cateva poze cu masina testata sambata - mi s-a parut ca arata excelent in soarele de afara, desi eu nu sunt fan negru in general, si chiar daca masina nu era full led.
despre aspectele tehnice:
- motorul este foarte elastic, trage de jos in ture (mai jos decat FR 1P), de asta a putut accelera roger intr-a 4-a desi era pe la maxim 1300-1400 rpm. motivul este simplu: turbina generatie noua dar de dimensiuni mai mici. FR 1P 170 are turbina
GT1749VC, FR 5F 184 are turbina
GTD1449VZ- cu ocazia test driveului prelungit pot sa zic ca sunt multumit de tinuta de drum, directie. multi-linkul isi face simtita prezenta (pe langa faptul ca poate fi si usor analizat prin spitele rotilor spate comparat cu versiunile inferioare - aici un mic minus la atentie detalii din partea producatorului). ca un minus mentionez grosimea volanului, de ex la volvo lui roger (R design) pare mai bine lucrat si mai gros, mai barbatesc.
- la sistemul de franare nu impartasesc parerea lui roger. si la primul si la al doilea test drive am fost multumit de frane, mie unul mi-au dat incredere si sunt peste ce am pe 1P (chiar daca am upgrade fata de stock la discuri placute lichid)
- sunetele de la schimbatorul de viteza sunt reale. mie unul mi s-au parut la fel ca la 1P (cel putin la masina mea. e drept ca a mea nu e noua, dar si asta e posibil sa nu fi fost mestecata suficient). in schimb cursa schimbatorului ferma, precisa si mai scurta ca la 1P.
- oglinda laterala stanga nu are acel colt care sa acopere unghiul mort, e un minus la vizibilitate.
- la pedala de acceleratie se simte o treapta aproape de capatul cursei. cred ca este mentionata si in carte, este vorba de "kick down". practic un mic artificiu care sa ajute la consum...
- consum: pe perioada in care am tras un pic de masina consumul nu a fost relevant, dar la intoarcere am resetat, apoi am mers pe modul eco la viteze normale si am ajuns cu 5.1 mediu (A/C on, start stop off).
- culori: dupa test drive am fost si printr-un showroom. am vazut diferenta clara intre albul normal si cel metalizat (mai alb si perlat). am vazut si mici punctulete in lac la emocion red (nemetalizat), cred ca inteleg la ce se refereaz colegul care mentiona niste posibile probleme.
- cutie: rapoartele sunt total diferite fata de 1P, cutia este mult mai lunga. se traduce in castig la consum, viteza de varf mai mare dar acceleratie mai greoaie fata de ce ar putea motorul cu o cutie mai scurta
- display: masina avea navi, dar ii lipsea cardul deci nu am putut testa. touchscreenul este decent, desi nu e chiar la fel de rapid si sensibil ca la un telefon de ultima generatie. dar nici delay sau probleme nu am avut. m-a surprins ca nu exista buton de ESP off fizic, trebuie umblat prin meniuri. probabil din motive de siguranta, chiar a trebuit sa caut bine de tot pana sa dau de el.
concluzia mea: daca puteti obtine un discount mai serios si pretul total e unul decent, masina merita achizitionata