Sooo...
Un consum de duminica, Galati-Bucuresti prin Buzau cu 30 de km facuti prin Bucuresti cu treaba. Ma apropii de 18000 de km, aproape 4500 de km facuti in 2 luni si urmeaza in scurt timp un drum de Grecia. Am verificat si uleiul dupa cum scrie in carte, pornit motorul 1-2 minute, oprit, lasat 2 minute si verificat. Nivelul este la maxim fara poate un milimetru. Deci in ultimii 2000 de km nu a consumat nimic, foarte multumit de asta. 1.9 tdi-ul vechi nu consuma un dram, sunt bucuros ca trend-ul continua
.
Alte impresii: masina merge foarte bine, cum ar fi si cazul, la drum lung merg doar pe Normal, in oras pun doar suspensia pe Comfort, restul Normal. Daca opresc muzica poate aud un greieras pe la usi, dar nimic deranjant... inca.
Mic minus prin comparatie: cutia ZF in 8 trepte de pe BMW (si multe altele de acum) mi se pare mai lina in oras, mai ales la plecarile de pe loc, unde DSG-ul mai are tendinta sa smuceasca.
Plus pentru DSG: numarul de rapoarte o face utilizabila in modul manual. Am incercat o data sa merg in manual pe o cutie ZF spre Lepsa de la Galati, nu era deloc amuzant sa trec non-stop 3-4-5-4-5-3-6 prin rapoarte. Prin comparatie cand am condus vechiul Seat la intoarcere nu prea ieseam din a 3-a, rar a 4-a in linie dreapta.
Daca ar fi sa schimb ceva la cutie as face un mod sport intermediar cumva. In Drive sta prea jos in ture, in Sport prea crede ca te fugaresc rusii si oricat de lin accelerezi tine pana la minim 3000 de treapta.
Off-topic: din ce stiti sau ati auzit am sanse sa evit cozi kilometrice la Giurgiu daca plec pe la un 12 noaptea joi? Alternativa ar fi sa ma duc pana la Bechet, dar daca trec acolo cu Bacul la 5, in Sofia ajungem pe la 8 in plin trafic, nici asta nu mi se pare combinatie.