Te salut si iti doresc sa te bucuri de Seat-ul tau asa cum ne bucuram si noi.
Legat de cele cerute de tine, eu unul te sfatuiesc asa :
1. Legat de distributie....eu as alege un kit de distributie de la Conti. Aici ai mai multe variante...sunt kit-uri cu sau fara role. Daca iei role separat iti recomand Ina sau Mapco. Nu sunt sigur da am auzit ca sunt si kit-uri de distributie cu tot cu pompa de apa. Daca gasesti un kit intreg care sa contina curele/role/pompa de apa ar fi super, daca nu iti recomand pompa de apa Hepu. Eu zic ca merita sa incerci sa obtii un pret si pentru un kit de distributie de origine si o pompa de origine....daca o sa consideri ca merita de diferenta de pret, eu iti recomand originea cu cea mai mare incredere mai ales ca preturile la codurile OE pentru modelele noastre au scazut mult ( depinde de unde le iei ).
2. Filtrele Mann sunt ok dar eu unul consider ceva mai bune cele de la Bosch ( cel de habitaclu sa fie cu carbon ) si cele de la Mahle.
3. Ulei de motor - aici iti recomand Liqui Moly Sinthoil High Tech 5w40 (
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... endocument ). Eu sunt foarte multumit de acest ulei si nu renunt la el curand. Poti sa pui cu incredere si uleiuri Motul, Ravenol si chiar original VW. Eu unul am incercat 5w40 de la Liqui Moly ( cel mentionat anterior ) si 5w40 original VW dar parca tot primul il prefer.
4. Verifica si cureaua de accesorii si daca este uzata o poti inlocui cu incredere cu una de la Conti sau Gates.
5. Verifica si bujiile iar daca sunt negre sau au electrodul uzat iti recomand bujii standard de la NGK sau Beru. Nu cumpara chestii scumpe pentru ca nu merita la motoarele de 1.4 . Sunt unii care cred ca niste bujii scumpe o sa faca minuni pe un motor de 1.4. ceea ce mi se pare complet eronat din experienta proprie.
6. Nu stiu ce rulmenti sa-ti recomand pentru ca nu i-am schimbat niciodata dar am observat ca al meu mecanic prefera Ruville.
7. Verifica franele si directia pentru ca nu e de jucat cu ele, e vorba de siguranta ta, si poti sa arunci si un ochi si la suspensie ( sa nu fie sparte sau curse amortizoarele, flanse uzate sau arcuri rupte ).
Pe langa distributie o sa-ti mai trebuiasca antigel si apa distilata ( recomand antigel Hepu G 12 roz cu orice apa distilata, parca amestecul era de 1 la 1 in total 6 litri de agent de racire, asta daca nu ma inseala memoria de la ultimul schimb de distributie. Cantitatea de ulei de care o sa ai nevoie este de 3.2 l conform manualului dar o sa-ti intre doar 3 l si inca foarte putin. Legat de acest aspect, cu toate ca e mai ieftin ( nu e o avere ) sa cumperi bidon de 4 sau 5 l, eu te sfatuiesc sa nu o faci .... eu iti recomand sa iei 4 bidoane de 1 L fiecare, din al patrulea pui doar daca mai e nevoie, ce ramane iti ramane in portbagaj pentru completare si schimbul urmator. Mi se pare absurd sa car dupa mine un bidon de 4 sau 5 L cu niste ulei pe fund doar ca am facut economie de 10 lei la schimbul de ulei.
Iti doresc spor la revizie si pentru alte detalii te rog sa nu eziti sa intrebi.
O seara frumoasa.