Pana la urma, a doua oara, pana sa ajung in service, becul s-a stins. Am plecat asa in concediu, n-am avut nici o problema cu masina..... pana cand m-am reintors in tara. La intoarcere, cand am oprit la o benzinarie pe A1 langa Sebes, mi-a murit motorul si s-a aprins becul (poate a murit din vina mea, dar mi s-a parut ca s-a comportat un pic dubios). A ramas aprins toata ziua (pana am ajuns in Buc)... azi cand am plecat la servici, s-a stins iar. Miercuri am programare in service (revizie, ITP, verificare mai extensiva a senzorului)...vedem ce zic baietii de acolo, da' incep sa banuiesc ca ar putea avea legatura cu motorina de la noi
In alta ordine de idei, doua observatii noi despre masina:
- se comporta absolut remarcabil la viteze mari pe autostrada (Germania, am stat 2 sapt pe-acolo) - am dus-o pana in 190 (nu-s sigur ca am cauciucuri de mai mult), da' nu dadea nici un semn ca ar fi "la limita" in orice fel la viteza aia. Doar pe vant puternic + viteza mare (160) a trebuit sa pun suspensia in modul sport - a fost prima data cand mi s-a parut ca modul "sport" chiar face o diferenta de stabilitate. Anyway, clar la motorizare si tinuta de drum e mult peste Scenic-ul pe care il aveam inainte, care la 160 deja parca incepea sa nu mai fie foarte comfortabil.
- un detaliu mic, pe care l-am observat nu de mult timp: stropitoarele par a fi cumva sincronizate cu viteza masinii - in caz ca niciodata nu bat "prea jos" indiferent de viteza, si nici "prea sus" (e.g. sa dea apa peste masina la semafor). nice touch.