Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1149
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Magazinele on-line din Romania...

24 Mar 2015, 00:18

Salutare!

Am decis sa impartasesc cu voi niste experiente deloc placute cu doua dintre cele mai mari magazine online de electronice: PcGarage si EMAG.
Stim cu totii ca toate sunt bune si frumoase pana e sa cumperi ceva. Totul e lapte si miere, de la amabilitatea operatorilor, pana la cele 100 de modalitati de plata.
Dar ce facem cand avem o problema cu anumite produse, aflate in garantie? Luam o mare... Completati cu ce considerati voi de cuviinta.

Sa incepem cu inceputul. Prin 2009-2010, m-am apucat sa-mi cumpar cam tot ce aveam nevoie, de la telefoane, la componente pc si laptopuri de la PcGarage.
Toate bune si frumoase, pe scurt, in 3 ani de zile acumulasem cumparaturi de la acestia de aproximativ 17.000 lei.
Intr-o buna zi, decid sa comand un sistem de boxe 5.1 de la acestia. Sistemul a venit DOA. Dead on arrival. Adica mort de fabrica.
Decid sa-l trimit inapoi. Surpriza! Mi se ofera doar 70% din suma de achizitie la stornare, pe motiv ca lipsesc piese din sistem. WUT?! Am acceptat in cele din urma, eram mai copil si nu mi-am batut capul prea tare.
Continui sa comand de la ei. Comand un set de memorii RAM Kingston. De noi, memoriile au refuzat sa boot-eze. Sistemul nu le recunostea. Le trimit la garantie.
Dupa 10 zile, imi vine mesaj ca s-au intors la mine cu mentiunea "Test ok". Le-am ridicat, bineinteles, tot nefunctionale.
Le trimit a doua oara. Mi se anuleaza garantia pe motivul "contact cu lichid".
Ok, trec si peste asta si continui sa comand de la ei (sic!).
Comand de la ei inca o data (aceasta a pus capac) un card de memorie. Produsul se afla in stoc. In ziua comenzii primesc mesaj ca virgula coletul a fost depus la curier si urmeaza sa ajunga in ziua urmatoare la mine.
Trece o zi, mai trece una, trece si a3a zi. Ma uit in contul de pe site, status "Pregatita de livrare". Le trimit un mesaj. A2a zi se sinchiseste un operator sa-mi raspunda ca defapt nu s-a trimis, dar se va trimite a doua zi. A "doua zi", deci a5a, inca nu mi-au trimis nimic. Am anulat comanda si am cumparat dintr-un magazin fizic.

Cica sunt "client Gold" la ei, vezi doamne. Prioritate la comenzi, un operator doar pentru mine, bla bla. Bataie de joc la adresa unuia cu 37 comenzi in valoare de peste 4000 euro, care i-a recomandat tuturor cunoscutilor.

Am zis PAS la PcGar(b)age si am zis ca imi mut cortu' la Emag.

Trec scurt peste o promotie de "blec fraierdei", unde au vandut o anumita sursa care nu era acea sursa defapt si ajung mai in prezent, si anume in septembrie 2014, cand cumpar de la acestia un telefon Blackberry Z10. Trecem peste faptul ca ei vand doar telefoane "la liber" cica si telefonul era brand-uit Orange, cu sigla Orange la pornire si tot.
Dupa update-ul oficial de soft din Februarie 2015, telefonul refuza sa mai citeasca cartela Sim. La o cautare pe Google, aflu ca e o problema comuna de fabrica la Z10, care o ia razna dupa update-ul oficial de soft.
Ma hotarasc sa-l trimit la garantie, nu inainte sa vad putin pe net ce se mai discuta. Aflu ca acestia au service-ul la Depanero, iar la o scurta cautare pe net dupa "tepe garantii emag si depanero", pur si simplu te ingrozesti, nu alta.
Trimit telefonul la garantie. Dupa 15 zile, ma suna o duduie de la Depanero, care imi spune ca garantia a fost anulata pe motivul ca e slot-ul de sim rupt. WTF?! Ii explic, domnisoara, stiu foarte bine cum a fost intretinut telefonul, cartela am bagat-o o singura data cand l-am cumparat si a fost scoasa in momentul in care l-am trimis la garantie. Cum sa se rupa slot-ul de sim, doamne iarta-ma?! N-am avut cu cine, bineinteles, mi l-au trimis inapoi cu garantia anulata.
Bineinteles ca la o contra-expertiza in alt service, a rezultat ca nu e rupt niciun slot de sim, ci pur si simplu se pare ca se "prajesc" telefoanele astea dupa update.
Emag se spala pe maini, iar Depanero se spala si ei pe maini ca cica ei doar il trimit mai departe la un partener autorizat in service-uri telefoane.
M-am interesat daca e ceva de facut cu ANPC, dar am fost sfatuit de cineva care e in bransa sa stau cuminte, ca oricum nu se va rezolva nimic si sunt doar nervi si timp pierdut. Dupa cum banuiam.
Deci da, inca o *** luata.

