13 Mai 2016, 20:11
Ok ; fii atent sa nu scoata fum albastru la pornire, sa nu intrerupa la ralanti, sa nu aiba presiune mare in vasul de lichi de racire ( dupa ce se incalzeste ), dupa ce se incalzeste, indiferent in ce treapta o calci si la ce turatie 1.4 tdi nu scoate fum ( o calci pe toate plaja de turatie pe 2+3 ), sa nu aiba zgomote suspecte in frana de motor sau la viraje maxim stanga / dreapta, sa nu aiba rugina pe interior la aripi, sa functioneze clima ( sa nu te ia ca nu are freon ), sa se aprinda toti martorii din bord cand pui contactu, verifica busonul de la capacul de ulei sa nu fie mazga pe el..cam astea sunt cele mai importante care imi vin in minte ; daca gasesti una sau mai multe probleme din cele mentionate mai sus incearca sa mai negociezi la pret. Spor
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )