Pagina 3 din 3

Re: Impresii Seat Alhambra 2016

Scris: 24 Ian 2018, 00:54
de vvvvv
In cele din urma, era senzorul de NOx de vina. M-am enervat cu Metrotehnica (*), si era cat pe ce sa schimb senzorul pe banii mei, da' cand am aflat ca e 3000RON m-am razgandit si m-am dus la Alto Syncro; acolo mi l-au schimbat pe garantie si fara alte discutii inutile. Nu stiu ce sa zic, pana acu' chiar ma impacasem bine cu Metrotehnica, da' pe viitor probabil o sa raman la Alto Syncro, ca mi-e si oleaca mai la indemana.


(*) Posibil/probabil si nerabdare/proasta comunicare din partea mea. Dar nu numai a mea.... cand clientul iti pune o intrebare, PLM, raspunde la intrebare, nu te pune sa-i dai lectii.

Re: Impresii Seat Alhambra 2016

Scris: 26 Ian 2018, 13:03
de vvvvv
Acum face, dimineata la rece cand o pornesc, un zgomot/pacanit. Sunt destul de convins ca e de la faruri (care fac un pic de "gimnastica" la plecare, baleiaza sus/jos/stanga/dreapta). A mai patit/auzit cineva asa ceva? Trebuie sa ma ingrijorez/sa ma duc la service sa lubrifieze ceva mecanism? Chiar nu cred ca e de la motor, nu pare a veni de acolo; si de la altceva nu prea are cum sa fie, ca zgomotul apare doar la inceput, cand masina sta pe loc.

Re: Impresii Seat Alhambra 2016

Scris: 08 Feb 2018, 21:48
de Cosmin
E normal sa faca secvența de levelling. Se aud motorasele de reglaj.

Re: Impresii Seat Alhambra 2016

Scris: 07 Mar 2018, 22:53
de cuaternar
vvvvv scrie:
De aici - http://forums.tdiclub.com/showpost.php? ... ostcount=5 - am gasit pe cineva care sugereaza ca asta ar putea fi cauzat de cristalizarea in exces a AdBlue. A mai patit cineva asa ceva? Am pus AdBllue de la Petrom, nu stiu daca intra in catogria "poor aftermarket DEF"


Salut! Referitor la cristalizarea AdBlue. Problema apare in mod special, in situatia in care se circula o perioada indelungata, dupa atentionarea ca este necesara complatarea cu AdBlue, cu rezervorul golit. Nivelul scazut de lichid face ca pompa "sa traga aer", in special la viraje /denivelari /franari bruste, aparand fenomenul de cristalizare pe conducte si in pompa. Dupa 3 cicluri de schimbare pe la un "range" de 500-800 km, m-am confruntat cu aceasta problema, fiind necesara schimbarea completa a pompei - conductelor. Acum fac reumplerea imediat ce imi semnaleaza ca este necesar (cam la 13.000 - 16.000 km, in functie de conditiile de exploatare - urban/exterior)

Re: Impresii Seat Alhambra 2016

Scris: 06 Iun 2018, 22:55
de vvvvv
Huh. Mersi ca mi-ai zis, sa nu o las... de obieci am completat cand eram inca peste 1000, chiar 1500. La mine chiar a fost senzorul de NOx de vina, dupa ce l-am schimbat n-am mai avut nici o problema. Cam ingrijorator ca s-a stricat, totusi... mai ales tinand cont cat costa :|