Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
elektroniek
Subiect Autor
Mesaje: 1
Membru din: 28 Mar 2014, 20:15

Recarosare vs remotorizare ABF

28 Mar 2014, 22:37

Salutari si bine v-am gasit!

As dori sa va cer parerea in legatura cu o chestiune:
Am o ibiza 6k GTI, motor ABF de 2.0 16v. Masina a stat nefolosita 4 ani, dar cu ulei si benzina in ea, astfel ca, uimitor, a pornit la sfert de cheie. Insa pt ca a stat afara, caroseria e ruginita in unele zone de pe plafon, usa portbagaj, praguri+o aripa indoita. Nu ma intrebati cum a ajuns asa, nu aveam permis, deci nici interes sau acces la masina. Totusi, vazand frenezia cu care ies noile modele ale diferitelor marci auto pe banda rulanta si lumea care fuge dupa ele, pe zi ce trece imi doresc tot mai mult sa salvez aceasta pasare(mai mult sau mai putin) rara! Planul e sa cumpar o alta ibiza din afara, ingrijita, putin mai noua('98-99), cu motor mic, de 1.0-1.4 benzina. Asa ca optiunile mele ar fi:
~Sa recarosez GTI-ul cu noua ibiza.
~Sa inmatriculez noua ibiza si sa o remotorizez cu ABFul.

Care credeti ca e cea mai avantajoasa solutie in cazul meu?
In afara de transplantarea motorului(cu instalatie, computer, tampoane-suport, etc), a telescoapelor sport si eventual a jantelor, ar mai fi si alte piese care difera si care trebuie mutate de pe GTI la cea obisnuita? Ceva pe la frane sau elemente de rezistenta?
Daca am gresit undeva sau am spus prostii, va rog sa ma corectati si sa aduceti completari, sunt incepator. Tare-as vrea sa-mi iasa miscarea pentru ca am de gand sa continui proiectul mult mai departe, sa-mi fac o Cupra unica.

Merci mult!

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori