Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
saibot
Mesaje: 444
Membru din: 09 Mar 2014, 11:50
Localitate: Ploiesti

Re: FR

17 Aug 2017, 21:06

Pe langa ce a spus colegul mai sus mai sunt urmatoarele:
Motorul de 184CP are intercooler racit cu "fluid", adica antigel. De asemeni are circuit separat de racire bloc si chiulasa.Fiecare componenta are pompa ei si temperaturi diferite.
Dupa ce opresti motorul pt a nu ramane componetele incinse pompele recircula fluidul prin radiator si deci ...zgomote.
The ONLY Leon Cupra 280 in the WORLD with Orange Pack and Sarcastic Owner
 
Avatar utilizator
Andrei FR
Mesaje: 405
Membru din: 29 Sep 2015, 01:53
Localitate: Cluj

Re: FR

05 Sep 2017, 17:34

Si la motorul de 150 CP este la fel...dar da, este asa cum spune colegul @saibot
Seat Leon ST - FR 2.0TDI 150 - MY2016 - Adventure Brown
Ex: Skoda Octavia 2 FL - 1.4TSI Business - MY2011

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori