Pai eram pe asfalt neted, ca-n palma, proaspat (Motilor din Cluj), am vazut canalele, le-am evitat ca un maniac pentru ca-mi zdrangane creierii in cap la fiecare canal prost facut, am mai mers 20 de metri, s-a auzit o bubuitura infundata, s-a miscat masina de fund stanga dreapta putin (stanga spate a fost roata), am mai mers 10-20 de metri si pe urma am auzit zgomotul specific de pana, iesise aerul complet. Am sunat la astia de la Seat/Skoda (Compexit), mi-au trimis o platforma penala (cu cheia de desfacut prezoane stock, daca antifurturile sunt stranse bine, stai si te uiti la ea ca n-ai ce face), am rupt protectia de plastic/scutul de sub masina cand am coborat de pe ea la vulcanizare, pentru ca masina e prea joasa pentru platformele din Romania, am injurat, m-am linistit, ala de la vulcanizare mi-a aratat roata si avea o taietura de vreo 4-5 cm (n-a avut ce sa mai faca), cumparat roata, schimbat, programat service pentru reparare scut/protectie din plastic de sub masina. Pe scurt asa
. Verificati bine, sa nu aveti antifurturile stranse tare de tot, pentru ca in caz de pana, cheia de prezoane + modelul de antifurt sunt vax (nu poti face parghia cum trebuie, sare din lacas si se strica si modelul de antifurt). Stai si te uiti la ea cu tot cu roata de rezerva pe care n-o poti monta. Am sa inlocuiesc cat de curand antifurturile cu prezoane normale pentru ca nu mai vreau sa trec iar prin ce am trecut.