RicheE scrie:...mai exact intrarea in legalitate...
Intrarea in legalitate se poate face intr-un singur mod, dupa cum am mai precizat:
Retrofitul cu piese OEM al instalatiei de xenon complete.
Altfel spus, montezi pe masina farurile cu xenon si restul componentelor ca si cand ar fi fost puse din fabrica..
Pe modelul tau de masina nu s-a pus xenon din fabrica? Ghinion, ce sa zic. Inseamna ca nu exista nici o modalitate 100 % legala de a avea faruri cu xenon din moment ce masina ta a fost prevazuta doar cu faruri cu halogen. Scurt.
Ca se poate face cu alte componente, ca se pot face instalatii artizanale de autolevelling, ca xenonul AM pe faruri cu lupa e mai ok de cat cel pe faruri cu oglinda etc. etc, nu schimba cu nimic realitatea.
Exista o singura omologare pt. farurile cu xenon si se refera la alea care vin din fabrica. In rest, vorbim si noi discutii: ca s-ar putea face cu nu-stiu-ce lupe si becuri, ca trebuiesc teste, hartii de omologare, certificate metrologice pt. aparatele care realizeaza testele, hotararea judecatoreasca de infiintare a firmei care a produs becurile si alte mizerii.. Chiar vrei sa-ti bati capul cu asa ceva cand problema e clara de la inceput?
RicheE scrie: exista si oameni cu bun simt care pun pariu ca nu vor ca o rabla sa se urce pe ei si sa stea 3 saptamani in coma
Oamenii de bun simt care tin la siguranta lor si a celorlalti participanti la trafic sunt convins ca
nu o sa modifice niciodata instalatia de iluminare a masinii. Iar masinile cu xenon din fabrica ce functioneaza corect si in parametri
NU orbesc pe nimeni, asta datorita principiilor de functionare ale sistemului explicate mai sus.