BrasovBogdan scrie:Mai completez cu o întrebare .
E normal ca la doar 73 000 km sa cedeze o piesa asa de importantă de la motor ? Acest lucru ma cam intriga
Nu-i deloc anormal avand in vedere calitatea de fabricatie a masinilor dupa 2010 (valabil pt orice marca). Depinde si ce "loz" ai tras: poate tu ai probleme cu termostatul, altii la 73k km au schimbat deja de 2 ori ambreiajele la cutia DSG dq200.
Desi la achizitie toti ne-am documentat/ferit de distributii ori cutii automate care crapa repede (probleme recurente la VAG in ultimii 10 ani), constat ca sistemul de racire devine noul "calcai al lui Ahile" al grupului. Majoritatea dintre noi ne confruntam cu pb scaderii nivelului de antigel (inclusiv eu - acum cateva zile am completat cred ca a 3 sau a 4-a oara in 57k km), service-urile dau din umeri si tare mi-e ca sursa defectiunii(termostat, pompa, etc) le va "sari in ochi" imediat ce masina iese din garantie.