Seby2906 scrie:ca si cum s-ar bloca pedala in ceva si dupa aceea scapa.
probabil e dusa placa de presiune -
1. Patinarea de ambreiaj
Aceasta se manifestă prin mărirea lentă a vitezei la accelerare şi un miros specific de garnitură arsă. Transmisia nu mai este conectată perfect cu motorul, şi chiar dacă pedala de aceleraţie este călcată motorul se turează în gol, iar viteza maşinii creşte foarte puţin.
2. Zgomot nefirescZgmotoul poate surveni din uzarea volantei cu masă dublă, deformarea discului de frecare sau chiar un simplu defect de montaj. În aceste cazuri se recomandă apelarea la un service autorizat pentru o diagnoză eficientă.
3. Cedarea cilindrului hidraulicPrezenţa umezelii sub pedală, pe mochetă sau la motor în zona pompei hidraulice e semn că cilindrul hidraulic e pe cale să cedeze. Acesta trebuie schimbat deoarece riscaţi să te trezeşti fără pedala de ambreiaj şi cu tot lichidul scurs.
4. Nu intră în viteză la receDacă se întamplă acest lucru înseamnă că placa de presiune nu mai lucrează aşa cum trebuie şi nu decuplează volanta complet de ambreiaj.
5. Poziţie anormală a pedalei de ambreiajDacă pedala este prea sus înseamnă că s-au uzat placa şi discul, dacă este prea jos s-a blocat rulmentul sau pârghia, poate fi moale sau tare când presiunea din sistemul hidraulic începe să scadă, sau pur şi simplu pedala poate să se blocheze.
sursa :
https://www.promotor.ro/news/te-lasa-am ... i-15516475de asemenea citeste si aici :
viewtopic.php?t=4086