Ca un update al situatiei.
Sa va fereasca sa aveti nevoie de aerisirea instalatiei de racire la Leon
)
Umblu cu antigel dupa mine pentru ca din cand in cand imi mai suge din vas tot ce are. Este o informare si de la fabrica cu privire la aerisirea care se face foarte greu la modelul acesta. De exemplu, aud zogomote de apa amestecata cu aer in bord inainte de pornirea masinii (contact pus) si dupa ce o opresc. Conform informarii ar persista chiar pana la 25 000 km dupa ce a fost facuta aerisirea...
Am renuntat la a ma mai duce la Dip Motors Brasov, oameni mai nepasatori ca cei de acolo rar mi-a fost sa intalnesc. Si am fost intampinat chiar si cu fraze de genul "pai cum sa va dau masina la schimb daca dumneavoastra aveti doar o masina iar clientul care are acum masina in service are o flota de 50 masini?" Macar puteau sa taca si sa nu zica asa ceva, dar acestea sunt serviciile pe la noi, n-ai inca ce sa le ceri.
Ce ma enerveaza insa e faptul ca la mine lichidul de racire inca nu e complet curat desi am fost sa-i fac inca o curatire a instalatiei conform procedurii (am dat 900 lei pentru curatirea ei) si tot nu are culoarea roz ci mai mult un gri. Nu stiu de la ce ar fi si n-am nicio parere pertinenta in acest caz.
In alta ordine de idei, atunci cand am fost sa curat instalatia mi-au fost schimbate pe garantie ambele triple din caroserie deoarece ambele aveau condens. Exista o informare de la fabrica, deci aviz celor care prezinta semne de condens in stopuri.