OK. Azi am schimbat suruburile de la injectie . Totul s-a facut ca la carte (dinamometrica),reglate de pe schemele lor. Am observat ceva : -La strangerea (reglajul) ppelor injector s-a facut infiletarea pana cand a atacat capul pompei apoi s-a dat inapoi cu ATENTIE: 225 grade. In cartea care mi-ai trimis-o tu (si reglajul mecanicului meu,de la garaj) se indica o strangere de 180 grade , in documentatia oficiala pe care o aveau de la SEAT pentru modelul meu de motor BKD,cu toate reglajele,strangerile..., reglajul era de 225 grade inapoi. De ce !!!??? Mi-au scos si mie o copie a schemei de strangere. Deocamdata am o pornire mult mai vioaie,sa vad zilele urmatoare daca apar ceva noutati. Consumul nu cedeaza deloc (1,1L in relanti).Luna viitoare schimb distributia (tot la ei) si voi vedea atunci care-i treaba cu avansul. Am inteles de la mecanicul SEAT ca masina s-ar putea sa fie dezavansata. Vom vedea. Atasez 2 poze cu foaia aia in care sunt scrise datele problemei