Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 
Avatar utilizator
Phlom
Subiect Autor
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

30 Noi 2012, 19:19

@tytelu1: ms frumos omule! :cheers:
@yonutptr28: Eu nu stau in tara de ceva vreme. Masina cum am luat-o, am adus-o cu mine. :drive: Sunt in Grecia. Dar vorbim. Cand ajung in tara ne auzim. App sunt din Constanta. Cel mai sigur ajung abia la anul prin August-Septembrie, nici nu stiu sigur ca e mai delicata situatia.
 
Avatar utilizator
Phlom
Subiect Autor
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

30 Noi 2012, 22:55

Imagine

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
Phlom
Subiect Autor
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

15 Ian 2013, 12:49

La multi ani si multi km fara probleme! :cheers
 
Avatar utilizator
mususk266
Mesaje: 4261
Membru din: 27 Ian 2009, 02:17
Localitate: Constanta
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

15 Ian 2013, 22:18

superbe pozele
Altea Freetrack - viewtopic.php?f=79&t=12288"

Ceasuri Moderne si Vintage - https://www.youtube.com/channel/UCMHYof ... 76g/videos

Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi în jur! (Mahatma Gandhi)
 
Avatar utilizator
Phlom
Subiect Autor
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

28 Feb 2013, 02:39

mususk266 scrie:
superbe pozele


Mersi mususk266! Ibiza e muza mea! :P
 
Avatar utilizator
Phlom
Subiect Autor
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

01 Apr 2013, 21:42

Astazi Mara a fost la service pentru revizia de 30.000 km.
Uleiul folosit a fost acelasi ca si data trecuta: 4L Castrol EDGE Professsional 5W-30.
S-au mai schimbat: filtru ulei, filtru combustibil si filtrul de polen din habitaclu.
Cel de aer de la motor arata mult mai bine decat m-as fi asteptat si nu a fost schimbat.

Ca tot eram la service am montat si un set de senzori parcare pe spate. I-au montat cu mult mai ieftin decat as fi dat in tara. A trebuit sa o fac la service SEAT din cauza garantiei, altfel... ma descurcam. Cum ies din garantie, ii instalez si altele.

Cateva poze:
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine


Ultima poza este o ghicitoare: ce sex este soferul Ibizei? Explicatie?
Imagine
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6512
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

01 Apr 2013, 22:59

oglindaaaa!!!! :)) da si in grecia sunt la fel? :))))

mai e si vreun 1.9 tdi ..... pacat! :)
sau 1.6 :))
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube

 
Avatar utilizator
Phlom
Subiect Autor
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

02 Apr 2013, 02:11

Aia e!
Daca zic ca era femeie si o știam de când am observat oglinda, parca vad ca o sa-mi sara careva in cap ca as fi misogin. Faza e ca doar de data asta am reusit sa fac poza, ca am văzut de mai multe ori si ghici ce? Erau tot femei.
Mi se pare de neconceput sa pleci de pe loc fără sa te uiți in oglinzi. E ca si cum mi-ai lega basmaua la ochi si nu as mai vedea.

