Bine s-au rau...hmmm...nu stiu ce sa zic, faza ii ca de la VW, lumea era multumita de partea tehnica, zic eu...acu daca ei chiar vor sa renunte si sa ne dea pe mana altora, ce sa zic, daca ajunge cumva pe la Subaru...), n-ar fi rau, zic eu...
N-ar fi rau, sa dispuna dupa aceea Seat de o motorizare turbo benzina undeva pe la vreo 300-350 de calusei..., doar Lamborghini numai masini sport face, ar trebui sa iasa ceva.
Sper sa nu afecteze cu nimic in rau numarul service-urilor seat. In general, Service-urile Seat fac parte din grupul de service-uri pt masinile VAG.
Daca Seat se separa de VAG, atunci si la partea de service o sa fie o schimbare majora.
as vrea sa spun doua chestii care se contrazic reciproc dar care eu le vad adevarate fiecare in parte !
1. Daca grupul VAG a renuntat la seat se datoreaza faptului ca vanzarile au crescut considerabil la modelele seat, nu o spun eu ci statistici dar s-a mai zis si la emisiunile de specialitate. Singurul motiv care il vad ca VAG sa renunte la seat este acela ca modelel seat se vand mai bine ca cele de la audi si vw. S-a ajuns la ceva de genul elevul a si-a intrecut profesorul.
2. NU as crede ca VAG renunta la seat pt ca au crescut vanzarile considerabil ( a-ti vazut si voi numai la noi cate seaturi sunt pe strazi ), deci munca celor din VAG a dat roade si au promovat "mai bine" decat se asteptau modele seat cele mai vandute fiind ibiza si leon.
si nu mai trebuie sa spunem dar cupra rupe capatana la R32 si arata si mai bine ... ca sa nu mai zic de polo gti si de ibiza cupra aia noua ( o sa pun imediat poze sa vedeti ce restilizare au facut la ibiza ... fara cuvinte )
VAG nu o sa renunte la SEAt din mai multe motive.Unul ar fi acela ca se gandesc sa deschida mai multe locatii in tara ceea ce presupune investitii f mari. De ce ar mai investi daca tot vor sa vanda. Un alt motiv : VAG are nevoie de o clasa intre VW si Audi care este o clasa premium si aceasta clasa este SEAT.