Privind dintr-un alt punct de vedere, poti spune ca viteza maxima constructiva, cea declarata poate sa difere de cea reala, dezvoltata de automobil.
Este clar ca acest parametru dinamic este probabil cel mai putin utilizat, dar cred ca Arhigraph, este bucuros sa ne impartaseasca din experienta lui.
Eu am o curiozitate privind demarajul real intre DSG si cutie manuala si eventual viteza maxima daca tot s-a vorbit de ea.
iVladBogdan - viteza maxima e data de mult mai multe decat de putere si atat. Aerodinamica este clar foarte importanta dar nu numai, conteaza si masa, pierderile ... asta apropo si de masinile care la viteze relativ mici au pierderi enorme, la viteze mari dupa masuratorile lor risti sa vezi ca masina merge pe minus putere
. Multe din masinile de serie au limitari electronice pentru viteza maxima chiar daca nu e vorba de 250, chiar mai jos si nu sunt limitari brutale reduce sarcina motorului oricat ai apasa pe acceleratie sau au rapoarte finale care nu favorizeaza viteza de top.
BrasovBogdan - primul si unicul seat care l-am avut pana acum a fost un Leon Top Sport de 180hp cu tractiune fata iar acela stoc dezvolta pe bord 242km/h mai exact dupa 240 trecea acul cu 0 grosime. Nu stiu cat era real dar sunt convins ca asta nou nu este mai prejos.
lungubogdan - replica ta de mai sus este o gluma sau asa gandesti? Imi cer scuze, nu te cunosc si e greu sa interpretez corect.
Si daca tot ne invartim pe langa dinamica la modelul asta despre frane ce ramane de spus? Sunt bune si la o exploatare mai sportiva? Optic lasa senzatia ca este un capitol firav la care se mai poate lucra. Fiind un etrier cu un singur pistonas, avand diametru nu prea mare discurile pe fata, parca acolo lipseste ceva.