Nu stiu daca stie careva care e regulamentuyl de circulatie din Mexic, insa mi se pare ca grecii sunt inspirati de pe acolo:
- nu stiu ce e aia oprit la stop; la "cedeaza"...nu mai zic.
- in sens giratorii... câteodată e loterie; ei au regula veche, anume ca cel din sens cedeaza, insa unii...vai de ei!
- au in regulament sa foloseasca avaria atunci cand se decid sa execute manevra de parcare, ca sa ii lasi spatiu. Insa au zis ei sa improvizeze si folosesc avaria la: opritul la magazin (cu blocarea circulatiei); vorbitul cu un amic de pe strada; parcatul ORIUNDE; semnalizatul pentru oprit pe dreapta/stanga(ca nici nu stii ce vrea sa faca) etc. Te doare capul pana inveti sa ierti si sa uiti toate astea.
- nu exista mai pe nici o mașină :P reglarea înălțimii farurilor in functie de incarcatura masinii (exista ea, dar cine s-o foloseasca?). Sa vezi distractie cand ai in spate vreun SUV gen papuc, incarcat cu saci de... stiu eu ce. Te rupe, zici ca sta cu faza lunga. Normal ca soferul nu are habar, dar nici nu-l intereseaza.
- sens unic? Cateodata mai sunt exceptii... Te trezesti bot in bot cu cate unul care, culmea!!!, se uita tot el urat.
- vrei sa opresti la trecerea la nivel cu cale ferata semnalizata cu X si STOP si cumva opresti? Pai iti pui in cap toata coloana din spatele tau si iti arata semnul-injuratura, specific grecesc, cu cele 5 degete intinse...
- mergi pe autostrada pe prima banda si observi cum de pe un drum lateral iese o masina. In mod normal acea masina ar sta pe banda de acceleratie, s-ar asigura, ar semnaliza si tot tacamul. yeah right! vezi sa nu! Chiar daca are doar 30km/h el se baga DIRECT pe banda I. Ce sa-i faci lu asta care face asa ceva?Cum sa-i desenezi?
- asiguratul in oglinzi este optional de multe ori.
- semnalizatul... am inceput sa numar pe cei care semnalizeaza, atat sunt de rari.
- in orasele mari locurile de parcare (gratis) sunt lux. Asa ca ori te chinui si o inghesui pe undeva, ori platesti la garaj. La "inghesuiala", pe vreo straduta laterala, se parcheaza bara in bara la propriu. Nu o data am vazut cum un tip da sa parcheze lateral cu spatele. Da cu spatele pana loveste in masina din spate, apoi da in fata si loveste pe cea din fata si tot asa pana intra masina. Aici e ceva normal sa vezi masinile julite, zgariate, lovite pe bari, laterale, cu stopuri sparte.
- vezi la volan bosorogi de 80-1500 de ani. Nu am nimic cu ei, dar sa stea acasa sau... sa-si angajeze soferi. La astia le-au expirat si certificatele de botez. Ce sa mai zic de permise?
- esti in localitate. Daca esti pieton pe trecere fara semafor, sunt sanse sa te calce unu' pe sandale, ca nu prea se obosesc sa opreasca la treceri. Daca esti sofer te trezesti cu cate unu', daca nu chiar grup, care traverseaza drumul fara nici o sfiala ca tu ai 50km/h si te indrepti exact spre el. Ba chiar sa opresti tu. Doar nu ti-a luat ma-ta sosea...
- cu deschisu usii fara asigurare nu mai zic...
- daca cumva esti pe un drum cu 1 banda pe sensul de mers si pe contrasens sunt parcate masini, nu iti fa griji ca banda ta devine a celor care vin de pe contrasens. Doar nu vrei sa opreasca ei si sa iti cedeze trecerea, nu? Ce-i aia?
- imagineza-ti ca mergi linistit pe un drum national cu 2 benzi pe sens, un fel de autostrada, dar nu tocmai buna si fara separatie intre sensurile de mers. Pe banda I ai un camion si treci pe a II-a ca sa il devansezi. Surpriza!!! Unul de pe contrasens face o triplare tocmai pe banda ta. Ehh asta nu se intampla o data, de doua ori, ci cam zilnic. Tu doar trebuie sa te prinzi ca el a semnalizat inceperea manevrei de depasire pe contrasens (de obicei in acelasi timp cu inceperea manevrei), prin triplare, peste trecerea benzilor duble continue si neacordarii de prioritate, plus viteza necesara unei asa depasiri. Primele ori m-au trecut muuulte apele.

Si exemplele sunt muuuulte de tot, dar nu-mi amintesc. O parte nasoala e ca am aflat cum multi isi iau permisul prin spaga, in gen cum s-a intamplat la noi in Pitesti, parca. Adica face unu scoala, apoi ii propune profu sa nu se mai chinuie atata cu examenu, ci sa dea un 200-300E si ii vine gata permisu'. Cred ca iti dai seama ce sofer bun a iesit din scoala aia, nu?

Asta ca sa nu credem ca doar in tara noastra avem viteji. Sunt altii si mai si! Inca la noi se circula mai civilizat, cel putin de frica politiei.

Partea buna e ca pe drumurile din Grecia politia nu sta la panda chiar ca la noi. Adica aici am avut curaj sa apas pedala mai mult decat as fi facut vreodata in tara. Trebuie sa faci chiar tampenii ca sa te opreasca, ori sa fie un filtru cu radar, dar pe care le vezi din timp, ca nu se ascund in boscheti ca la noi si au masinile semnalizate. Dar daca te opreste si mai esti si strain, ai face bine ca TOTI ocupantii din masina sa aibe centurile de sigurante puse (daca masina are in dotare). Doar nu i-or amenda pe ai lor, cum zicea un politist grec mai demult.
O alta chestie buna e ca poti merge foooarte agale fara sa fi deranjat prea mult daca iti pui semn de incepator, un N mare rosu. Se iarta din greseli. :P

Ca peste tot, unde-i padure si uscaturi.

Dar are si partile ei bune si foarte bune tara asta.

Numai bine!
 
Avatar utilizator
Phlom
Subiect Autor
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

02 Apr 2013, 02:29

De mult cautam sa pun poza asta:
Imagine

Prima oara, in vale am luat cel mai mult 210km/h. Asa arata in bord. Pe GPS probabil ca e mai mica viteza. Atunci nu am facut poza, ca tineam volanul cam strans :))
 
Avatar utilizator
Andrei
Admin / PR
Mesaje: 5253
Membru din: 05 Oct 2008, 09:27
Localitate: Bucuresti

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

06 Apr 2013, 09:46

Bravo, imi place masina ta! Se pare ca ai foarte mare grija de ea. Poate de 1 mai facem o intalnire in C-ta pentru ca majoritatea vin la mare! Te salut
ex SEAT Ibiza 6J SC Limited Edition
ex SEAT Ibiza 6L
 
Avatar utilizator
Phlom
Subiect Autor
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

06 Apr 2013, 11:38

Salut Andrei. Ma bucur ca iti place :d
Eu am grija de ea cum pot si imi permit mai bine. Problema e ca trebuie sa ma feresc de altii din jur. Mai demult m-am trezit cu o zgarietura pe bara din spate facuta de unu cu scuterul, dar nu am fost pe faza. Am vopsit-o repede.
Alta data un tataie in parcare la Carrefour a dat cu spatele pana mi-a auzit claxonul. Tot nedumerit era. S-a oprit in portiera dreapta fata. A lasat o mica infundatura. Atunci pe loc nu am vazut, ca era foarte prafuita masina. Oricum m-am cam pierdut cu firea si am ridicat tonul la el. Culmea...in versiunea lui tot eu eram de vina :| M-a lasat perplex la cat de bine cunosc unii legislatie etc.
Cum ziceam... altii sunt problema :P

Din pacate nu sunt in tara de ceva vreme, iar in tara ajung abia prin Septembrie si nici asta nu stiu sigur.
Daca ai prin program atunci o vizita prin Constanta, lasa-mi de stire si ne auzim (am un nr de Ro; ti-l dau pe PM?). Poate am ocazia sa cunosc personal si pe alti Seat-ari din Cta si nu numai, mergand si la o intalnire.
Oricum te asigur ca sunt unic intre membrii clubului :))

Numai bine!
 
Avatar utilizator
Phlom
Subiect Autor
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

02 Sep 2013, 13:20

Am nevoie de un sfat de la voi: trebuie sa merg la revizia de 45.000 km si vreau sa imi spuneti unde imi recomandati in Bucuresti, o reprezentanta Seat?
Intreb pentru ca ajung pe acolo si voi face kilometrii. Apoi in Costanta mi-au cerut 780-800RON pe aceasta revizie. Atatia bani nu am platit nici in Grecia... La Iasi au zis ca ma costa 450 RON, iar la Avia, conform cu formularul online, ar costa in jur la 400 RON.
Deci?
 
Avatar utilizator
Phlom
Subiect Autor
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

05 Sep 2013, 22:36

Am fost la Metrotehnica, pe Sos Giurgiului. Un cuvant: profesionalisti!
De ce?
Nu cred sa fi sarit o verificare. Si au verificat si fixat (reglat farurile, stropitorile parbriz etc)

Revizia a ajuns la cca 550RON(cu tot cu reducere la manopera) si a inclus:
-Manopera (-50% la prima vizita)
-Verificare filtre
-Echilibrat si "rotit" fata-spate rotile+contragreutatile
-Filtru ulei +buson
-Ulei Castrol 5W-30 (fata de 5w-40, 30-ul poate fi folosit mai mult de un an si peste 15k km)
-Spray silicon pt kedere

Mi-a placut de dansii pentru ca ceea ce scrie in carte, aia iti schimba! Nu cum am fost anuntat la alte service-uri sa mi se schimbe toate filtrele. De ce? Nu era nevoie! La 30k km s-au schimbat toate, iar in planul de revizii se specifica anumite perioade. In fine, sunt multumit.

Intrebare: de la ce magazin online va comandati materiale si piese pt revizii? (uleiuri, filtre etc)
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

06 Sep 2013, 05:22

Eu personal de la Lumea auto pentru ca sunt langa mine si au preturi bune :mrgreen: si inca ceva..cateodata dau tricouri gratis :yh
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )
 
Avatar utilizator
Phlom
Subiect Autor
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

07 Sep 2013, 16:19

:)) Nu te lasa sa pleci "gol" :P
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori