11 Ian 2021, 14:48
Salut, pai masina fiind destul de noua, si la pretul de 5400 cat a fost masina, pt ca eu am luat-o ptrintr-un intermediar. Banii lui + transport(masina am luat-o de pe un site de licitatii) am ajuns la 6400, insa masina avea mici defecte, in sensul ca bara din fata avea sarita vopseaua, avea grindina caroseria, am avut si putina rugina la portbagaj. Toate aceste reparatii au costat, +ca am revopsit bara si capota. Apoi am schimbat piesele care se schimba de obicei, placute, discuri, ceva aparatori la frana pentru ca nu le aveam. Schimbul de ulei si filte cu tot cu manopera a fost undeva la 1000 de lei cu tot cu manopera, am schimbat si uleiul un cutie chiar daca este manuala cutia. Doar discurile, placutele si protectia pentru frane au fost 1350 lei fara manopera. Deci ca sa pun la punct masina am mai bagat 1000 de euro, si nu am inclus cauciucurile de iarna, iar ulterior va urma sa ii fac schimbul de distrbutie.
Si nu am luat un 2.0 tdi pt ca bugetul meu era de maxim 6000 de euro cu tot cu taxa de transport si banii tipului. Singurul lucru pt care am luat aceasta masiana este pentru ca este 2013 si itp ul il fac odata la 2 ani, si am zis ca daca o voi modifica nu voi avea stres cu ea 2 ani de zile. Pt ca aveam de ales intre acest seat, un golf 5 GT automat diesel, 170cp aproape full din 2008 cu 190k km, si el avea mici defecte si un golf 6 din 2009 2.0tdi de 110cp, era ceva mai dotat, insa era mai vechi. Masina asta am luat-o mai mult pt a face tazz, insa as fi preferat ceva mai puternic.