Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Claudellus
Subiect Autor
Mesaje: 1
Membru din: 08 Aug 2017, 21:06

Configuratie

08 Aug 2017, 21:14

Salutare.

Is pe punctul de a comanda un seat motor 1.0 DSG Style cu Pachetul Enjoy Style, pachetul confort drive pachetul asistenta sofer 1 si kessy. Intrebarea mea este legata de ecranul din bord cel de 3.5 inch. De la dealer am primit informatia ca acel display va fi monocrom (vine color doar cu navigatie).... insa in poza de configurator, la pachetul drive asist 1 poza il arata color.
Are cineva de aici displayul color fara sa aiba si navigatie?

Multumesc.
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 7202
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Configuratie

09 Aug 2017, 09:41

1.0 TSI e submotorizat pt Leon, parerea mea. Am vazut drujba cu motor mai mare..

Nu lua in considerare infrormatiile din configurator, multe sunt eronate
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2640
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Configuratie

09 Aug 2017, 14:21

Ptr oras cred ca este suficient si 1.o tsi {depinde cum este etajata cutia)in extern ptr ce drumuri avem iar nu cred ca e problema, sigur nu vrea sa faca raliu din momentul in care alege 1.0
Consumul in schimb cred ca va fi usor mai mare poate mai mare ca si la un 1.4 tsi.

Masina sotiei are 1.1 fara turbo, 55 cp si datorita unei cutii scurte, in oras merge super ok, (in sensul ca nu incurc traficul si nu sunt claxonat) in afara nu am iesit inca cu ea.
Ca idee ptr unii nu ajung nici 150 cp, ptr altii sunt prea multi si 100.
Seat toledo nh 1.2 Tsi
 
alexs
Mesaje: 88
Membru din: 15 Mai 2016, 17:07

Re: Configuratie

09 Aug 2017, 15:20

Legat de motor. Din ce am citit despre acest nou motor, este inlocuitorul lui 1.2 tsi. 1.0 tsi are performante mai bune decat 1.2 tsi. 1.2 tsi are consum mai mare decat 1.4 tsi, urban & extraurban (nu e o diferenta wow).
Cum a spus si colegul @mumus.

@cosmin are dreptate. Pozele din configurator sunt pur informative. Nu crede tot ce vezi acolo.
PBV2?
sc_fr
 
Avatar utilizator
Vw_g60
Mesaje: 453
Membru din: 27 Aug 2011, 21:27
Localitate: Bucuresti

Re: Configuratie

09 Aug 2017, 18:26

Fa un test cu Leon 1.0tsi cu 3 persoane in masina + A/C pornit si mai vorbim dupa.
 
Avatar utilizator
Scarf_andrei
Mesaje: 65
Membru din: 08 Iul 2014, 19:41

Re: Configuratie

10 Aug 2017, 08:19

Eu nu inteleg ideile acestea preconcepute, ce conteaza ca este motor de 1L, specificatiile tehnice sunt aproximativ cele de pe Leon 2 1.4 TSI si anume cuplu 200, ok de la o turatie mai mare si pe o plaja mai mica, 115 cai, sprint 0-100, 9.8 s, V.max=202....Asadar, oricate persoane ar urca in masina tot se va descurca mai bine ca un 1.6 aspirat de pe Leon 2. Acelasi lucru se zicea acum 7-8 ani si despre 1.4 TSI, motor de ascutitoare, si totusi se descurca destul de bine. In concluzie, nu este un motor care face furori si nu mi l-as lua, dar nici sub-motorizat nu poti zice ca este, 100 si putin de cai si un cuplu de 200 este media masinilor din clasa.
Seat Leon 1P 1.4 TSI 125
 
Avatar utilizator
Andrei
Admin / PR
Mesaje: 5253
Membru din: 05 Oct 2008, 09:27
Localitate: Bucuresti

