Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Sylver
Subiect Autor
Mesaje: 740
Membru din: 12 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti

Noi motorizari pt SEAT (1.2 TSI si 1.6 TDI)

09 Mar 2010, 14:08

"Strategia de downsizing din Grupul Volkswagen "ajunge" si la gamele Seat Leon, Altea si Altea XL. Motoarele 1.6 MPI si 1.9 TDI vor fi inlocuite de unitatile 1.2 TSI, respectiv 1.6 TDI. Seat introduce motoarele 1.2 TSI si 1.6 TDI in gamele Leon si Altea

Spaniolii de la Seat vor introduce doua motoare de 105 CP in gamele Leon, Altea si Altea XL. Noile propulsoare 1.2 TSI si 1.6 TDI sunt preluate direct de la Volkswagen si fac parte din strategia de downsizing a grupului german. Motorul TDI de 1.6 litri este oferit si alaturi de o cutie de viteze DSG cu dubluambreiaj.

Cele doua propulsoare vor inlocui motoarele 1.6 MPI si 1.9 TDI din gama Seat. Unitatea 1.6 MPI dezvolta 102 CP si este aspirata natural, in timp ce unitatea 1.9 TDI dezvolta 105 CP. Desi motorul 1.6 MPI nu era cel mai putin puternic propulsor din gamele Leon si Altea, cei de la Seat nu au dat detalii despre ceea ce se va intampla cu unitatea MPI de 1.4 litri care dezvolta 85 CP si este disponibila doar pe versiunea entry-level a lui Leon si Altea.

Seat va oferi si o versiune Ecomotive a lui Leon, care va utiliza motorul TDI de 1.6 litri. Acesta va emite doar 99 grame de CO2 per kilometru si beneficiaza de numeroase imbunatatiri pentru a reduce consumul de carburant si emisiile de CO2. Modelul este echipat cu o grila fata modificata, un kit aerodinamic special, un set de jante de aliaj “Endurance” de 16 inch si un sistem start/stop. Sistemul Start/Stop este disponibil si pentru motoarele 1.2 TSI si 1.6 TDI."

sursa: automarket.ro

Date tehnice :

-capacitate cilindrica: 1.197 cmc
-putere maxima: 105 CP/5.000 rpm
-cuplu maxim: 175 Nm/1.550-4.100 rpm (6 trepte)


-capacitate cilindrica: 1.598 cmc
-putere maxima: 105 CP/4.400 rpm
-cuplu maxim: 250 Nm/1.500-2.500 rpm (5 trepte)
Black Leon benzinar
 
Avatar utilizator
vlad_m
Mesaje: 370
Membru din: 05 Feb 2009, 21:47
Localitate: Oradea

Re: Noi motorizari pt SEAT (1.2 TSI si 1.6 TDI)

09 Mar 2010, 14:28

Interesant motorasul de 1,2 TSI si ma refer mai ales la cuplu, la plaja mare de turatii pe care este disponibil si mai ales ca are cutie cu 6 viteze. Toate astea la preturi scazute ale ipozitului, asigurari, etc
Va fi un best seller! Opinia mea!
Leon 1P Stylance 2.0 TDI 140cp + TCM
viewtopic.php?f=5&t=2551
 
Avatar utilizator
gzhazh
Bihoreanu
Mesaje: 410
Membru din: 24 Iun 2008, 12:19
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Noi motorizari pt SEAT (1.2 TSI si 1.6 TDI)

09 Mar 2010, 14:39

Sistemul ala de start/stop e cea mai mare mizerie pe care o poti avea pe o masina noua, sa imi fie cu iertare.
Am vazut un bmw cu asa ceva (nu mai retin minte modelul). Coboram pe virtutii in zona pod ciurel, stiti cum e.
Mergea masina, se oprea, si motorul evident ca se oprea si el. Iar cand tipa apasa ambreiaj sa bage a 1 a pornea din nou motorul. Eh, in traficul de Bucuresti, pe o distanta de 30 de metrii a pornit si oprit motorul cam de 5 ori.

Ma gandesc cat de fiabil poate sa fie sistemul. Merita economia de combustibil daca la 100.000 de km poti sa te xxxx in ea de masina ca s-a uzat tot ce era de uzat in compartimentul bloc motor ?
Challenge the races that the others can't win...
R.I.P. Seat Leon 1.6 16v (1M)
Renault Laguna 1.8 16v Mk2
http://vreausaplec.wordpress.com
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6761
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Noi motorizari pt SEAT (1.2 TSI si 1.6 TDI)

09 Mar 2010, 15:19

nu cred ca e asa cum spui tu,sistemul asta e nou in grupul vag
la japoneze e de ceva vreme si n-am citit sa fie problematice(bine ei si stiu ce fac :roll: )

deci dupa mai bine de 14ani se renunta la 1.9...motor cu de prestigiu
sunt chiar curios cum trage 1.2tsi.pana il vom gasi la seat o sa-l testez pe golf
-SEAT LEON 5F Xperience 2.0tdi 184cp
-EX-SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Sylver
Subiect Autor
Mesaje: 740
Membru din: 12 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti

Re: Noi motorizari pt SEAT (1.2 TSI si 1.6 TDI)

09 Mar 2010, 15:31

pana intra turbina se va comporta ca un 1.2 aspirat. Deci trebuie sa pleci mai turat de pe loc.
Black Leon benzinar
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6512
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Noi motorizari pt SEAT (1.2 TSI si 1.6 TDI)

09 Mar 2010, 17:11

acuma cat stai sub 1500 de ture si accelerezi brusc sub acea turatie?? :D

dar va fi in 4 pistoane!!!
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
bebitz
Mesaje: 390
Membru din: 21 Sep 2008, 10:14
Localitate: Ploiesti

Re: Noi motorizari pt SEAT (1.2 TSI si 1.6 TDI)

10 Mar 2010, 11:51

din ce am citit pe net tot vw au fost printre primele masini care au avut sistemul start/stop.

"In automobiles, a start-stop system or stop-start system automatically shuts down and restarts the internal combustion engine to reduce the amount of time the engine spends idling, thereby improving fuel economy and reducing emissions. This is most advantageous for vehicles which spend significant amounts of time waiting at traffic lights or frequently come to a stop in traffic jams. This feature is present in hybrid electric vehicles, but has also appeared in vehicles which lack a hybrid electric powertrain. For non-electric vehicles (called micro-hybrids,[1]) fuel economy gains from this technology are typically in the range of 5 to 10 percent.

Since automobile accessories like air conditioners and water pumps have typically been designed to run off a serpentine belt on the engine, those systems must be redesigned to function properly when the engine is turned off. Typically, an electric motor is used to power these devices instead.

[edit] Carmakers and models
Some of the earliest vehicles to use this technology were the Volkswagen Polo "Formel E" and Fiat Regata "ES"[2] models of the 1980s. The Volkswagen Group also adopted it in the Golf Ecomatic in 1994 and in the Volkswagen Lupo "3L" and the Audi A2 "3L" in 1999. Though these early implementations were considered rather disconcerting by many drivers, and high pricing failed to yield these cars much commercial success, both the Volkswagen Lupo and the Audi A2 (in their "3 litre" leverage) still hold the world record for most fuel efficient production car to date".


http://en.wikipedia.org/wiki/Start-stop_system
White Ibiza ;1.2 70 cp

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori