r@d00 scrie:ClotzA scrie:Toate comenzile date dupa 15 iunie vor intra pe MY2019 unde Cupra FWD va avea 290CP.
Stiti cumva ce mai aduce MY2019 in afara de modificarile la motoare impuse de WLTP?
Ma intereseaza in mod special cum va fi afectata Cupra ST 4Drive 300. Alaltaieri am cerut o oferta la PBN si numele complet in oferta este "Leon ST CUPRA 2.0 TSI DSG7 4DRIVE WLTP, 300 CP/ 221 KW", ca si cum puterea a ramas 300 CP, dar am dubii... in mod normal introducerea filtrului inseamna automat o reducere de putere si de cuplu...
Pretul de pornire mi se pare de asemenea foarte mare, am citit aici pe forum ca varianta de baza era in jur de 34500 EUR in primavara lui 2017, acum este 36400 EUR. Nu inteleg de unde cresterea, in mod normal pe parcursul ciclului de viata al unui model pretul scade, nu creste...
Cum ai observat si tu, modificarile dintre MY19 si MY18 sunt minime si in general se refera la culori sau optionale (care oricum difera in fiecare tara unde se vinde). Cred ca cel mai bine e sa ceri dealerului o oferta si iti spunem daca ai lucruri noi in ea.
#Putere (290 sau 300)
Din ce am citit filtrul adaugat nu afecteaza prea mult puterea motorului [altfel ar fi fost afectata si varianta 4Drive].
Cupra FWD cred ca a fost redusa la 290 din soft ca sa fie conforma cu noile norme de poluare.
De exemplu, la motorul meu 1.5TSI DSG emisiile CO2 erau 117 g / km pe testele vechi (NEDC) si acum sunt 133 g / km (WTLP).
Cupra 4Drive cred ca s-a putut incadra in normele noi pentru ca e mai grea si se ia in considerare si asta cand se calculeaza limitele.
#Cutia DQ381
Cred ca a fost introdusa tot pentru WTLP (noul test se face cu viteze mai mari pe autostrada si o treapta in plus ar ajuta la consum/emisii).
Nu mi-as face mari probleme in priviinta fiabilitatii pentru ca e folosita deja pe platforma MBQ si se gaseste si pe masini gen Audi S3 sau Golf 7R.
@Cosmin
La cat de greu livreaza comenzile probabil o sa puna Logo Cupra abia pe Leon 4