Pagina 1 din 2

Cordoba Vario din 2001

Scris: 21 Oct 2008, 10:35
de ClaudiuR
ImagineImagine

Am urmarit cu interes discutii diverse din cadrul clubului si m-am incris de aproximativ o saptamana. De aceea dupa indrumarile lui ace117, caruia ii multumesc, am pus si lik-ul cu poza masinii. Va salut si va urez sosea buna !

Scris: 21 Oct 2008, 10:40
de BALTAZAR2003
Salut.
Bine ai venit pe forum.
Arata bine cordoba ta, am vazut putine combi.
Poate reusesti sa pui poze facute si mai de aproape. :D
O ai de noua?
Ce motorizare?
Sa o alergi cu placere in contiunuare. :D

Scris: 21 Oct 2008, 10:57
de Remus
Bine ai venit si astept cu interes mai multe poze :P !

Scris: 21 Oct 2008, 11:55
de cornelius
Bine ai venit si sa o stapanesti sanatos, fara probleme.

Scris: 21 Oct 2008, 12:50
de eddy_wtx
Bine ai venit in Club! Sa ai bafta cu masina ;)

Scris: 21 Oct 2008, 16:10
de Florin&David
Bine ai venit in Club.
Chiar ar trebui sa ii faci cateva poze mai de aproape.
Este pentru prima data cand vad Cordoba Break.

Scris: 21 Oct 2008, 16:22
de bogy
Salut, bine ai venit! Daca poti sa-i faci o scurta descriere si cateva poze mai de aproape ar fi super! oricum din poza ta reiesa ca e o masina frumoasa. Si destul de rara. Nu prea sunt Cordoba Kombi pe forum :D

Scris: 21 Oct 2008, 16:55
de ClaudiuR
BALTAZAR2003 scrie:
Poate reusesti sa pui poze facute si mai de aproape. :D
O ai de noua?
Ce motorizare?
Sa o alergi cu placere in contiunuare. :D


Multumesc tuturor celor care m-au primit cu mesaje de intampinare precum si celor care au gandit macar sa o faca.

Am facut initial poza de mai aproape insa am micsorat-o tocmai din grija de a nu incarca prea tare. cand am sa ajung acasa am sa o pun pe cea originala si eventual mai fac cate una :-)

Am cumparat masina anul acesta in martie si am facut doar aproape 10.000Km cu ea. Sunt foarte multumit cum s-a comportat deocamdata. Tocmai i-am schimbat distributia, pivotii, capetele de bara, suporti de motor, ulei si acum caut o janta de 14 pentru ca m-a inghesuit un Matiz :-) intr-o intersectie si a trebuit sa izbesc o bordura ca sa-l evit. Am considerat ca e mai bine decat sa-mi pocneasca airbagurile.
Si acum merg cu o roata de iarna si trei de vara pana o sa fac o comanda, ca asa m-au sfatuit toti...

Ma bucur ca am cumparat un Seat si ca astfel am avut prilejul sa ajung, virtual, printre voi. Sunteti o comunitate care imi da sentimentul unei mari familii, a unei comunitati.

Inca de acum doi ani am ochit un Seat Vario similar insa pe rosu, in Germania, si de atunci am cautat pana am gasit unul de cumparat.
Desi e la o clasa mica are un aer elegant, usor de o clasa mai mare si mai sobra, ramanand totusi destul de sportiva.

A, era sa uit, motorul este AUA (euro 4) de 1,4 si 16 valve, dezvoltand 75 de cai.
Nu prea stiu cum sa setez ceasul si sa si ramana in memorie (isi pierde salvarile anterioare cand trec la radio pe modul RDS).
Deasemenea trebuie sa inlocuiesc si modulul telecomenzii din cheie pentru ca imi consuma in doua zile bateriile.

Dar cred ca lucrurile astea sunt amanunte atat de marunte incat per ansamblu ma bucur de masina, mai ales ca am cumparat-o cand se platea taxa veche si pretul ei plus taxa m-a ajuns la 5000 de euro.

Sper sa ne auzim si sa schimbam informatii bucurosi.
Multam inca odata pentru intampinare

Scris: 21 Oct 2008, 17:09
de ClaudiuR
bogy scrie:
Salut, bine ai venit! Daca poti sa-i faci o scurta descriere si cateva poze mai de aproape ar fi super! oricum din poza ta reiesa ca e o masina frumoasa. Si destul de rara. Nu prea sunt Cordoba Kombi pe forum :D


Era sa uit si raspund acum:
E pe benzina, desigur
are climatronic
patru airbaguri
ABS
nu are ESP
si e bord cu caseta nu cu CD, dar nu ma deranjeaza pt ca pun un modulator cu stick la bricheta si e suficient
Fiind neagra are alte culori la plasticurile semnalizatoarelor, aproape de alb-galbui, alb-auriu cu reflexe cenusii. Destul de elegant
Nu mai are decat un capac de janta, la ora actuala, datorita drumurilor din vestul tarii :-) pe care am mers destul de tare.
Unul l-am pierdut in Budapesta. Au si ei cate o groapa

Scris: 21 Oct 2008, 20:01
de BALTAZAR2003
Inca o data sa o stapanesti cu placere in continuare, frumoasa descriere.
La telecomanda poate nu este nevoie decat de curatat modulul, de obicei de la praf, transpiratie, ori umezeala se formeaza punti conducatoare de curent care descarca bateria, ori pot fi chiar butoanele, care de asemenea se gasesc si se pot schimba.
Este mai ieftin. Si atentie la baterii, recomand magazinele germanos iar cand o cumperi sa te uiti la data productiei si cea de expirare, sa fie produsa cat mai curand. :)

Scris: 21 Oct 2008, 22:06
de ClaudiuR
Florin&David scrie:
Bine ai venit in Club.
Chiar ar trebui sa ii faci cateva poze mai de aproape.
Este pentru prima data cand vad Cordoba Break.


Sper sa se vada acum mai mare. Am incercat cu ImageShack
Cred ca trebuie sa dati click pe imagine sau o sa se incarce la marimea reala. Voi vedea si eu dupa postare...

ImagineImagine

Scris: 22 Oct 2008, 20:42
de kazalu
Salut,

Bine ai venit si sa o conduci cu placere!!!sunt masini excelente :D

Scris: 22 Oct 2008, 20:49
de kazalu
apropo... ceasul banuiesc ca este la fel ca ceasul de la seat-ul meu...se regleaza din acul ce se afla in fata vitezometrului...tragi de el si dai in stanga sau dreapta in functie de ora pe care vrei sa o setezi(doar in momentul in care scoti borna de la baterie sau ai un scurt acesta se deregleaza)

Scris: 22 Oct 2008, 21:15
de BALTAZAR2003
cred ca se refera la ceasul de la casetofon.

Scris: 22 Oct 2008, 21:25
de kazalu
da se poate...daca este de fabrica sa aibe doar pe cass...si sa nu mai fie in bord... :roll: