02 Noi 2014, 20:51
Ideea este in felul urmator...motorul vechi l-am facut praf. Dupa ce am constatat ca manopera la service ma cam usuca de bani, am ales sa merg la un mecanic recomandat de cineva ( mai exact la pomul laudat). Dupa ce a dat motorul jos de pe masina a vazut ca tachetii sunt praf, pompa de apa si cea de ulei la fel; asa ca am ales sa cumpar motor de la dezmembrari acelasi cod. Totul bine si frumos pana aici, acum urmeaza problemele : Am dus la mecanic motorul, ambreiaj nou, pompa apa noua, cablu de ambreiaj nou. Dupa ce le a montat am luat masina, si vreo doua ore sa zicem intra ok in viteaza, apoi pedala s-a slabit avea o cursa moarta, se auzea rulmentul la relanti in special cand calcam pedala pana la capat si cand calcam pedala si trecea de acea cursa moarta. Din diferite motive nu am mai revenit la acelasi mecanic ( raspunsul lui dupa ce i am zis de asta, de la mine cand ai plecat masina mergea). Asa ca am ales sa merg la un service, acolo am montat un alt cablu de ambreiaj de o calitate mai buna la recomandarea mecanicului, tot asa avea o cursa moarta, a mai tras de el pe acolo...acum sta ok cablul dar intra fff greu in viteze, in primele 4 in special, agata...apas o data, apoi trebuie sa mai imping odata si abia intra, si se aude si ca un harcait cand apas pedala. Nici nu stiu ce sa mai fac, m-am saturat de cati bani am bagat si tot nu merge cum trebuie.Aveti idee ce poate fi? Mai e si chestia cand pun frana mai brusc se duce dreapta tare. Apoi poate mi se pare mie sau nu stiu cum sa explic, parca sta motorul in tensiune, se incalzeste repede si intra al doilea ventilator.