Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Seat Leon FR 2.0TDI 184CP

25 Ian 2014, 23:41

mi-ai luat-o inainte, la mine nu mi-au dat saptamana exacta inca (comanda 18.01). cand exact ai dat comanda ? ai acelasi motor si in mare aceleasi optionale minus navi si DCC, bla bla, dar nu cred sa fie o problema asta.
 
Avatar utilizator
clinlin
Subiect Autor
Mesaje: 245
Membru din: 07 Noi 2013, 11:58
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon FR 2.0TDI 184CP

26 Ian 2014, 00:28

Comanda data pe 17 ianuarie, iar data productiei am primit-o miercuri. Mi s-a parut surprinzator de rapid, ma asteptam sa dureze mai mult.
Seat Leon FR '14, 2.0TDI 220CP / 460Nm
 
Avatar utilizator
clinlin
Subiect Autor
Mesaje: 245
Membru din: 07 Noi 2013, 11:58
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon FR 2.0TDI 184CP

14 Feb 2014, 13:11

Am primit seria de sasiu. Mai este inca putin :yah
Seat Leon FR '14, 2.0TDI 220CP / 460Nm
 
 
Avatar utilizator
clinlin
Subiect Autor
Mesaje: 245
Membru din: 07 Noi 2013, 11:58
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon FR 2.0TDI 184CP

24 Feb 2014, 14:07

Daca joi masina era la Curtici, iar transportul dureaza 2-3 zile si inca o zi pregatirea masinii asta ar insemna ca pe un joi, vineri... Deci sambata ar merge un Bucuresti-Rasnov-Brasov de rodaj. :drive
Seat Leon FR '14, 2.0TDI 220CP / 460Nm
 
Avatar utilizator
Andrei
Admin / PR
Mesaje: 5253
Membru din: 05 Oct 2008, 09:27
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon FR 2.0TDI 184CP

24 Feb 2014, 14:38

Te asteptam si la o intalnire sa ne prezinti masina :hi
ex SEAT Ibiza 6J SC Limited Edition
ex SEAT Ibiza 6L
 
Avatar utilizator
clinlin
Subiect Autor
Mesaje: 245
Membru din: 07 Noi 2013, 11:58
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon FR 2.0TDI 184CP

24 Feb 2014, 16:09

Cu prima ocazie :hi
Seat Leon FR '14, 2.0TDI 220CP / 460Nm

 
Avatar utilizator
Schumi
Mesaje: 169
Membru din: 27 Dec 2007, 18:20
Localitate: B/BZ
Contact:

Re: Seat Leon FR 2.0TDI 184CP

26 Feb 2014, 15:21

gamer555 scrie:
ai preluat stafeta in 'cursa livrarii'... sper sa te prind din urma :bounce:


Cursa s-a terminat, clinlin castigator :drive
ex SEAT LEON 1.9 TDI 110 CP - BZ 86 LUK
 
Avatar utilizator
clinlin
Subiect Autor
Mesaje: 245
Membru din: 07 Noi 2013, 11:58
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon FR 2.0TDI 184CP

26 Feb 2014, 15:32

Ne vedem maine!
Seat Leon FR '14, 2.0TDI 220CP / 460Nm
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Seat Leon FR 2.0TDI 184CP

26 Feb 2014, 15:39

felicitari, bravo, toate alea :)
hai cu poze si impresii

felicitari si baietilor de la MTH, s-au miscat rapid :hi
 
Avatar utilizator
bertzi43
B-82-AJS
Mesaje: 3042
Membru din: 27 Mar 2008, 20:58
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: Seat Leon FR 2.0TDI 184CP

26 Feb 2014, 16:03

Grija mare la parbriz cand spargeti sampania :P


Sent from my iPhone using Tapatalk
_____________________________________________

Seat Leon 1M Stella,1.6 16v,105 cp...
Imagine
 
Avatar utilizator
clinlin
Subiect Autor
Mesaje: 245
Membru din: 07 Noi 2013, 11:58
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon FR 2.0TDI 184CP

28 Feb 2014, 11:02

Pana isi inmatriculeaza gamer555 masina si ne povesteste cum e cu DCC-ul, va pot spune eu una alta despre masina pe care am ridicat-o ieri de la Metrotehnica.

Ca orice om cu mintea la cap care isi ia in primire masina mult asteptata, prima oprire am facut-o la un 1km distanta pentru a face plinul cu combustibil. Baiatul de la pompe m-a intrebat a cata alimentare este, iar cand i-am spus ca e prima a scos un "Aoleu sefu', atunci te las pe dumneata sa pui!" de-am crezut ca-i posedata. Cu burta plina, am plecat de pe Soseaua Giurgiului, iar urmatoarea oprire a fost la...Sinaia.

Drept urmare, in cei ~250km pe care i-am parcurs ieri atat pe autostrada, cat si pe drumuri nationale si in oras pot spune ca masina este ceea ce ma asteptam sa fie din punct de vedere al confortului, motorizarii si tinutei de drum.

Pe scurt, despre elementele care mi s-au parut importante:
- motor: Nu am fortat lucrurile, dar se simte ca este puternic si elastic. Desi e un TDI, categoric nu se conduce ca BKD-ul pe care l-am avut pe Golf 5 si presimt ca schimbul treptelor se va face undeva in plaja superioara de turatii. Stiu, veti zice ca m-am trezit sa compar un PD cu un CR, ca ala avea 140 cai, asta are 184, dar realmente se simte altfel. Cine a avut vreodata pe mana o Honda cu 2.2 i-CDTi va intelege exact despre ce vorbesc. Dupa vreo 1500km voi putea trage nite concluzii mai avizate, momentan o las la limita bunului simt.

