Salutare,
ma numesc Tomi si incepand din 17 aprilie sunt posesor de Seat Leon FR 1.4 TSI 140 CP. Masina am cumparato de la o firma din Ungaria, masina nefiind rulata in Ungaria. Firma a cumparat masina la licitati din Olanda, de unde am putut obtine cu ajutorul la autoDNA si raportul despre masina. In afara de cateva semne de vopsea sarita masina se prezinta impecabila. Am verificato la service, si nu avea erori in bord, nu curgea uleiul.
Masina are 161.000 km, si a avut parte de service long life (daca nu ma insel schimb de ulei la 2 ani). Are carte de service, dar inca nu am apucat sa traduc din olandeza deci nu prea am inteles mare lucru, atat ca nu s-a schimbat uleiul la 10.000/15.000 km. Acum cere service-ul, ca probabil o ajuns la acea perioada.
Am cateva intrebari referitoare:
1. Ce ulei e recomandat sa folosesc? (din cate cunosc s-a folosit Castrol, dar din ce am citit e mai recomandat Motul Specific 504)
2. Ce distributie are si la ce intervale se schimba?
3. Am si eu problema cu stopul dreapta crapata, o crapatura care s-a extins destul de mult. Din cate stiu e o problema din fabrica, de montaj. Exista sanse sa-mi schimbe cei din Romania, daca nu 100% gratis , macar o parte sa suporte ei din cheltuiala? (totusi e vina fabrici)
4. Filtre de care recomandati sa folosesc? Se schimba si filtru de combustibil?
5. Merita sa depun efort sa fac service-s la reprezentanta doar pentru a avea istoric continu ? (efort = mai multi bani si reprezentanta la 100 km de mine)
6. Mi-o aparut ca am presiune mai mica la o roata. Am verificat aveam 2.4 bar pe fata , 2.2 pe spate. Am pus 2.2 pe fata si 2.0 pe spate, dar mesajul tot nu a disparut. Care poate fi problema posibila, si cum rezolv?
Multumesc.