Re: Configuratie

10 Aug 2017, 08:55

Parerea mea e ca intre 1P-1P FL si 5F este o diferenta total diferita de tehnologie si motoare de altfel asa ca este un pic cam greu sa compari lucrul asta. In ceea ce priveste un motor aspirat cu un motor turbo nici nu poti sa compari sincer acum, nu vad logica. Totusi pentru un motor de 1.0 cred ca o sa fie cam "inghesuit de carcasa" zic eu :)
ex SEAT Ibiza 6J SC Limited Edition
ex SEAT Ibiza 6L

 
Avatar utilizator
Scarf_andrei
Mesaje: 65
Membru din: 08 Iul 2014, 19:41

Re: Configuratie

10 Aug 2017, 10:23

Mie logica mi se pare simpla, in a compara un motor turbo cu un motor aspirat de pe modelele mai vechi, si anume aceste motoare au venit sa le inlocuiasca pe cele vechi aducand putina economie si putin dinamism fata de cele vechi. Mi se pare normala comparatia atata timp cat se adreseaza acelorasi nevoi dar in perioade de timp diferite. Este o comparatie, nu este pusa egalitate intre ele, nu am comparat motoarele din punct de vedere tehnologic, ci al specifcatiilor pe care le au pentru masini din aceeasi clasa. In fine, s-a divagat mult de la ideea initiala, omul nici macar nu a cerut pareri despre motor :). Zi faina!
Seat Leon 1P 1.4 TSI 125
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 7202
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Configuratie

10 Aug 2017, 13:41

Scarf_andrei scrie:
Eu nu inteleg ideile acestea preconcepute, ce conteaza ca este motor de 1L, specificatiile tehnice sunt aproximativ cele de pe Leon 2 1.4 TSI .


"There's no replacement for displacement". Nu e nici o idee preconceputa, e un adevar universal. Un fel de axioma, daca vrei.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
ClotzA
Mesaje: 557
Membru din: 28 Ian 2013, 13:41
Localitate: BXL
Contact:

Re: Configuratie

10 Aug 2017, 15:57

offtopic :tongue
Cosmin scrie:
Scarf_andrei scrie:
Eu nu inteleg ideile acestea preconcepute, ce conteaza ca este motor de 1L, specificatiile tehnice sunt aproximativ cele de pe Leon 2 1.4 TSI .

"There's no replacement for displacement". Nu e nici o idee preconceputa, e un adevar universal. Un fel de axioma, daca vrei.

-> P85D
Imagine
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 7202
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Configuratie

10 Aug 2017, 15:59

:)))

As fi putut zice ca motorul e ca ..un penis. Cu cat e mai mare, cu atat mai bine. Da' m-am abtinut.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
b23840
Mesaje: 148
Membru din: 15 Mai 2017, 13:40
Localitate: Ploiesti

Re: Configuratie

10 Aug 2017, 17:46

Va expun si eu experienta mea cu un motor subdimensionat, in viziunea mea, de data aceasta pe un Passat B6, astfel:
In 2008 am cumparat, bolnav fiind, un Passat B6 nou, berlina, cu motorul de 1.9 105 CP, eu avand la accea vreme o Bora cu celebrul motor de 1.9 90 CP care imi era suficient. Cand am comandat Passatul ma aflam intr-o stare de covalescenta care a durat destul de mult si care nu mi-a permis sa testez noua masina inainte de achizitie, asa ca m-am ghidat dupa logica: daca Bora imi ajungea cu 90 de cai, Passatul cu 105, pe aceeasi cilindree va fi suficient... MARE PROSTIE! Mare gresala! 2 ani cat am tinut masina am regretat in fiecare secunda alegerea pe care o facusem si nu m-am puutut bucura deloc de noua masina, ba chiar am intarziat vanzarea Borei cu vreo 6 luni pentru a nu conduce Passatul. Efectiv imi era imposibil sa fac depasiri scurte, pe portiuni de drum usor in rampa, iar sa depasesc camioane sau autocare imi era cel mai frica. Avea un cuplu atat de slab si masina era atat de greoaie, incat nu o data m-am vazut nevoit sa franez in timp ce eram in depasire, ca sa intru inapoi de unde iesisem, pentru ca nu aveam destula putere sa trec in fata celui pe care doream sa il depasesc si venea masina din contrasens. Foarte neplacut si periculos!

Consider ca nu se pune problema unde si de cine este folosita masina, ci mai ales de faptul ca la un moment dat vei avea nevoie de putin cuplu, putina putere si putin "zvac" si nu vei avea de unde sa il iei, iar asta... sa ma iertati, poate fi chiar fatal.

Fiecare e liber sa aleaga ce vrea, dar ganditi si asa: mai bine sa am ce trebuie si sa nu folosesc, decat sa am nevoie si sa nu am de unde lua. Iar masina e noua, efortul financiar pe masura si atunci de ce sa regreti alegerea facuta, chiar si o singura data in timpul cat vei fi proprietarul ei?!

George
Imagine
Seat Leon FR 2.0 TDI 184 CP
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2640
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Configuratie

10 Aug 2017, 19:07

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu de ex. ma adaptez masinii conduse pe moment, cu un dci de 70 cp nu fac depasiri pe care le fac cu toledo, la fel cu toledo nu fac depasiri pe care le-as face cu mazda sau quasqai de 2.o L... Sa nu mai vb de fiatul sotiei... sau un mpi 1.4. Daca te bagi in depasire si speri sa te ajute masina, nu esti sofer... Posibil ca nici 200 cp nu te vor ajuta daca nu stii sa retrogradezi sau sa vizualizezi si sa poti planifica acea depasire...

Curios e ca eu in orice masina as fi, pot depasi in totdeauna cand imi propun, logic ca depasirea va fi realista, nu voi spera sa ma ajute masina. Stiu cat poate si ma adaptez, eu zic ca asa trebuie vazute lucrurile.

Logic ca puterea mai multa e binevenita, dar te poti descurca si cu putin, zicea careva pe aici de penis... Pai poti sa il ai mare si bleg, sau normal si strong... Sau de ce nu mare si tare...
Seat toledo nh 1.2 Tsi
 
Avatar utilizator
b23840
Mesaje: 148
Membru din: 15 Mai 2017, 13:40
Localitate: Ploiesti

Re: Configuratie

10 Aug 2017, 19:29

mumus scrie:
Daca te bagi in depasire si speri sa te ajute masina, nu esti sofer...


Consider ca aceasta remarca este o jignire si este total neralista. Daca nu te bazezi pe masina intr-o depasire, atunci poate faci o cruce mare inaunte sa incepi depasirea si speri sa te ajute Dumnezeu sau esti sigur ca poti sa cobori oricand sa mai impingi un pic daca masina nu trage.

Intre a te angaja intr-o depasire pe care o calculezi si o anticipezi si a spune ca NU TE BAZEZI PE MASINA si ca cine face asta nu e sofer, este o discutie foarte lunga pe care refuz sa o deschid.

Tot ce iti pot spune este ca am avut pana in prezent 9 autoturisme proprietate personala si nu are rost sa mentionez cate am condus. Consider ca aceasta minima experienta pe care o am imi da dreptul sa spun ca acel Passat era subdimensionat din multe puncte de vedere, iar UNUL DINTRE PRINCIPALELE ASPECTE PE CARE LE IEI IN CONSIDERARE INTR-O DEPASIRE, ESTE CATEGORIC MASINA!

Multumesc!
Imagine
Seat Leon FR 2.0 TDI 184 CP
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2640
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Configuratie

10 Aug 2017, 20:03

Pai daca stii ca era subdimensionat motorul, de ce te mai bagai in depasiri in care stiai ca nu reusesti, te contrazici singur. Ma repet conduc si masina de 55 cp, dar nu ma astept la minuni, trebuie sa simti ce ai sub tine, daca ai condus atata, sigur esti deacord cu mine. Nu contest ca nu era submotorizat, dar refuz sa cred ca era mai slab ca cel de 90 cp... si sunt aproape sigur ca ala era diesel si il foloseai jos in ture... ca si pe cel de 105 cp, cu caroseria probabil mult mai grea.
Seat toledo nh 1.2 Tsi

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori