth sau Mazda MX-5, daca ar fi Cabrio cu atat mai bine, ceva cu un sunet incitant sau preferabil cu tractiune spate si diferential... ii vand nevestei eventual o astfel de masina si o fac sa creada ca e absolut esential sa posede asa ceva pentru drumurile de weekend la MEGAIMAGE
). Sau cine stie ce masina vor mai scoate cei de la SEAT in urmatorii ani... un model a la Scirocco ar fi binevenit oricand.
In caz ca nu am mentionat... multumesc tuturor pentru urarile de bine!!