Posesor de Ibiza 6j 1.4 tdi tip BMS din 2009 cu aprox. 95 000 intampin ceva probleme cu DPF-ul.
Dupa ultimul schimb de ulei nu-si mai face in conditii optime acea regenerare in mers a DPF-ului, astfel incat de vreo 1000 de km circul cu martorul de la filtru de aprticule aprins + check engine plus bujii palpaitoare.
Am fost la un service, mi-a pus un calculator, mi-au spus ca am filtru infundat si sa ma adresez celui care mi-a facut ultimul schimb de ulei, mi-au facut si o recomandare de a merge ceva mai turat pentru o periaoda de macar 20 de min.
Am iesit cu ea pe autostrada unde am circulat cu treapta a3a constant cu 110/h, nu s-a schimbat nimic.
Apoi am inceput sa ma documentez, iar pe un forum VW am aflat ca de fapt exista o anumita secventa (cel putin pt autoturismele lor), care presupune sa circuli intr-o anumita treapta, la o anumita turatie, pentru o anumita perioada de timp.
Prin urmare cunoaste cineva o asemenea secventa aplicabila si noua?
Sfaturi pentru o eventuala regenerare computerizata, sau chiar o curatare ce implica demontarea acestui filtru de pe masina (sub nicio forma nu doresc gaurirea sau anularea acestuia).
In speranta unui ajutor nesperat de prompt, va multumesc.