Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Nicusor-Marian
Subiect Autor
Mesaje: 1
Membru din: 27 Feb 2015, 14:05

Probleme de pornire

27 Feb 2015, 14:13

Va salut pe toti!
Am un seat Cordoba Vario 1,4 16 V din 2001. Am pornit masina intr-o dimineata, am spalat-o (mentionez ca nu a intrat apa nicaieri sub capota), iar dupa aceea nu a mai vrut sa porneasca de loc. Am dat la automat pana s-a terminat bateria, am tractat-o...nici un rezultat. Benzina este in ea. A fost foarte putina, dar nu e aprins beculetul rosu pentru benzina. Poate a prins mizerie, sau s-a dus pompa de benzina. pentru ca nu se alimenteaza. Are in partea dreapta sub capota un filtru negru, care este cam imbibat cu benzina. E curios ca dintr-o data nu a mai pornit. A pornit, a mers sacadat si apoi s-a oprit singura si nu a mai pornit deloc.
Poate imi dati vreo idee. Va multumesc.
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7619
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Probleme de pornire

27 Feb 2015, 15:22

Salut,
Doar o scanare a modulelor de pe masina cu o interfata si softul aferent te poate lamuri.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
Avatar utilizator
ro_driver
Mesaje: 63
Membru din: 17 Feb 2015, 16:09
Localitate: Cluj

Re: Probleme de pornire

13 Mar 2015, 22:13

O cunostiinta de a mea care are motor de 1.6 a patit ceva similar . A oprit motorul pentru a alimenta iar dupa aceea nu a ami pornit masina deloc doar dadea la automat . Problema era la delcou. Poate te ajuta cu ceva . Il poti verifica
Reconditionare Seat Ibiza 6k2 - updates click

2nd. Ford Focus 2 , 2008 , 1.6 TDCI , 109 CP , FULL
 
Avatar utilizator
Hoffmann
Mesaje: 86
Membru din: 25 Iun 2010, 16:09
Localitate: Iasi

Re: Probleme de pornire

18 Mar 2015, 09:49

Verifica, te rog, bobina accea in care sunt conectate fisele. Eu am patit-o cu ea de doua ori...o data incepea brusc sa-mi mearga in trei pistoane, a doua oara nu ma lasa sa o turez mai mult de 3500 rpm. Cel mai corect e sa pui un vagcom pe ea sau sa o inlocuiesti cu o bobina de pe un motor asemanator Vag, eu am probat cu una de Polo 1.4 16v. Se desface usor, e prinsa in trei suruburi inbus.
Drumuri bune !!!

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator