Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
octav4fun
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 16 Noi 2016, 16:26

Nu pornește la rece

16 Noi 2016, 16:35

Salut. Am o Cordoba 1.9 TDI din 1999 90CP ALH si de când a dat frigul nu mai pornește la rece. O parchez seara iar dimineața nu pornește. Dacă o pornesc la vale si merg pana ajunge apa la 90 grade nu mai am probleme cu ea in ziua respectiva. Electromotorul învârte dar nu pot sa îmi dau seama ce are.Am fost si am măsurat bateria si este in regula. M-a poate ajuta cineva?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ultima oară modificat 16 Noi 2016, 16:35 de către octav4fun, modificat 1 dată în total.
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9027
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Nu pornește la rece

16 Noi 2016, 16:44

Bujiile cu incandescenta sunt bune? Releul lor functioneaza corespunzator? Ai verificat daca ai erori la motor?
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
octav4fun
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 16 Noi 2016, 16:26

Re: Nu pornește la rece

16 Noi 2016, 16:49

Bujiilor le am schimbat recent. Releul nu știu exact care este. Si erori nu am la motor.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9027
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Nu pornește la rece

16 Noi 2016, 18:27

Cat sta becul de bujii de bujii aprins in bord la prima pornire de dimineata? Apoi poti masura cu un aparat de masura daca vine tensiune la bujii cat pui contactul dimineata. Sau pune un bec in locul unei bujii si pui contactul. Numara cate secunde sta aprins.
O conditie destul de importanta e ca demarorul sa depaseasca 220 rpm cand dai la cheie. Altfel ECU nu da drumul la injectoare. Daca nu ajunge la turatia asta...pot fi 2 cauze: starea bateriei si starea demarorului. Tensiunea la borne trebuie sa nu scada sub 10 volti parca in momentul cand vrei sa pornesti. Demarorul e mai greu sa-l diagnostichezi fara sa-l desfaci. Dupa prima pornire e logic sa porneasca usor. Alta conditie e ca senzorul de temperatura sa comunice corect valoarea acesteia la ECU. Iar la ALH mai e si senzorul de temperatura din pompa de injectie care poate cauza pornirea greoaie dimineata pe racoare. Cu ce tester ai verificat prezenta erorilor?
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
octav4fun
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 16 Noi 2016, 16:26

Re: Nu pornește la rece

16 Noi 2016, 18:50

Nu știu ca am fost la un service. Mai am o problema poate e de ajutor. Când am luat mașina pe display îmi aparea temperatura dar in urma cu ceva timp nu îmi mai indica. Sunt niște liniuțe dar pana sa apăra aceste liniuțe îmi indica -30 grade si afara erau +30


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Avatar utilizator
Hoffmann
Mesaje: 86
Membru din: 25 Iun 2010, 16:09
Localitate: Iasi

Re: Nu pornește la rece

17 Noi 2016, 16:58

Nu cred ca are nici o treaba temperatura afisata pe display. In loc de temperatura iti apar acele liniute pentru ca senzorul de temperatura exterioara aflat in oglinda de pe partea pasagerului este defect. Acest lucru se vede usor la o diagnoza cu vag-com. Acel senzor nu cred ca influenteaza pornirea masinii dar stiu ca poate influenta functionarea pe auto a aerului conditionat automat.
Drumuri bune !!!

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori