povestea completa a excursiei la European SEAT Meeting o scriu pe threadul corespunzator, la fel si despre excursia pe Nurburgring.
de data aceasta am facut 4 ture pe ring, toate pe dimineata pentru ca existau nori si risc permanent de incepere a ploii. din acest motiv motociclistii nu au aparut aproape deloc, traficul a fost mai lejer decat de obicei si in plus nu a fost accidente grave, am prins cam pe fiecare tura mini incidente dar nu m-au intarziat prea mult.
tura nr 4, singur in masina (dupa doua ture demo cu dani si cristi in dreapta), am reusit sa cobor sub 9 minute
sunt super multumit de rezultat, dupa cum spuneam fiecare tura in plus conteaza pentru corectat treptat trase, pentru siguranta de a intra in sectiunile cu "blind corners" full speed.
de data aceasta am atins
216 kmh in Swedenkreuz (2:06) si e prima data cand ajung la
205 kmh la intrare in Fuchsrohre (2:25 incep coborarea), masina pur si simplu zboara la iesirea din compresie. undeva la minutul 3 am vazut in spate un golf 2 pregatit de circuit care se apropia, dar nu prea tare, am incercat in 3 randuri sa il las sa treaca cu semnal dreapta dar nu avea putere sa se apropie. pana la urma l-am lasat sa treaca cu frana si incetinit la 5:45 (am pierdut macar 3-4 secunde ca rezultat), apoi la Karusell am intrat mult mai incet ca el pt ca mi-e mila de masina plus ESP full on taie gazul complet, si s-a dus.
* am avut bagaje prin masina, mi-a sarit un capacel de la isofix bancheta, trancanea ceva pe acolo, si garniturile de la trapa sunt puse la lucru si se aude enervant pe filmare.
ca si concluzie, simt ca ritmul in care merg e unul decent, cu un traseu complet liber probabil as putea sa mai tai undeva la 15 secunde tinand masina stock la cauciucuri/suspensie. mai mult nu cred, incep sa ma apropii de limita cauciucurilor Continental Sport Contact 5, care nici ele nu mai sunt chiar noi, si body rollul incepe sa se simta din ce in ce mai tare. de frane sunt multumit, dar nu am incercat 2 ture lipite, probabil ca ar incepe sa oboseasca, am racit dupa fiecare tura si frane si motor. temperatura maxima dupa tura cea mai rapida la ulei a fost 119, deci in limite normale.