Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Aleksu
BLUE
Subiect Autor
Mesaje: 1332
Membru din: 06 Noi 2009, 14:39
Localitate: Bucuresti

Sfat achizitie

09 Ian 2016, 12:02

Salut , unii ma cunosc pe aici altii poate ca nu...nu am mai fost activ pe acest forum de aprox 4 ani...treaba sta in felul urmator eu am un LEON 1p model stylance 1.9 tdi bla bla..vreau sa-l vand si sa mi achizitionez un LEON 5F . Pana acum toate bune si frumoase insa ma atrage f tare motorul de 1.4 la 150 cp..dar am oarecare emotii fiindca pe langa seatul 1p mai conduc si un scirocco de 1.4 tsi cu care am avut numeroase probleme privind partea motorizarii. Intrebarea mea este..ati avut ceva probleme cu el si eventual ce motorizare imi sugerati? Mersi
B 83 PAA
 
Avatar utilizator
Artanis
Mesaje: 238
Membru din: 19 Oct 2009, 14:27
Localitate: Bucuresti

Re: Sfat achizitie

09 Ian 2016, 18:47

1.4 TSI, 160 CP de pe Golf VI, cu turbina si compresor e cunoscut pentru problemele de fiabilitate. N-am auzit inca nimic de rau de cel de 150CP ACT...
LEON ST 1.4 ACT
 
Wolt87
Mesaje: 52
Membru din: 29 Mai 2015, 15:51
Localitate: B / GL

Re: Sfat achizitie

11 Ian 2016, 10:28

Pentru 800 de euro in plus iti iei 1.8 TSI. Mi se pare excelent ca in banii astia primesti si cai in plus si suspensie independenta. In teorie si un motor mai fiabil.
 
Avatar utilizator
clinlin
Mesaje: 245
Membru din: 07 Noi 2013, 11:58
Localitate: Bucuresti

Re: Sfat achizitie

11 Ian 2016, 13:43

Si mie mi se pare o alegere mai inspirata 1.8 TSI, daca diferenta de pret nu reprezinta o problema. TSI-urile de 1.4 au avut necazuri in configuratiile cu compresor (160, 170 respectiv 180CP), dar si cel de 1.2 105CP de prima generatie care are distributie pe lant. In rest nu am auzit lucruri de rau. Am avut si eu un 1.4 160CP pe Golf VI, insa din fericire fara probleme si mi s-a parut o masina extraordinara.
Seat Leon FR '14, 2.0TDI 220CP / 460Nm
 
Avatar utilizator
Artanis
Mesaje: 238
Membru din: 19 Oct 2009, 14:27
Localitate: Bucuresti

Re: Sfat achizitie

12 Ian 2016, 08:36

Intr-adevar, pentru o diferenta de pret modica, primesti 30 CP in plus (din pacate nu si cuplu max.), multilink pe putea spate si discuri de frana mai mari.
Daca nu te deranjeaza consumul ceva mai mare, e o varianta de luat in seama.
Si eu am cochetat cu alternativa aceasta, insa pe ST nu il importa decat cu DSG.
LEON ST 1.4 ACT
 
StefanSC
Mesaje: 37
Membru din: 19 Dec 2015, 09:18

Re: Sfat achizitie

12 Ian 2016, 12:54

Ca posesor de 1.8TSI, as zice asa:

Aia 30cp in plus se manifesta in 0.7s de la 0-100km/h si 1/1.5L in plus la consum. Nu e un schimb avantajos.
Suspensia independenta spate e buna in special pentru pasagerii din spate. Tu ca sofer vei simti foarte putin diferenta.
Discurile de frana mari sunt utile. Nu la fel de utile ca anvelope bune (800 de euro iti cumpara anvelope foarte bune) dar sunt utile.

Personal, dupa 5200 de km cu 1.8TSI, nu il recomand.
Este fenomenal motorul, nu regret nici o clipa ca am dat banii pe el. Dar nu il recomand.

Pentru mine a fost o dambla pe care mi-am facuto, un fel de "cadou pentru adolescentul din mine) :D. Un om cu capul pe umeri si-ar lua 1.4TSI sau unul dintre diesel-uri si ar baga 800 de euro in optionale, combustibil, o vacanta, samd.
Seat Leon 5F FR 1.8TSI

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori