fiecare tura in plus inseamna experienta in plus, mai ales cand faci mai multe intr-o zi. prinzi incredere treptat si iti poti depasi incet incet limitele din tura precedenta daca simti ca e loc pentru asa ceva. acum fata de cum am mers in aceasta ultima tura filmata mai sus simt ca ar mai fi loc de mici imbunatatiri. 3 secunde am pierdut ca am lasat golful sa treaca, 1 secunda cu corsa spre final pt ca m-a scos de pe trasa un pic, si hai sa zic ca mai scot 2-3-4 secunde in bucata dupa Karussell, Hohe Acht si urmatoarele 4-5 curbe, acolo poate sa ma arunc mai tare si sa franez mai putin plus corectat trase si traseu gol.
deci pe o tura complet goala poate sper la un 8:4x, dar acolo zic ca as fi la limita masinii in configuratia actuala (cel putin a mea). fara alte cauciucuri nu pot trage mai tare fara sa risc sa o dau in garduri iar dupa asta urmatorul pas ar fi cageuri, roll bar, sway bar etc si apoi multe ture de circuit pentru fine tuning si antrenament, etc.
baiatul care se da cel mai rapid cu 184 diesel 5F e un olandez care mergea la 8:25 dar cu interior complet scos, masina e SC fara trapa, doar scaune fata, roll cage, soft agresiv 240+ cai, semi-slickuri, frane Cupra. ba la un moment dat a coborat la 8:12 ceva de genul dupa multe ture facute cu masina in conditii de track day cu nr masini limitate,nu touristfahrten. si oricum omul face trackdays peste tot in vestul europei in fiecare weekend aproape, deci nu ne comparam in niciun fel ca si experienta.
ca si concluzie, consider ca acum am ajuns sa merg decent in conditiile date: momentan am aproape 40 ture facute in 2012,2013,2014,2015,2016 adica 5 sezoane, si nu toate la volan, am numarat si pe cele "in dreapta". 2-3-4 ture maxim pe excursie la ring, e foarte putin. mai departe ca si target pt timp nu vreau sa ma mai aventurez prea tare, poate doar dupa un curs de pilotaj adevarat, ceva ce iau in calcul.