- cutie de viteze: precisa, cursa levierului scurta si o treapta 6 luuuuunga numai buna pentru un consum civilizat. Am zis cat de lunga e treapta a 6-a? E foarte lunga. :)

- tren de rulare: Suspensiile sunt tari si nu neaparat la modul de "misto". Mi se pare ca sunt o idee mai tari decat suspensiile sport pe care le-am avut la Golf 6 HL. Personal nu ma deranjeaza, masina sta bine pe sosea si ma astept sa se mai echilibreze in timp. Si poate se mai rezolva si craterele ramase dupa iarna. Masina a venit cu pneuri Michelin, iar asta nu poate decat sa ma bucure. Astept sa fac bucla Bucuresti - Rasnov - Brasov - Bucuresti sa vedem cum stau lucrurile si in curbe.

- faruri LED: Aici aveam dubii. Chiar solicitasem un test-drive noaptea pentru a ma lamuri mai bine, insa din pacate ceata din ziua testului a facut ca dilema sa persiste. Pentru mine farurile puteau face diferenta intre a alege un Leon si alta masina, insa pana la urma am riscat, drogat fiind de perspectiva motorizarii, si m-am bazat pe ce am mai citit. Concluzia mea dupa drumul de aseara este ca farurile sunt ok, lumina pare a fi mai odihnitoare decat la bi-xenon. Insa daca as fi putut alege, as fi mers tot pe bi-xenon pentru distributia luminii si functia de cornering. Ultima chestie stiu ca a fost deja rezolvata de Audi cu sistemul matrix LED. Dar na, alta Marie, alta palarie.

- interior: Multumit, dar dupa cum au mai mentionat altii se vede pe ici pe colo unde s-a facut putina economie. Mai ales torpedoul care este o coaja de plastic, necapitonata pe interior :) In schimb viata mea in habitaclu va fi foarteluminoasa datorita trapei. Asta e un accesoriu pe care mi l-am dorit foarte mult si, strict personal, cred ca isi face toti banii. Cand o iesi soarele, va fi si mai bine.

- exterior: Ati vazut multe FR-uri rosu emocion, deci stiti cam despre ce vorbim. Ieri dupa ce m-am intors din Sinaia, am oprit putin in fata Casei Poporului sa o privesc. Mie mi se pare ca arata al naibii de bine, aspectul general fiind completat frumos de zona neagra din jurul trapei si geamurile inchise la culoare specifice echiparii. Culoarea am ales-o tot pe orbecaite, pana ieri nevazand live un Leon rosu decat cu coada ochiului, dar se pare ca am nimerit-o.

Ca minusuri mi s-au confirmat lucrurile pe care le observasem anterior, anume volanul pe care il consider prea subtire si actuatorul de sunet neconvingator. Din punctul meu de vedere, actuatorul de sunet isi face treaba foarte bine doar daca masina este turata ceva mai vioi, la drum intins insa mi s-a parut obositor. Inca nu m-am jucat cu modul Individual, dar la cum am perceput eu lucrurile pentru mine ideal ar fi ca actuatorul sa se dezactiveze automat cand masina ajunge la o viteza de croaziera, sa zicem 120-130kmh sau cand se schimba in treapta a 6-a. Daca vorbim de ceva sprinturi, atunci sunetul e chiar placut.

Si ca ultima remarca, sistemul Start/Stop e mai putin intrusiv decat ma asteptam, dar tot imi da o senzatie dubioasa cand imi opreste motorul la semafoare. Tacerea aia e cam sinistra si sper ca va fi o chestie de obisnuinta, altfel ii voi cauta ac de cojoc. Partea buna este ca, daca reusesti sa calezi motorul, atunci sistemul ti-l porneste singur nu mai trebuie sa dai la cheie. :D

Si acum chiar ca e ultima remarca, dar fiind primul Leon cu motorizarea asta livrat in Romania trebuie sa fac o vizita la RAR pentru omologare. :wink:

Imagini in curand.
Seat Leon FR '14, 2.0TDI 220CP / 460Nm
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Seat Leon FR 2.0TDI 184CP

28 Feb 2014, 11:14

felicitari, bravo, sa o stapanesti sanatos. ai ramas dator cu pozele :)

* aveam impresia ca intensitatea actuatorului poate fi controlata prin VCDS. sper sa nu ma insel si sa imi aduc aminte de altceva, de activarea luminilor rosii din usi in toate modurile...
 
Avatar utilizator
clinlin
Subiect Autor
Mesaje: 245
Membru din: 07 Noi 2013, 11:58
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon FR 2.0TDI 184CP

28 Feb 2014, 11:26

Este foarte posibil, dar sunt atatea meniuri incat aseara nu am mai avut rabdare sa trec prin toate setarile posibile.

Am uitat sa ii mentionez pe reprezentantii Metrotehnica ce au fost impecabili de la primul drive test si pana la livrarea masinii. :hi
Seat Leon FR '14, 2.0TDI 220CP / 460Nm
 
Avatar utilizator
Schumi
Mesaje: 169
Membru din: 27 Dec 2007, 18:20
Localitate: B/BZ
Contact:

Re: Seat Leon FR 2.0TDI 184CP

28 Feb 2014, 11:33

Frumos review! Multi km fara probleme! Asteptam poze si sa ne impartasesti impresii si in viitor. :cheers

LE: Multumim frumos!
ex SEAT LEON 1.9 TDI 110 CP - BZ 86 LUK
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori