De aproximativ o luna sunt propietarul unei Cordobe din 2001 1,4 16v 75cp, motor AUA si de atunci tot mesteresc la ea, nu a fost deloc ingrijita si incerc sa o reabilitez si credeam ca am cam reusit, dar acum ma confrunt cu o problema care imi cam incurca neuronii. In prima faza EGR-ul era murdar si aveam aprins motorasul in bord, l-am curatat exemplar, am sters eroare motorasul din bord s-a stins si stins a ramas pentru vreo 500 km. Apoi intr-o dimineata cand sa o pornesc mergea ca un tractor si s-au aprins in bord EPC si motorasul, am oprit si am pus VCDS-ul mi-a dat:
17566 - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal
ca urmare l-am curatat atat pe el cat si clapeta de acceleratie. Si am pornit-o iarasi nici o eraore dar daca nu o tin turata imi moare motorul imediat, iar daca o tin accelerata turatia variaza puternic. Am oprit iarasi si am ce mi-a venit am scos mufa de la EGR si am pornit iarasi, stupoare masina merge perfect doar ca s-a aprins motorasul evident EGR-ul scos. Cum bag mufa cum moare motorul. Clar o sa schimb EGR-ul (dupa Paste) dar nu inteleg de ce nu-mi mai apare nici o eraore in momentul in care am EGR-ul conectat dar motorul face ca toti dracii si oare EGR-ul e singura problema.
Daca aveti orice sfat este binevenit.