Intre timp au aparut softuri disponibile la majoritatea tunerilor cunoscuti de la noi.
M-am uitat in special pentru motorul meu 2.0 TDI 184 cp si majoritatea dau 220cp -450NM. Preturile se incadrazea in intervalul 1200ron-1900ron. Cea mai scumpa variant este, atentie........un powerbox, piggyback, mincinos...cum vreti sa-i spuneti, racechip pe numele lui care costa "doar" 500Eur si se conecteaza la masina printr-o singura mufa(cea la injectie).
Am vb cu un posesor de asa ceva(GolfGTD) si imi spunea ca ar trebui sa dea 236cp!!! cu 500NM dar ca nu prea simte diferente intre stoc si tuned
. De asemeni nu se ofera garantie in caz ca nu functioneaza correct motorul si se cer banii inainte.
Nu pot spune decat ca mi-au confirmat ce stiam de mult - NU va riscati cu asa ceva pe masina chiar daca sunt singurele dispozitve ce se pot monta in garantie.
Prin urmare tot softul "classic" prin OBD reprezinta solutia corecta pt motoarele noastre. Si astea merg facute sa nu se vada la garantie dar e alta discutie.
Spor la tunat!