Am vrut neaparat sa impartasesc si cu voi experientele acestea si sa va dau un sfat prietenesc: NU cumparati nimic nou din Romania cu, chipurile "garantie", mai ales de la magazinele on-line. Daca aveti posibilitatea, luati-le din State, la preturi mult mai bune, pentru ca garantia e oricum un praf in ochi, nimic altceva. Daca nu, SH, iar cand crapa, crapa.

O seara buna!
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
bertzi43
B-82-AJS
Mesaje: 3042
Membru din: 27 Mar 2008, 20:58
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: Magazinele on-line din Romania...

24 Mar 2015, 09:32

si uite de aia merge treaba cum merge :blackeye:
totdeauna vor fi doua tabere de clienti multumiti sau nemultumiti,eu pana acum am fost multumit de serviciile emag,nu stiu daca ai lasat vreun review la produsele comandate si nemultumit de ele dar au departament care se ocupa de cele negative si le solutioneaza.
Nu stiu in ce domeniu lucreaza cel care te-a sfatuit sa o lasi balta dar de obicei cei de la anpc isi cam fac treaba in favoarea reclamantului.un mail catre anpc iti rapea maxim 5 min sa te convingi de cum isi fac treaba ;)
iti recomand sa citesti legea 449/2003 pentru cultura generala,o sa te ajute pe viitor :hi
_____________________________________________

Seat Leon 1M Stella,1.6 16v,105 cp...
Imagine
 
Avatar utilizator
ClotzA
Mesaje: 557
Membru din: 28 Ian 2013, 13:41
Localitate: BXL
Contact:

Re: Magazinele on-line din Romania...

24 Mar 2015, 10:06

Salut,

Imi pare rau de pataniile tale, ai avut ghinion cu carul :o

Eu o sa impartasesc o experienta care s-a terminat pozitiv pentru mine.
Mi-am cumparat de la emag in 2012 o tableta nexus 7 pe care am facut root a 2-a zi dupa cumparare (pentru ca imi place sa-mi customizez dupa plac gadgeturile cu android). Bineinteles ca acest lucru ar fi insemnat anularea garantiei in caz ca se intampla ceva si trebuia sa duc tableta in service.
Am sperat ca pot rezolva orice problema ar fi putut aparea la ea, asa ca 2 ani de zile am modificat tableta intr-o veselie, am facut si testat pe ea tot ce se putea face.
Pana cand intr-o zi cand am ajuns acasa, am ridicat tableta si mi-a murit in mana.
O conectez la PC, imi afiseaza mesaj 'APX mode' ceea ce inseamna ca a facut un hardbrick (s-a stricat bootloader-ul). Cum cei de la Google si Asus nu s-au obosit sa faca un tool public pentru rescrierea bootloaderului asta inseamna ca nu aveam ce face decat sa o duc in service.

Am cautat factura si garantia, iar spre surprinderea mea, mai aveam 2 zile de garantie :mrgreen: .
Am dus tableta la Depanero si 10 zile mai tarziu am primit mesaj ca tableta s-a intors din service cu statusul: Reparat :bounce:

'Norocul' meu a fost ca fiind stricat bootloaderul ei nu au putut sa afle daca eu am facut modificari in soft pentru ca nu puteau porni tableta, asa ca singura lor posibilitate de reparatie a fost sa schimbe placa de baza. Ciudat e ca nu s-au prins nici de faptul ca tableta a fost desfacuta si si umblata de nenumarate ori, nu au vazut nici ca la suruburi am montat eu niste plastice ca sa opresc niste scartaieli ale ecranului (defect de fabrica) sau ca avea mai multe suruburi decat vine ea original, ori nu i-au interesat..

Overall, desi facusem nenumarate lucruri care ar fi invalidat garantia, mie mi-a fost reparata tableta iar inlocuirea placii de baza mi-a mai asigurat inca vreo 2 ani de viata pentru ea !


Va imparatasesc totusi si o experienta negativa a unei colege de birou cu cei de la Altex.
Cu cam 2 saptamani inainte de BlackFriday a facut o comanda online pentru o cafetiera.
A fost sunata in ziua respectiva de un reprezentant sa-i multumeasca si sa anunte ca e comanda in procesare.
Dupa 3 zile de asteptat dupa curier, s-a gandit sa sune sa intrebe de status. A primit raspuns ca e inca 'in procesare'.
In urmatoarele 3 saptamani a sunat aproape zilnic la altex si de fiecare data primea raspuns diferit ba ca e procesata, sau ca e la curier, sau chiar ca nu gaseste deloc comanda in sistem(wierd stuff).
In final si-a bagat picioarele, si-a comandat din alta parte de unde i-a venit produsul a 2-a zi.
Oricum, au trecut multe luni de zile de cand a facut comanda la altex si inca nu se stie ce s-a intamplat cu produsul.
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Mesaje: 5884
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: Magazinele on-line din Romania...

24 Mar 2015, 14:22

apropo de cei de la Depanero, sa va spun si eu o experienta ce am avut-o cu ei.
masina de spalat, cumparata de la Altex, cu garantie extinsa, se strica in ultimul an de garantie, adica in anul 4. iau ceritificatul pe care scrie nr de telefon si mai important, o clauza care spunea ca daca produsul nu e reparat in 5 zile lucratoare, acesta va fi schimbat cu altul nou...si totusi discutam de o masina de spalat de 1400 de lei.
sun la domniile lor, mi se da nr de inregistrare si astept sa fiu contactat de catre depanator. acesta ma suna in a 4_a zi si imi spune ca cele 5 zile lucratoare curg din momentul in care el vede masina de spalat. ( bun, si daca depanatorul ajungea la mine dupa o luna de zile, unde mai era respectata clauza din contract??) ok, sun totusi pt lamuriri la call center-ul Depanero unde o duduie care isi face unghiile cu o casca pe cap, ma flituieste spunanand ca daca nu imi convine, asta e...motiv pt care m-am enervat al dracu de tare, si in a 5-a zi, la o jumatate de ora dupa ce a expirat termenul legal, am descarcat masina in fata la Altex, si le-am spus ca nu plec fara alta masina de spalat. oamenii, practic nu aveau nici o vina, si au zis ca nu ma pot ajuta decat dupa primirea negatie de reparare si ok-ul pt inlocuirea produsului de la Depanero, si sa sun la ei. am zis, ca singurul telefon care il dau, e la OPC, si probabil unul pe la presa. ca daca se vrea circ, circ sa fie. pana la urma au sunat ei, au primit negatia si mi-au inlocuit pe loc masina de spalat veche, cu o alta noua, fara vreun cost suplimentar.
rezumand, in unele situatii ne luptam cu morile de vant cand vine vorba de garantii, dar nu trebuie lasata in voia lor, pt ca mai sunt situatii cand mai avem si castig de cauza.
 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1149
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Magazinele on-line din Romania...

24 Mar 2015, 16:03

bertzi43 scrie:
si uite de aia merge treaba cum merge :blackeye:
totdeauna vor fi doua tabere de clienti multumiti sau nemultumiti,eu pana acum am fost multumit de serviciile emag,nu stiu daca ai lasat vreun review la produsele comandate si nemultumit de ele dar au departament care se ocupa de cele negative si le solutioneaza.
Nu stiu in ce domeniu lucreaza cel care te-a sfatuit sa o lasi balta dar de obicei cei de la anpc isi cam fac treaba in favoarea reclamantului.un mail catre anpc iti rapea maxim 5 min sa te convingi de cum isi fac treaba ;)
iti recomand sa citesti legea 449/2003 pentru cultura generala,o sa te ajute pe viitor :hi


Cu tot respectul, de ce tii neaparat sa-mi sufli in fata aerul asta de superioritate? Ce legatura au review-urile de pe site cu nesimtirea crasa a mafiei care roieste prin magazinele astea? Crezi ca n-am cautat si eu pe net ce trebuie facut in cazuri de genul asta? Lucrezi la Emag? Ai prieteni care lucreaza acolo?
Dar pentru ca ai deschis discutia cu ANPC, acum 5 ani de zile am primit cadou un Nokia N900, telefon de vreo 2200 lei pe vremea aia, cumparat de la reprezentanta Nokia, cu garantie la un oaresce service bucurestean, QuickMobile. Dupa aproximativ 9 luni de zile in care a fost tinut cu folie pe ecran si mereu in husa, nescapat niciodata si tinut doar in puf (deh, cine avea N900 in 2010?!), pe parcursul a cateva zile, incepand cu bateria care mai tinea 3-4 ore si continuand cu pierderea semnalului, telefonul a dat in primire (no boot), din motive doar de el stiute.
Il trimit la garantie. Dupa, sa nu exagerez, cam O LUNA de zile, cei de la QM ma contacteaza sa-mi spuna ca am bagat apa in telefon, drept urmare se anuleaza garantia. Dap, alta m*e luata.
La o reconstatare la un service de telefoane din oras, a rezultat ca intr-adevar senzorul de umiditate era activ, in conditiile in care telefonul ala n-a stat nici macar pe masa la un birt, langa o sticla de apa.
A stat mereu in buzunar sau pe birou, in husa, nici povesti sa intre vreodata in cel mai mic contact cu apa.

ANPC mi-a zis ca ei n-au ce sa faca, daca e senzorul de umiditate activ, ei nu au ce sa faca, ca eu n-am cum sa dovedesc ca ei au bagat apa in telefon sa anuleze garantia.

La capitolul telefoane mobile, crede-ma, am avut telefoane cumparate de noi, insumand toate o masina second-hand fara niciun fel de probleme, majoritatea cumparate din locuri diferite. O sa fac un mic rezumat la cele mai importante:

Nokia N95-8GB - Altex: Probleme cu bateria la un an de la achizitie, schimbata in garantie fara probleme;
Nokia N900 - Nokia Romania - garantie anulata pe povesti de adormit copiii de catre QM.
Samsung Galaxy S1 - Orange - fara probleme, merge si azi.
Samsung Galaxy S2 - Orange - fara probleme, merge si azi.
Samsung Galaxy S3 - Orange - fara probleme, merge si azi.
HTC ONE X- Orange - fara probleme, vandut la un an si cateva luni de la achizitie.
3x Blackberry 8520 Curve - luate de pe okazii noi de la diversi vanzatori, toate 3 au mers perfect, 2 cred ca le mai am prin ceva sertare.
Cateva Nokia low cost luate de la PcGar(b)age - toate ok.
Blackberry Z10 - EMAG - garantie anulata pe povesti de adormit copiii, relatata mai sus.
Nokia Lumia 520 - Altex - in stare perfecta, sta in sertar.

Momentan folosesc un Blackberry 9700 bold, model de 6 ani, cumparat SH pe o suma infima.

Ce concluzii pot trage eu de aici, la capitolul telefoane mobile? Am avut 3 situatiii de garantie la telefoanele mobile pana acum, una solutionandu-se rapid pentru ca o baterie e ieftin de inlocuit, e foarte logic.
Celelalte doua situatii, unde 99% trebuiau inlocuite terminalele cu totul, unul high-end pe vremea lui, altul mid-end pe vremea lui, dar totusi, costisitoare, au fost anulate garantiile pe niste motive hilare, cand eu stiu foarte bine cum imi intretin lucrurile, pentru ca tata nu e Tiriac sau Ponta, sa-mi bat joc de bani. Da, ok, sunt eu paranoic si un cetatean deampixu. Asa e.

Da, stiu, sunt cazuri unde s-a solutionat in favoarea clientului, insa, in cazul meu, cei de la showroom-ul Emag din Cluj se spala pe maini, ca ei doar trimit la depanero, iar depanero, pe langa faptul ca nu-mi raspunde nici la telefon, nici la mail de 10 zile bune, in momentul in care m-au sunat sa-mi zica ca garantia e anulata, se disculpau, spunandu-mi ca partenerul lor in service de telefoane a dat verdictul. Dar CINE e acel partener? Pai, e confidential. ?!?!??!?!?!?!?!!?!?

Si iti adresez tie, bertzi, o intrebare. Pune-te in situatia urmatoare: Ti se strica dizpozitivul X, din senin, dupa ce tu stii foarte bine ca l-ai intretinut foarte bine. Il trimiti la garantie. Te suna sa-ti zica ca ti s-a anulat garantia pe motive de genul "soc mecanic, contact cu lichid, componenta x rupta". CE FACI in situatia data?
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2640
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Magazinele on-line din Romania...

24 Mar 2015, 16:52

O ia in brate... Asta face :)
Seat toledo nh 1.2 Tsi
 
Avatar utilizator
bertzi43
B-82-AJS
Mesaje: 3042
Membru din: 27 Mar 2008, 20:58
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: Magazinele on-line din Romania...

24 Mar 2015, 20:51

cu scuzele de rigoare daca am dat impresia ca vorbesc de sus :hi
ma refeream la un review negativ lasat de tine pe pagina produsului comandat de care nu ai fost multumit.sa vezi ca se schimba situatia
si nu,nu lucrez la emag....sunt doar colaborator daca are vreo importanta :blackeye:
totusi in cazurile hilare patite cand ti s-a anulat garantia eu zic ca e vina ta daca zici ca produsele au fost folosite corespunzator.ori nu te-ai informat destul de conditiile in care se ofera garantia ori esti delasator chiar daca stii ca ai dreptate :roll: :twisted:
eu anul trecut am avut de-a face cu service-ul samsung si regernesis(service oficial htc,blackberry la fel de laudat pe forumuri pt neseriozitate)unde am lasat telefonul cu ceva urme vizibile pe carcasa si nu au avut nimic de obiectat....bine nu am fost cu ecranul spart pt inlocuire :lol:
si ca sa iti raspund la intrebare iti mai dau ceva de lecturat cu ce as face http://arielu.ro/m-am-judecat-cu-jandar ... omana.html
ps:sa nu-mi bagi placa aia cu timp pierdut,bani,etc daca stii ca ai dreptate te lupti
_____________________________________________

Seat Leon 1M Stella,1.6 16v,105 cp...
Imagine

 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Mesaje: 5884
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: Magazinele on-line din Romania...

24 Mar 2015, 21:31

off topic, ca nu ma pot abtine: in ceea ce a facut tipul din link-ul postat, ii dau dreptate 100%. clar contestatie la PV intocmit de U.SP. 76, si nu il inteleg deloc pe cel care l-a intocmit, dimpotriva, ma irita gestul lui, mai ales ca nu avea legatura cu speta. era clar ca va urma o contestatie si o anulare, pe buna dreptate.
cat despre "domnul" de la politie, care e unul din specimenele care face de ras institutia, impotriva carora plangerile si reclamatiile ar trebui sa curga fara numar, nu il inteleg pe ariel.ro, asta din speta noastra, de ce nu a facut demersurile necesare sa il tavaleasca putin pe holurile Judecatoriei competente teritorial, si nu pt bani, ci pt a-i da o lectie burtosului care cica, isi face treaba in institutia pe care o reprezinta, cand el de fapt, o face de ras.
 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1149
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Magazinele on-line din Romania...

25 Mar 2015, 02:05

Bertzi, inteleg ce insinuezi, sa ma duc pe calea judecatoriei cu ei.
M-am gandit si eu la asta, DAR, fii atent ce urmeaza!
Am sunat chiar azi la ANPC, am povestit pe scurt patania si mi s-a spus din start: Daca doriti sa faceti ceva, trebuie sa ne aduceti in scris o contra-expertiza de la un alt service de telefoane. Si aici vine bomba bombelor... Am contactat 2 service-uri de telefoane si ambele au spus ca ei imi pot diagnostica/repara telefonul INSA niciunii n-au vrut sa-mi dea in scris o contra-expertiza, pentru ca le-am spus pentru ce imi trebuie. N-au vrut nici in momentul in care am vrut sa platesc pentru acest serviciu. Cica ei "nu se baga" la chestiuni de genul si le pare rau ca mi-a fost anulata garantia... :evil:
Deci, momentan, cu ANPC-ul pica treaba.

Acum hai sa vedem pe calea cu "judecatul".
1. Cui intentez eu proces? Emag, care ei spun ca doar vand telefoanele, Depanero care ei spun ca ei doar le dau mai departe la un service autorizat, sau service-ului "autorizat", despre care nu primesc informatii oficiale din partea Depanero?
2. Despre ce intentez proces? Ce scriu acolo, cu ce au gresit ei? Chiar nu imi vine nimic in minte.
3. Cum dovedesc eu ca totul era ok cu telefonul inainte de update-ul de soft? Cu ce? Poate vei spune ca, virgula, cu martori. Dar sincer acum, cine crezi ca isi pierde vremea/are balls sa vina in calitate de martor la un proces de genul asta? Stii bine cum iti sunt "prietenii"... Iar mama-tata nu cred ca se iau in considerare ca martori.

Intotdeauna mi-a placut sa merg pana in panzele albe atunci cand stiam ca am dreptate, mai ales ca vorbim de bani munciti, nu furati de la nimeni, dar sincer, chiar mi se pare o situatie fara iesire...

In final, telefoanele astea se vand in ziua de astazi second-hand intre 400 si 700 lei. Merita sa platesc 1000+ lei pentru un avocat pentru un eventual proces?
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2640
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Magazinele on-line din Romania...

25 Mar 2015, 11:46

Merita sa cada de sus cu pietre in geamurile depanero si emag, asta merita...
Seat toledo nh 1.2 Tsi

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori