Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
vlalecs
Subiect Autor
Mesaje: 1
Membru din: 12 Aug 2020, 13:26

Catalizator sau sonde lambda?

12 Aug 2020, 16:10

Va salut!
Am achiziționat în decembrie un seat toledo 2006 de la unic proprietar cu 155000km.
Toate bune și frumoase pana acum 3 săptămâni, când mi s a aprins epc și încă un martor. Cel care arata o mașină cu urmă de frână șerpuită în spate..
Când se aprindeau acestea, mașina nu mai trăgea, se tura la max 2500rpm și la relanti nu era în mințile ei.
Dacă opream motorul sau ștergeam din OBD își revenea. Maxim de 2 ori făcea probleme si ii trecea.
Apoi timp de 2 săptămâni nu mi a mai apărut nimic.
Ieri însă, a apărut și n a mai dispărut..
Erorile sunt :
- P0030 - HO2S Heater control circuit (bank 1 sensor 1)
- P0031 - HO2S Heater control circuit low (bank 1 sensor 1)
- P0037 - HO2S Heater control circuit low (bank 1 sensor 2)
- P2101 - Throttle Actuator control motor circuit range / performance..
Am sesizat o căldură mare degajata de sub mașina si de a lungul timpului mai simțeam miros de fier încins lucru care m a făcut sa ma gândesc la catalizator.
Țin sa precizez ca în ianuarie am montat gpl și am făcut deja peste 16000 km cu mașina.
Astăzi am fost și am pus țeavă în loc de catalizator însă fără nici un efect pozitiv. Mașina merge la fel de prost și a mai apărut o eroare. (ultima cea îngroșata)
Maine vine un prieten sa îmi dea jos sondele lambda și cel mai probabil le voi inlocui.
Nu as vrea sa mai pun catalizator, avand în vedere ca nu prea este prieten cu gpl ul și fac peste 40-50000 km/an
Întrebarea mea este, vor funcționa sondele noi în condițiile în care am anulat catalizatorul?
Sper ca m am făcut înțeles. Am avut o zi tare proasta și sunt epuizat.
Va mulțumesc! Cele bune!

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori